Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-04-04, 14:20   #1
 
crossbows avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 685
Sharp$: 8831
Standard

Goop och Kolgjini i våldsam olycka


Björn Goop, Lutfi Kolgjini och Bo Westergård hade änglavakt när de på lördagen slungades i marken i en våldsam olycka på norska travbanan Klosterskogen.

Det var på den sista bortre långsidan i storloppet Klosterskogen Grand Prix som olyckan var framme. Danske Bo Westergårds häst gick omkull i en trång situation och de bakomvarande hade inte en chans att undvika kollision.
Värst smäll fick Björn Goop som bakom First On Line Sec slungades ur sulkyn och ner i marken. Enligt rapporterna från banan klarade han sig som genom ett mirakel undan med endast lättare skador. Han klagade över smärtor i en hand och fick plåstras om i ansiktet.
Westergård fick sin häst över sig men hade även han änglavakt och klarade sig undan med mindre blessyrer. Lutfi Kolgjini, som körde Garland Kronos, åkte i backen men var snart på benen igen.
- Jag har väldigt ont vid njurarna för jag landade precis där. Men gudskelov klarade jag mig bra, sa Kolgjini kort efter olyckan.
De hästar som kom lösa i olyckan var strukna när loppet senare kördes om och då gick segern till Classic Grand Cru och Steen Juul.

Här kan ni se den otäcka olyckan: [ame="http://www.youtube.com/watch?v=PEdxPfWkoZg"]YouTube- Grusom ulykke pÃ¥ Kloster 3.April 2010[/ame]
crossbow är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-04, 21:17   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 363
Sharp$: 1368
Standard

"Steen Juul dömdes för att ha orsakat olyckan när han gick ut med Classic Grand Cru och tog frambenen på Navy Seals U.S.
Steen Juul fick böta 50.000 norska kronor och dessutom blev han avstängd tre veckor för incidenten som föranledde olyckan, rapporterar tgn.no."


Från travronden
fyllot är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td