Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-04-18, 10:58   #1
 
crossbows avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 685
Sharp$: 8831
Standard

V-75 INTERVJUER ROMME


SPORTBLADET

V75-1

1 Jeepster (Tony Wallin) blev het senast bakom bilen, annars är det bra med henne. Sedan är motståndet värre. Spåret är bra, har vi tur kan vi få ett bra rygglopp på B.B.S.Sugarlight. Hon verkar i alla fall forsatt fin och kan ha en platschans från den ryggen, säger Monica Janisels.

2 Costatantisoldi (Torbjörn Jansson) håller bra form men den norska hästen är för bra. Om det inte händer någonting med den så blir den väldigt svår att slå. Min häst har en platschans, säger Risto Airaksinen.

3 B.B.S.Sugarlight (Peter Untersteiner) pratade jag med ägaren om häromdagen och allting var frid och fröjd. Läget blev bra, det är jag nöjd med. Är han som tidigare så är han en klass för sig. Man vet aldrig med hästar men han är som sagt bra, har gjort fyra kanonlopp på raken. Jag tycker att han har en toppchans här, säger Peter.

4 Eros Tooma (Jennifer Tillman) har gjort två bra lopp i år. Formen är i antågande, känns fin i jobben också. Formen är snart på topp. Läget är hyggligt, han är rätt snabb ut och jag hoppas att han får en bra position. Möter ett vidunder som blir svårt att slå. Bland de tre är inte omöjligt, säger Henrik Larsson.

5 Verymuchkiss Karsk (Erik Adielsson) var blek senast men inte trött efter. Tror det var väntan som gjorde det, blev mentalt trött. Var helt oberörd när han kom in och känns jättefin efteråt. Kan han vara bland de tre, fyra får vi vara nöjda, säger Peter Norman.

6 Wannabe Kemp (Ulf Ohlsson) gjorde en bra insats senast. Jag tycker att formen är bra och han är bra i ordning men det beror på hur han kommer till från det här utgångsläget också, säger Clas-Göran ”CG” Björkroth som är försteman hos Nurmos.

7 Ponziopilato Stra (Örjan Kihlström) galopperade oväntat i första sväng i lördags, vi får tillskriva det till tillfälligheter. Var fin både före och efter galoppen. Normalt löper han väldigt jämnt och säkert hela tiden. Hoppas att det kan lösa sig. I bra skick men möter en som känns oslagbar för klassen. Platschans, säger Tommy Berghagen hos Hultman.

8 B.W.T.Hellion (Ville Karhulahti) blir det svårt för eftersom jag fick spår åtta. Om han kan få lite pengar med sig hem blir jag nöjd. Det är ett tufft lopp och dåligt nummer, det gör det svårt. Inga ändringar, normal balans och utrustning, säger Pekka Korpi.

9 Falcon Håleryd (Oscar Nilsson) verkar allting bra med efter senast. Det blir skor bak igen. Får hoppas att det blir tempo på loppet och får kämpa för att hänga med. Jag tycker att det är ett rätt intressant läge om det kan gå för fort för dem där framme. Det är en rätt så fin platschans tycker jag, säger Oscar.

10 Mellby Amiral (Johan Untersteiner) kom helt bort senast. Vi hoppas på ett bättre lopp den här gången och då kan det bli en bra slant. Men att vinna det här loppet är inte så realistiskt, säger Roger Walmann.

11 Checco Boko (Jorma Kontio) gjorde en mycket bra insats i finalen senast. Var fyra från uruselt läge. Har ett uruselt startspår här också. Jag tror på en bra insats men från de här lägena behöver man ha tur också. Svårt att sätta den ena för den andra, den som får bästa loppet, säger CG Björkroth.

12 Rooibos (Björn Goop) känns bra. Blev tyvärr galopp bakom bilen i finalerna, kom i obalans. Man vill aldrig ha spår tolv. Små vinstchanser, säger Ola Frisell i team Goop.


V75-2

1 Chippen Ås (Per Lennartsson) har varit duk­tig hos oss och utvecklats jättemycket. Allt verkar bra. Galoppen senast behöver man inte ta så hårt på, ett olycksfall. Ett bra läge och jag tror att han kan hålla ledningen. Kan han det så tror jag att han kör där. Har gått bra bakifrån också. Tack vare spåret ser det lämpligt ut. Ska kunna dyka upp bland de tre, säger Jimmy B Dahlman i Pers stall.

