Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-05-15, 23:42   #31

muumiins avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 1616

Travbloggen
Stats: 4 - 7 - 2
ROI: 113.55%
Vinstprocent: 36.36%

Standard

Va e de för idiot i revi7ionen?!?! Blir så trött
Gammal 2014-05-16, 08:08   #32

putte64s avatar

Sharp$: 8426

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Streckvärda enligt Unibet:

putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-16, 08:18   #33

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 937
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av whalz Visa inlägg
Enda lätta loppet är Guld, piraten borde vinna detta enkelt! Resten av loppen känns riktigt svåra...
Piraten har inte alls varit bra på slutet och att han bara ska ut och vinna detta köper jag inte. Blir nog omgångens mest överstreckade

Omgångens öppnaste är avd2, Leif är helt tappad på strecken, hästen har tänt till efter man korrigerade lite i balansen och trots uselt spår så tror jag det kan bli bra fart på loppet. Leffe gick som sagt 12 sista varvet och såg fin ut senast..

Britt Palema är omgångens bästa spik! tar spets och är obesegrad där 2 av 2 verkar vara av fin sort och kusken känner hästen väl. Bra segerchans i mina ögon..

Håller på att cheka av omgången, på lördag kan ni hitta mina drag på www.miljondragen.bloggo.nu

Hörs!

Senast redigerad av Klanke den 2014-05-16 klockan 08:23.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-16, 08:20   #34

putte64s avatar

Sharp$: 8426

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Bara en test för att se om det fungerar, något verkar vara fel just nu.
Gammal 2014-05-16, 09:08   #35

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6564

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Piraten har inte alls varit bra på slutet och att han bara ska ut och vinna detta köper jag inte. Blir nog omgångens mest överstreckade

Omgångens öppnaste är avd2, Leif är helt tappad på strecken, hästen har tänt till efter man korrigerade lite i balansen och trots uselt spår så tror jag det kan bli bra fart på loppet. Leffe gick som sagt 12 sista varvet och såg fin ut senast..

Britt Palema är omgångens bästa spik! tar spets och är obesegrad där 2 av 2 verkar vara av fin sort och kusken känner hästen väl. Bra segerchans i mina ögon..

Håller på att cheka av omgången, på lördag kan ni hitta mina drag på www.miljondragen.bloggo.nu

Hörs!
Omgångens mest överstreckade hittar du i Truculent, Coldtown och Molle CD
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-16, 09:52   #36

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 1607
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Omgångens mest överstreckade hittar du i Truculent, Coldtown och Molle CD
Coldtown = spets o slut
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+3)
MatsE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-16, 14:02   #37

Trinitys avatar

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 1299
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Laxdasens favorithäst Coldtown ut på V7...Ni behöver inte läsa hans blogg för att veta vem som utses av Dasen, till omgångens dunderklara. Jag säger det redan nu.
Men Jeppas Maxi går inte av för hackor heller!

Molle C.D fick ju besöka veterinär efter senast, åtgärdad nu och vid full vigör skulle jag spika men nu vet i tusan.

Truculent spännande fläkt i gulddebut.

Ska kika vidare
Har spik på Coldtown, Lyssnar just nu på när de intervjuar Jorma och när han sa att de var sex delägare men en av de hade blivit påkörd och dog och skulle hedra honom om det blev vinst..

Blir då spik på Coldtown, Fast mest på hur loppet kommer att bli och då hoppas jag att det blir spets och slut!

Var annars Jeppas Maxi jag skulle låsa loppet med..

Senast redigerad av Trinity den 2014-05-16 klockan 14:05.
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-16, 14:36   #38

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av whaton Visa inlägg
Nej men sen och andra sidan ska du spika otp om ja förstått det hela rätt som ja tycker inte visat någon form alls i år plus så tar han inte spets och det är ända position hästen går i
Truculent vann senaste starten från bakspår......kanonfin ! Porthos Amok kan få loppet med Örjan!
Trinity (+1)
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-16, 14:45   #39

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 1150
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spalato Visa inlägg
Truculent vann senaste starten från bakspår......kanonfin ! Porthos Amok kan få loppet med Örjan!
Såg att Porthos amok gick bättre tid/ placering mot on track piraten sist. Någon med lopparkiv som kan säga vad de tycker om prestationen dem imellan? Ja vrf inte porthos amok med några lopp i kroppen o örjan..
Trinity (+1)
Champinj0nen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-16, 15:07   #40

