Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-04-27, 11:55   #331
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av incitatus Visa inlägg
Tomtom

Jag tycker Kajsa gör bra segerintervjuer, lite annorlunda men ändå bra . Hon var faktiskt helt outstanding på att få ur Åke Svanstedt något vettigt i seger interrvjuerna.
OCh Kajsa gjorde väl "skitamatröen från Tranemo , den var riktigt riktigt bra, visar att travet kan vara låååångt från Stall Hultman och Kolgjini, det behövs faktiskt den vinklingen också, inte bara tipsprogram.


Ryttars reportage tycker jag också är bra, lite mer stämning känslor inte bara travet som spelobjekt. Sedan vet jag inte om de är värda pengarna


Ekmark är helt OK som programledare på tipsprogrammen,

Men visst det finns väldigt få som skall göra samma sak i +10 år, det behövs förändring nytänkande mm.

Kajsa är inte hon frilans , var ju ban VD ett kort tag och Tony är i USA som frilans, De är inte Kanal75 anställda men de har väl en massa uppdrag för travet.
De behöver nog alla de kan få tag på, för det börjar bli rätt så många program som Kanal 75 producerar.

Av det som ligger öppet för allmänheten på atgplay. se hittar jag följande:

V75 Snacket Efteråt
Arkiv V64
V75-supporten
Alla känner Malla
Vass eller Kass
Folket frågar
Veterinärerna
Revi7onen
Inte alla hästar hemma
Hans G på vinnarturné
En ny bild

+ Den vanliga bevakningen av travet och en del kortare tipsgrejer och puffar inför Olympiatravet. Det är väldigt många timmars produktion varje vecka, och frågan är om det måste vara så ambitiöst.
__________________
Alternativet till utveckling är förr eller senare avveckling.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
barner (+2)
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-27, 12:08   #332
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
De behöver nog alla de kan få tag på, för det börjar bli rätt så många program som Kanal 75 producerar.

Av det som ligger öppet för allmänheten på atgplay. se hittar jag följande:

V75 Snacket Efteråt
Arkiv V64
V75-supporten
Alla känner Malla
Vass eller Kass
Folket frågar
Veterinärerna
Revi7onen
Inte alla hästar hemma
Hans G på vinnarturné
En ny bild

+ Den vanliga bevakningen av travet och en del kortare tipsgrejer och puffar inför Olympiatravet. Det är väldigt många timmars produktion varje vecka, och frågan är om det måste vara så ambitiöst.
Jag kämpade mig igenom ett avsnitt av Alla känner Malla. Jag ställer mig verkligen undrande till det programmet. Förstår inte riktigt vad det är som tittare man ska få ut av det. Då går jag ändå in i programmet med tanken att det förmodligen inte kommer hålla någon större kvalité i form av tips och travkunskaper.
Kan tänka mig att det är rätt så många som vill ha bort Malla men jag tycker ändå han fyller en funktion. På något vis så utstrålar han kärlek för sporten och gör sig rätt så bra framför kameran.
Men detta program känns inte alls genomtänkt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
barner (+2)
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-27, 13:10   #333
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Jag kämpade mig igenom ett avsnitt av Alla känner Malla. Jag ställer mig verkligen undrande till det programmet. Förstår inte riktigt vad det är som tittare man ska få ut av det. Då går jag ändå in i programmet med tanken att det förmodligen inte kommer hålla någon större kvalité i form av tips och travkunskaper.
Kan tänka mig att det är rätt så många som vill ha bort Malla men jag tycker ändå han fyller en funktion. På något vis så utstrålar han kärlek för sporten och gör sig rätt så bra framför kameran.
Men detta program känns inte alls genomtänkt.
Jag håller med dig helt.

Jag tycker det finns alldeles för stor representation av medelålders vita män i rutan (och sporten över huvud taget). Det blir rätt så träligt i längden. Jag tror att fler människor skulle känna sig välkomna som både spelare och på sikt hästägare om man hade fler röster som inte tillhör kategorin etniska svenska män. Inte så att man skall kvotera in vad som helst, men man skulle kanske kunna anstränga sig lite mer för att hitta lämpliga medarbetare.
__________________
Alternativet till utveckling är förr eller senare avveckling.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-27, 14:51   #334
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: stockholm mm
Inlägg: 883
Sharp$: 5158
Standard

C Huzelius var med i vass eller kass i fredags, olympiatravet, han har varit med någon gång tidigare också. Han är absolut vass, och en skicklig trav spelare är han också.
( samma m Johan Sjöstrand )
Tror att många kan lära sig en hel del om hur man spelar på trav av honom, klart man inte blir en bra travspelare av att titta på Christian ett par gånger i vass eller kass, men det kan så ett lite frö för att tänka lite annorlunda.


Jag tycker man skall byta folk lite oftare inom trav-tv, det är alltför många som snurrar runt mellan travtidningarna - kvällstidningarna - travtv osv ja och så en grupp som snurrar runt mellan ATG- ST -travbanorna - kanal 75.

Det är inte för att jag ogillar personerna jag vill byta, visst jag har mina favoriter men

framförallt vill jag ha variation.
incitatus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td