2 Rigatoni (Johan Untersteiner) var godkänd i årsdebuten. Har ett bra läge men motståndet hårdnar då det är V75. Hästen kan nog göra ett bra lopp och få en bra slant men att vinna blir nog svårt, säger Roger Walmann.

3 Cut Him Some Slack (Fredrik Pedersen) känns fin i träningen. Helt okej senast i Bollnäs utan att han kanske inte var som allra bäst. Det blev lite fel sista biten men det var väldigt bra hästar med plus att han hade stått över lite inför det. Är nog bättre på söndag. Vi laddar vad som går från start och gör ett försök. Ska kunna dyka upp bland de tre, fyra första i det där loppet, säger Fredrik.

4 Primo Valentino (Tony Wallin) ser bra ut, han känns bra faktiskt. Känns bra i jobb och äter bra. Hoppas att han gör det bra i det här loppet också. Vi kör som vanligt i loppet, jag har ändrat lite i träningen bara. Det kan lösa sig bra från start, säger Mario di Lorenzo.

5 Borga Effekt (Björn Goop) kommer gå som senast. Får försöka komma ner från start. Med tanke på vad hon gjorde senast efter galoppen har jag naturligtvis lite förhoppningar, säger Eelco van der Wal.

6 Drogba Bob (Peter Untersteiner) var vi nöjda med senast och allt ser bra ut. Nu möter han tuffa hästar, men är på gång. Han kan vara en outsider, säger Peter.

7 Chief Delorme (Per-Olov Brasar) knallar på. Jag körde ett finslipande jobb i onsdags. Verkade bra då, inga konstigheter. Har fått på sig greppskor bak nu då han behöver ha fäste. Kan vi få med oss pengar från det här läget så får vi vara ganska nöjda, säger PO.

8 Venkatesh (Örjan Kihlström) har skött sig i två starter nu. En häst med god grundkapacitet som inte är helt enkel. Har varit lite spänd men är på rätt väg. Läget är som det är. Vingelrisk. Han kan bli hängandes länge och väl, men löser det sig så känns det som om han ska kunna vara med i striden. Kapaciteten finns, säger Tommy Berghagen.

9 Appetizer (Mats Ulriksson) ska inte galoppera, vi var mycket förvånade. Var lite frånvarande. Han känns jättefin och tränar jättebra, säger Magda Ulriksson-Siminski.

10 Västerbomagnifique (Kajsa Frick) spelar spår tio ingen roll för. Sedan möter hon definitivt jättebra hästar, det är svårt att veta hur långt hon räcker mot dem. Det är en stark häst som utvecklas hela tiden. Vi får se var hon står nu. Jag vill få lite hårdhet på henne också, säger Micke Demmers.

11 Peking Duck (Ulf Ohlsson) felade från start senast men det berodde mycket på spåret. Stressade upp sig samtidigt som Jorma provade att svara ut dem. Han är lite känslig första biten, i alla fall i volt. Verkar bra efteråt. Det fattas lite snabbhet för att räcka på V75, säger Stefan Arvidsson.

12 Diggers Elias (Carl Johan Jepson) var seg och dålig i ett jobb i veckan. Först och främst ska vi kolla upp så att allt är bra med honom. Startar han så kommer han att gå med jänkarvagn, säger Fredrik Claesson hos Ulf Stenströmer.


V75-3

1 Hard Livin (Daniel Redén) gick bra senast. Hade varit ifrån drygt två månader för karledsproblemen. Inte mycket att säga om att han inte kunde hålla rygg på Panne de Moteur, helt förklarligt. Normalt ska han gå framåt med det loppet. Risken finns att han blir över härifrån. Kan tänka mig att Daniel väljer att köra lugnt för att bygga upp honom, säger Pär Pergenius hos Daniel.

2 Traveling Man (Johan Untersteiner) har gjort det jättebra i år och det känns bara som att han har gått framåt med loppen i kroppen också, fast det är en bit kvar till formen. Normalt är han snabbare ut än Hard Livin och borde kunna sitta i ledningen rätt så enkelt, mycket är vunnet med att gå i ledningen på snabba banor. Hästen är bra i ordning och vi får se hur långt det räcker, ska bli spännande, säger Pär Pergenius.

3 Nahar (Robert Bergh) STARTAR EJ

4 Labero Broline (Erik Adielsson) satt fast med en del sparat senast och det hade varit intressant att se honom med lucka i tid. Jag tycker att han blir bättre och bättre, jag blir inte förvånad om han vinner en gulddivision inom kort. Den här gången blev det dock ett väldigt tufft lopp och även om han inte är helt borta så är det ändå i första hand en bra platschans, säger Svante Båth.

