Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-04-28, 22:41   #91
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 670
Sharp$: 4280
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Jag missade i så fall förhandssnacket, men han sa väl dessutom i segerintervjun efter lopp 6 att det var stallet enda chans idag. Efter vinsten i lopp 8 lät det defintivt inte som att han inte trott på hästen när han efter den överlägsna vinsten berättade om första jänkarvagn och första starten i år med sommarbalans (utan brodd).
Men om dom gick ut med det till spelarna innan loppet så är det inget att gnälla om. Det stod dock inte ett ord om det varken på Westholms hemsida, i rondenintervjun eller i intervjun på atg.se som jag skrev tidigare. Så jag måste ha missat den infon i atg live.
Han nämnde inget om detta i inför snacket före v 64 an. Däremot var han skum och sa balansen direkt på hästarna innan reportern frågat om den.
Var inte den vanliga Westholm enligt mig.
Har inte följt liven i kväll så vet inte om han nämnde något inför dubbeln.

Men att hästen skulle gå med sommarbalans för 1 a ggn i år måste de vetat om innan de packade in hästjävlarna i gröna bussen....
bergomiotmail är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-28, 22:42   #92
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 870
Sharp$: 101
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Jag missade i så fall förhandssnacket, men han sa väl dessutom i segerintervjun efter lopp 6 att det var stallet enda chans idag. Efter vinsten i lopp 8 lät det defintivt inte som att han inte trott på hästen när han efter den överlägsna vinsten berättade om första jänkarvagn och första starten i år med sommarbalans (utan brodd).
Men om dom gick ut med det till spelarna innan loppet så är det inget att gnälla om. Det stod dock inte ett ord om det varken på Westholms hemsida, i rondenintervjun eller i intervjun på atg.se som jag skrev tidigare. Så jag måste ha missat den infon i atg live.


jag såg videoklippet med Westholm som las ut i god tid före spelstopp på v64.

Där berättade han om kvällens chanser och upplyste om att thaitec skulle gå med bike på men han trodde ändå motståndet var för hårt och han sa att Ante Dana var hans bästa chans.


Westholms fina information ang bike gjorde så att min spelkassa gick plus för kvällen och det är man ju han tacksam för.

Sen för man läsa i den här tråden att Westholm "mörkar" och det känns ju en smula underligt.
Ante30 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-28, 22:45   #93
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bergomiotmail Visa inlägg
Klart som fan de visste att de ev hade tänkt testa UFO-vagnen!!
Dessutom gick den med sommarbalans för första gången i år.

Att som tipster på kanske sveriges största betaltjänst Travtjänsten inte skriva om detta är tamejfan en stor jävla skandal.

Folk betalar hutlösa summor för att de tror de får bästa infon men tydligen verkar de undanhålla sådana här radikala förändringar för sina kunder.

De kommer såklart svara att vi fick veta detta sent men om man köpte slutspelet så fick man denna infon. Givetvis bara för att kunderna även SKA köpa deras DYRA slutspel.

Så här har de gått till:
-Ska vi skriva om jänkarvagn och sommarbalans?
-Nej håll på detta och ta infon till slutspelet så får vi in mer pengar då kunderna blir nyfikna och köper slutspelet....


Kan tänka mig att detta stod på hemsidan
"Slutspelet ute nu, 1:a UFO-vagn och sommarbalans för 1:a ggn i år gör att vi rankar upp en skräll...."

Kopierade den till twitter.. hoppas ok. Utan ditt namn.. säg till om du vill det ska stå med.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-28, 22:47   #94
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 870
Sharp$: 101
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bergomiotmail Visa inlägg
Han nämnde inget om detta i inför snacket före v 64 an. Däremot var han skum och sa balansen direkt på hästarna innan reportern frågat om den.
Var inte den vanliga Westholm enligt mig.
Har inte följt liven i kväll så vet inte om han nämnde något inför dubbeln.

Men att hästen skulle gå med sommarbalans för 1 a ggn i år måste de vetat om innan de packade in hästjävlarna i gröna bussen....
Du har helt fel

Han berättade att det var bike på i videoklippet som las ut före spelstoppet på v64.

Jag tog han som u-häst på jokern efter den infon.
Ante30 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-28, 22:57   #95
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ante30 Visa inlägg
Du har helt fel

Han berättade att det var bike på i videoklippet som las ut före spelstoppet på v64.

Jag tog han som u-häst på jokern efter den infon.
Så man ska behöva se ett videoklipp för att få rätt info?

Elda upp allt annat...?
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-28, 22:58   #96
 
Reg.datum: apr 2014
Inlägg: 22
Sharp$: 216
Standard

Eftersom det är flera utpräglade tipsters bl.a. med samband till Travtjänsten som jobbar (ingår i teamet i alla fal) hos Team Westholm lär "mörkning" förekomma.

Man ser nog till att informationen kommer ut innan spelstopp, men samtidigt är man noga med att den släpps i rätt forum så att det inte ska bli ett stallskrik och att oddset saboteras. Ett klipp på hemsidan jämfört med surrande på ATG Live kan man ju inte ens jämföra då det sistnämnda definitivt dödar spelvärdet.

Känslan är att Westholmfolket gjorde fina pengar idag.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+10)
Garmol är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-28, 23:01   #97
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 870
Sharp$: 101
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Så man ska behöva se ett videoklipp för att få rätt info?

Elda upp allt annat...?

LOOOOOOL


ne , det är nog bättre med ronden-intervjuer som är gjorde 5-6 dagar före spelstopp.

Good night på er
Ante30 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-28, 23:08   #98
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ante30 Visa inlägg
LOOOOOOL


ne , det är nog bättre med ronden-intervjuer som är gjorde 5-6 dagar före spelstopp.

Good night på er

God natt för mig med.

Tror du är lite naiv?

TT gick ut med kass information, som har dessa killar. Vad är det DU inte förstått?
Jaja..

Nattinatti.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-28, 23:16   #99
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8282

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Hade jag köpt TT's V64 info för 99 kr hade jag varit j-t irriterad.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-28, 23:18   #100
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Är det 99kr enkelsumma eller 99kr i månaden? För 99kr i månaden låter ju allt annat än dyrt.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-28, 23:24   #101
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8282

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Du betalar för varje tips.

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Är det 99kr enkelsumma eller 99kr i månaden? För 99kr i månaden låter ju allt annat än dyrt.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-28, 23:28   #102
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 870
Sharp$: 101
Standard

Men snälla , varför lägger ni era pengar på betalsajter ?

Hur mkt minus har SS gått på deras system de senaste åren ?
Ante30 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-28, 23:32   #103
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 870
Sharp$: 101
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
God natt för mig med.

Tror du är lite naiv?

TT gick ut med kass information, som har dessa killar. Vad är det DU inte förstått?
Jaja..

Nattinatti.
det jag inte förstår är hur folk kan köpa TT när dom bara håller på och "mörkar" massa vinnare
Ante30 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-28, 23:32   #104
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Det finns andra vägar än att betala för det..

Natti
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-28, 23:43   #105
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 870
Sharp$: 101
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Det finns andra vägar än att betala för det..

Natti
Bra, kom bara ihåg att om det lämnas ny purfärsk information på atg.se så ska du elda upp TTs gamla information .

Good night
Ante30 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td