Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-04-24, 07:14   #1
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 23
Sharp$: 184
Standard

V65 SUPER JACKPOT 04/25


Börja med en (Evin boko) eller alla i första avdelningen som det känns?
perham är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-24, 13:53   #2
 
Reg.datum: apr 2014
Inlägg: 153
Sharp$: 565
Standard

Love you Silvio var ju bra sist även om det inte stämde riktigt hela vägen. Samma förutsättningar nu som då fast mot sämre motstånd? stig h har pausar hästen lite för att putsa till det sista? Bästa spiken?

Känns lite favoritbetonad i övrigt alternativ att det blir jävligt svårt. Så en kombination av stort system och Multibong blir det nog för min del.
jellybelly är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-24, 15:48   #3
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 391
Sharp$: 13249
Standard

Spik förslag Blue Star Champion nu autostart skall det inte vara några
problem. Svårslagen felfri
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-24, 19:28   #4
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av capone Visa inlägg
Spik förslag Blue Star Champion nu autostart skall det inte vara några
problem. Svårslagen felfri
Det vinner Open Range såsom den såg ut senast. Det är däremot ett spikförslag enligt mig.

Jag vet om att Blue Star Champion var nära att slå Open Range när den stod 20 efter men det syns tydligt att Open har utvecklats enormt redan efter några starter. Dessutom blir det cirka 20 meter handicap för Blue Star Champion då den troligtvis tas upp i starten.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-24, 19:34   #5
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 126
Sharp$: 2867
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Det vinner Open Range såsom den såg ut senast. Det är däremot ett spikförslag enligt mig.

Jag vet om att Blue Star Champion var nära att slå Open Range när den stod 20 efter men det syns tydligt att Open har utvecklats enormt redan efter några starter. Dessutom blir det cirka 20 meter handicap för Blue Star Champion då den troligtvis tas upp i starten.
Lär bli svårt för Open range att vinna det loppet då den inte ens verkar starta i det loppet....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Alanya (+5)
peozz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td