5 Bagley (Conrad Lugauer) är spåret helt okej för även om det kunde vara lite bättre också. Hästen känns fin och pigg i träningen. Jag tror att han har en formtopp just nu. Vi kör barfota fram. Det är en platschans. Om det klaffar i loppet kan han också blanda sig i segerstriden, men då behöver han som sagt ett passande lopp, säger Conrad.

6 Ed You (Björn Goop) känns jättebra hela tiden. Blev lite fel senast när han hoppade direkt från start, kändes annars jättebra. Kanske är ute på lite för djupt vatten här och får försöka ta en slant i första hand. Han får svårt att vinna nu, säger Jimmy Jonsson.

7 Digital Ink (Örjan Kihlström) förlorade senast men var den moraliske vinnaren av det loppet (som vanns av norske Support Justice). Mosaique Face kunde inte ge honom en ärlig match då. Efter strykningen av Nahar är det han tillsammans med On Track Piraten som framstår som de hetaste alternativen. För Digital Ink är en tuffing med fin talang.

8 On Track Piraten (Johnny Takter) verkar allt bra med efter senaste starten. Tränar på och är fräsch och fin, kommer gå likadant som han har gjort på slutet. Jag hoppas att det ska vara uppåtform efter förra loppet, det känns så. Finns inget negativt att rapportera. Jag tror att Johnny kör framåt. Från spår åtta ska han inte vara tipsetta. Det blir en tuff öppning därifrån, men han räknas absolut, säger Hans R Strömberg.

9 Tidied Accelerator (Stefan Melander) har haft svårt att få till det ett tag och nu är det stenhårt emot. Får försöka glida med.

10 Rocky Winner (Jörgen Westholm) har tränat på sedan han kom hem till Sverige och ser fin ut. Gick cirka 1.15/1 600 meter i torsdags på Sundbyholm och löste det på ett bra sätt. Behöver lopp i kroppen och det blir troligtvis ett öppet huvudlag men det är ej bestämt ännu. Han är ett platsbud den här gången. Barfota runt om, säger Jörgen.


V75-4

1 Hibogubben (Bo Landgren) har ett bra läge. Vi kör från start så får vi se om vi kan behålla ledningen eller inte och hur loppet gestaltar sig. Bra form. Det är många om budet här, han är en av dem, säger Bo.

2 Järvsögutten (Torbjörn Jansson) är bra i ordning. Kan bli barfota bak. Visst är det mycket galopper, vi får se om Tobbe kan greja den biten, då kan Gutten mycket väl lura till dem här, säger Jan-Olov Persson.

3 Juni Kongen (Jorma Kontio) gick bra i Frankrike, hygglig form. Kanske 2 600 är lite drygt åt honom, säger Jan-Olov Persson.

2 660 meter

4 Hulte Magnus (Ulf Ohlsson) gjorde årsdebut i fredags, jag var riktigt nöjd när jag åkte hem. Tycker att han gjorde ett bra lopp. Han brukar inte vara bra i första loppet och 1 600 är inte hans distans, det här är bättre. Det är lite chansartat nu, säger Leif Jonsson.

5 Järvsö Rune (Jan Ove Olsen) finner nog distansen lite lång han också, men är inte så tokig. Står bra inne, men distansen är inget plus som sagt, säger Jan-Olov Persson.

6 Guli Järven (Jan-Olov Persson) tycker jag är lite uppåt i formen. Jag hoppas att han kan vara med och blanda sig i, men Gutten är inte att leka med. Jag tycker att det är svårt att ranka mina men jag hoppas att de kan rå på Månprinsen, säger Janne.

7 Fetter’n T.G. (Geir Vegard Gundersen) kommer ut nu efter paus. Har gått 1.28 på Bjerke på bra vis. Han har fördel av 2 600 och körspö men behöver nog ett lopp eller två. Femma, sexa, säger Geir Vegard.

8 Clay (Robert Wilhelmsson) är pigg och glad, verkar ha tagit loppet senast bra. Går lika som vanligt. Han har mött dem förr och det är inte hårdare än annars. Med rätt lopp är han bland de tre. Vi smyger med här. Distansen är i alla fall ett plus, säger Robert.

9 Tuxi Titan (Svein Olav Ruud) möter några stycken nu som normalt är för bra. Får svårt.

2 680 meter

10 Månprinsen A.M. (Gunnar Melander) är allt väl med. Senast blev vi instängda och blev kvar där in i mål. Han kändes jättefin och allt var bra. Det blev ett väldigt fint jobb, drog säkert nytta av det. Alltid svårt att stå 40 med många att runda, säger Gunnar.

11 Lomar (Ida Eriksson) var mycket bättre än vad vi trodde i första starten här. Borde gå framåt. Det är ett konstigt lopp nu med mycket tillägg och krångel, man vet inte hur det kommer att gå. Han ska ha ryggar så länge som möjligt, säger Tage H Eriksson.

12 Stamping (Fredrik Sikberg) är det som vanligt bra med och vi ändrar ingenting. Det var länge sedan han gjorde ett långlopp men han borde kunna vara långt fram om han har några ryggar att gå på. Tveksamt om han rår på Månprinsen, säger Heino Louhelainen.

13 Rino Dox (Örjan Kihlström) satsar vi på här eftersom det inte är så gott om lopp att välja på. Tufft som fan. Särskilt att han åkte på det tillägget. Det jävliga är att han känns fin. Tråkigt att han har hoppat två gånger och jag har ingen förklaring. Har varit för laddad helt enkelt, säger Carl-Anders Hansson.

14 Höstbo Fredrik (Björn Goop) har formen verkat bättre på nu på slutet än vad han har gjort på ett år. Så han verkar lite uppåt, klart bättre. Vi kör i princip likadant. Har för dåliga hovar så det blir skor. Han ska vara bland de tre i alla fall. En stark entaktare som passar på distansen, säger Mats Andersson.


V75-5

1 Qvintette (Sören Eriksson) har fått ett bra spår i alla fall. Loppet är ganska högt utskrivet men hon har mött lika bra hästar i normal klass. Hon kan öppna rätt bra, jag provar för ledningen nu. Hoppas och tror att hon går framåt för varje start, säger Sören.

2 Caramella B.F. (Ulf Ohlsson) är det bra med. Ett bra läge och hon tränar bra efter den förra starten. Hon är en av dem som kan vinna om hon får rätt löpning. Håller fötterna kör vi barfota runt om. Samma vagn och samma kusk, säger Reijo Liljendahl.

3 Lina Liv (Tony Wallin) blir det inga ändringar på. Inte alldeles säkert att det är ett jätte­bra läge, men det löser sig nog. Jag är jätte­nöjd med hästen, säger Anders Odelros.

4 What Love Can Do (Erik Adielsson) var knepig i årsdebuten men hade tränat starkt inför den. Jag hoppas på en bättre insats nu. Hon är svårbedömd. Funderar på att stänga in henne lite, hon såg lite oinspirerad och slö ut senast, säger Henrik Södervall.

5 Coolkina (Carl Johan Jepson) gick okej senast. Varit struken efter det för en lättare febersläng. Tillfrisknad och har tränat som hon ska i början på veckan. Känns på gång igen. Svårt att räcka till vinst, säger Calle.

6 Cherry Chapstick (Torbjörn Jansson) har faktiskt gått bra varenda gång. Lite långt ut nu och det känns sådär, men hon har gjort bra lopp varje gång jag kört henne. Jag håller henne halvhögt faktiskt, säger Tobbe.

7 Hankypanky Pagan (Robert Bergh) är det bara bra med. Vann lätt senast. det var ett enkelt lopp också. Hon är en av många som ska räknas här, säger Jimmy Jonsson.

8 Blended Bellouet (Björn Goop) är ganska känslig och slog ihop senast. Det är inte mycket som krävs för att det inte ska fungera. Spår åtta är inte vad man vill ha. Kör troligtvis fram efter ett tag, säger Ola Frisell.

9 Eleanor Rigby (Jimmy H Andersson) känns som om hon är i ordning nu. När man ser startlistan så tänker man ”det där var inte så farligt” men ju närmare man kommer desto bakräddare blir man, säger Lasse Edlund.

10 Monas Invercote (Ove Berglin) är som hon ska: Pigg, glad och har ätit bra. Hon tycker om att tävla. Det krävs tempo nu men hon går hela vägen hem, säger Ove.

11 Berlock (Johan Untersteiner) har bra form men ett lurigt läge. Med klaff kan det vara ett platsbud, säger Roger Walmann.

12 Quadrille (Örjan Kihlström) galopperade senast. Bättre form än raden visar. Läget är inte det bästa men med vettig resa kan det bil en skaplig slant, säger Roger Walmann.

13 Estrella Dorada (Kim Eriksson) har ett dåligt läge men är på väg mot formen. Det blir barfota runt om som vanligt. Skulle det lösa sig från ett så här knepigt läge så är hon naturligtvis långt fram. Det är en bra häst på väg mot form, säger Göran B Andersson.

14 Xena Brick (Jorma Kontio) satt fast invändigt senast. Ska gå framåt med det loppet. Det är många att runda från spår 14 men hästen är bra i ordning i varje fall. Svårt att säga hur loppet blir kört men man måste ha lite klaff därifrån, säger CG Björkroth.

15 Captivating Ås (Per Lennartsson) gick bra senast men nu är det andra förutsättningar. Är inte med där framme direkt. Hon har två lopp i västen nu. Slinker hon igenom på något konstigt vis kan hon också dyka upp där framme, säger Reijo Liljendahl.


V75-6

1 Uhlan Noir (Jörgen Westholm) var riktigt duktig i sin comeback och blev fast med lite sparade krafter och låg bra i puls efter loppet. Kan öppna vettigt och får ett fint lopp härifrån. Ska eventuellt testas i en jänkarvagn för första gången och det blir skor igen. Rolig outsider, säger Jörgen.

2 Prey Frontline (Ulf Ohlsson) är en undantagshäst. När man anmäler en sådan tror man alltid att man kan vara med där framme, oavsett motstånd och läge. Nu är det perfekt läge och även om rikstotoloppen den här årstiden är hårda duger han kapa­citetsmässigt. Får han tävla i år samtidigt som han håller sig fräsch och fin kommer han säkert till gulddivisionen, säger Petri

Salmela.

3 Uranus de Tyrole (Robert Bergh) års­debuterade på bästa sätt. Bra läge och trivs på distansen. Tar man med ett par stycken ska han med. Det här är väl vår bästa chans kanske. Eller det är jämnt skägg mellan honom och Hankypanky Pagan, säger Jimmy Jonsson.

4 Rico Follo (Peter Ingves) är en riktig hedershäst som levererar varje gång. Senast spurtade han vasst efter en del strul och han hade varit minst ett hack längre fram om det stämt på vägen. Här har vi fått ett perfekt läge och förhoppningsvis kan vi hamna bra till direkt. Stämmer det på vägen så slutar han långt framme. På en garderad bong tycker jag han ska streckas, säger Svante Båth.

5 Rocky Race (Leif Witasp) är det bra form på, läget kan vi inte klaga på heller. Men han har svårt ändå att hävda sig i V75, trots formen. Det blir helstängt den här gången och skor som vanligt, sedan får vi se om det kan räcka till en hygglig placering. Får svårt att blanda sig i tätstriden, säger Leffe.

6 Navigator Sib (Johnny Takter) avslutade återigen bra senast och då loppet kördes opassande för hans del var insatsen riktigt vass. Får träna lugnt i veckan och går ut här för att få lite tempo i kroppen. Distansen är inget plus. Ett försiktigt upplägg passar bäst denna gång, och han får slå ur underläge, säger Jörgen Westholm.

7 Lotus Elan (Torbjörn Jansson) skriver Stig H Johansson om i sin krönika om V75. Den hittar ni i dagens Sportbladet.

8 Vendi (Kim Eriksson) är det bra med och formen är jag mycket nöjd med. Vad ska jag ändra på? Jag vet då inte. Spåret hade jag gärna ändrat på... Formen är där så vi får väl vinna från dödens i stället. Eller om de släpper till oss, fast så smarta är de väl inte. Det blir offensivt, säger Michael Sandström.

9 Utility Bus (Björn Goop) tog en enkel spets­seger senast. Det här läget är faktiskt helt okej för honom, att ha rygg på Prey Frontline är inte fel. Med tanke på form och senaste behagliga insatsen är han tidig här.

10 Pojke Kronos (Johan Untersteiner) är det rätt distans för men fel läge. Vi hoppas han gör ett bra lopp och får en fin slant, vinna är inte realistiskt, säger Roger Walmann.

11 Chapeau (Erik Adielsson) representerar också Stig H Johanssons stall, så läs även om hans chanser i Stigs V75-krönika.

12 Queasy (Örjan Kihlström) gjorde ett jättebra lopp efter startgalopp i bronsfinalen senast. Varför han galopperade har man inte hittat någon anledning till. Han är fin efteråt och allting ser bra ut. Kommer klara sig i silver också men det känns som om han är tufft placerad med bricka tolv i silverdebuten på kort väg, men hästen kommer bevisligen med full form, säger Tommy Berghagen.


V75-7

1 Asterix Hornline (Peter Untersteiner) hade jag hellre tagit spår tolv än spår ett med. Han är bra för sin klass men läget gör att det är stor risk för att bli fast invändigt. Därmed är det chansartat, å andra sidan går det absolut inte att räkna bort honom heller. Det måste bara lösa sig, säger Peter.

2 Tequila Palema (Claes Sjöström) har varit mycket bra i årets starter. Det är stenhårt emot nu men spåret gör att han har chans.

3 Sundsholms Keynote (Klaus Kern) är allt väl med. Han är fint i ordning och laddad inför den här starten. Han tävlar med den bästa utrustningen för honom. Känns jättefin och har ett bra läge. Hoppas bara att det är tillräckligt fäste i banan. Är det fäste blir det spännande. Då räknas han, säger Klaus.

4 O.P.Q.C. (Markus B Svedberg) verkar bra. Formen känns som om den är på topp. Han är jäkligt laddad. Vi ändrade lite senast och han får fortsätta att gå så. Vi tar det lite pö om pö med balansen. Ett bra spår, han är absolut ingen snabbstartare men ska inte behöva hamna bakom fältet. Gick i mål med sparat senast och verkar inte sämre nu. Om allt löser sig tycker jag att han ska ha en bra chans här faktiskt, säger Markus.

5 Röde Orm S.L. (Peter Ingves) har fått ett lopp i kroppen i år. Felade från start. Var lite pigg. Gick bra efter galoppen. Körde ifatt dem och körde bara sista 300. Allt verkar bra. Gått lätta jobb efter det. Känns spänstig och glad. Möter väldigt bra hästar. På hugget i jobben, säger Dick Robertsson.

6 Reckless (Björn Goop) hade fått en rejäl träningsperiod inför förra starten. Det föll väl ut och Olle var väldigt nöjd med hästen. Det var inte tomt i mål. Känns fin efter det också och han är absolut en som ska räknas. För med den här hästen känner man sig aldrig slagen på förhand, säger Ola Frisell.

7 Buba Boko (Ulf Ohlsson) fick ett dåligt läge igen. Gjorde ett bra lopp senast, spurtade som trea. Han är bra i ordning men läget är inte så roligt. Med lite klaff kan han ändå sluta långt fram, säger CG Björkroth.

8 Corleone Boko (Jorma Kontio) kör jag inte så mycket mellan starterna när det är så tajt. Han har lite svårt att hålla sig fräsch. Mycket, mycket tuffare hästar här men samtidigt är det Kontio som kör. Han lär inte vila på hanen om han känner att han har någonting att köra med, säger Sanna Richter.

9 Askö Q. (Jevgeni Ivanov) tränar bra och håller samma form som tidigare. Distansen är bra. För tillfället är han lite bättre i loppen än Up to Belle, så jag tror att han har lite bättre möjligheter faktiskt, säger Jevgeni.

10 Random Shot (Örjan Kihlström) har varit bra i årets två starter. Fick inte riktigt chansen i årsdebuten men vann senast på ett snyggt sätt. En fyraåring som är under fin utveckling. Bra fysik i honom, så distansen passar definitivt bra. Möter några bra hästar men med klaff på grejerna ska han ses som en outsider, säger Tommy Berghagen.

11 Up to Belle (Tony Wallin) är det egentligen likadant med som med Askö Q., samma form och bra i jobben. Distansen går också bra. Det är ett tufft race nu när det är V75. Har ingen chans att vinna, säger Jevgen ivanov.

12 Västerbo Fantast (Erik Adielsson) var jag jättenöjd med senast och det var bara så att han fick stryk av en för dagen bättre häst. Nu möter vi den igen. Det blir säkert svårt att ta revansch, jag räknar dock med att min ska bli allt bättre. Blir inte förvånad om han gör ett riktigt kanonlopp. En bra platschans om det stämmer på vägen, säger Svante Båth.
__________________
Ingen kommer ihåg en fegis!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
crossbow är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-18, 11:14   #2
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 140
Sharp$: 1138
Standard

Hej Schysst av dig att lägga ut intervjuerna, letat som en tok
abandofhope är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-18, 17:16   #3
 
crossbows avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 685
Sharp$: 8831
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av abandofhope Visa inlägg
Hej Schysst av dig att lägga ut intervjuerna, letat som en tok
Om du går in på http://www.ebbes-travstudio.se/
så hittar du, mkt info
__________________
Ingen kommer ihåg en fegis!
crossbow är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td