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 581
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Champinj0nen Visa inlägg
Såg att Porthos amok gick bättre tid/ placering mot on track piraten sist. Någon med lopparkiv som kan säga vad de tycker om prestationen dem imellan? Ja vrf inte porthos amok med några lopp i kroppen o örjan..
On Track hamnade helt fel på det - Hans R är väl sådär som kusk - men gissar det var ett prepare inför det här. Medan Porthos kom loss från invändigt läge 3-400 meter från mål och flög fram på upploppet o gick snabbast av alla. MEN, det är mer rätt distans för den då, 3000 meter, och att den ska runda alla här på kort känns långsökt. Däremot såg den kanonfin ut medan On Track såg sådär ut. Dock Erik nu och mycket bättre både läge och distans så jag tror den är före Porthos i mål denna gång...
Champinj0nen (+2)
enaldi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-16, 15:10   #41

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39618
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg

Hörs!
Nja, förra loppet så struntade Strömberg i att köra Piraten, så det var inget fel på hästen.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-16, 15:11   #42

Trinitys avatar

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 1299
Standard

Är inne på samma linje som er, spalato och Champinj0nen..
Örjan smyger sig fram och på upploppet dyker han plötsligt upp och spurtar snabbt fram till mål och tar ned de andra och vinner med Porthos Amok.. ( Fast mest ett önsketänkande )

Systemet, Det nyss satta..

1: 1,2,4,5,10
2: 1
3: 1
4: 1,3,4
5: 3,4,9,11,13,14,15
6: 1,2,4,7,10
7: 1,5,10

Borde väl sitta? !!!

Senast redigerad av Trinity den 2014-05-16 klockan 15:13.
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-16, 15:48   #43

mijo14s avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1927
Standard

Francais du Gull är bästa spiken! Björn spetsar och hästen är toppad till detta lopp och 10% är ett jäkla fynd. On Track Piraten har haft innerspår bakom bilen två gånger utan att spetsa och gör det inte nu heller. Dessutom har det ju inte direkt lyst och sprakat om Piraten efter Frankriketuren...
Truculent är startsnabb, men tar aldrig sig förbi F D G...aldrig!
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-16, 15:56   #44

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mijo14 Visa inlägg
Francais du Gull är bästa spiken! Björn spetsar och hästen är toppad till detta lopp och 10% är ett jäkla fynd. On Track Piraten har haft innerspår bakom bilen två gånger utan att spetsa och gör det inte nu heller. Dessutom har det ju inte direkt lyst och sprakat om Piraten efter Frankriketuren...
Truculent är startsnabb, men tar aldrig sig förbi F D G...aldrig!
On Track Piraten är ju inte jättesnabb de första metrarna utan får snarare upp farten efter en bit. Därför missgynnas ju hästen av spår 1.
Gjorde en snabb överslagsräkning som inte ska ses som helt korrekt men FDG borde ha minst 20% vinstchans imorgon.

Senast redigerad av NicklasJ den 2014-05-16 klockan 16:01.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-16, 16:27   #45

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 17990
Standard

Kolla igenom startlistan lite fort och detta är väl det mest intressanta som jag hittade utan att ha jättekoll på avdelningen. Jobbar helgen så blir inget v75 för min del.

Avdelning1:
Tror Takter passar perfekt på Vendi. Har några lopp i kroppen och antar att man kör bfro om imorgon. Balansen är av största vikt så dubbelkolla det. Tävlar klart bättre utan skor. Är rätt startsnabb och har viss chans att ta spets av egen kraft men kan annars köra sig dit. Egentligen alla fem invändigt kan öppna ungefär lika bra. Skulle man ta sig till ledningen så springer hon nog en 12 tid imorgon. Då blir det svårt för resten. Kommer man inte till ledningen så är chanserna inte speciellt stora. Hon kräver hårt tempo hela vägen. 5% gör hästen intressant framförallt eftersom favoriten känns som ett klart frågetecken.

Avdelning2:
Inte jätteintressant. 2 stycken som sticker ut 1 Coldtown - 5 Jeppas Maxi. Sällan jag "låser" på två. Känns för övrigt som att det har blivit en inne grej i travmedia att ha ett "lås" per omgång. Konstigt är det. Antingen tar man ställning eller tar fler. Regent Zet har vunnit 5 senaste felfria loppen och måste väl med om man garderar.

Avdelning 4:
Simb General Lee lyckas på något vis smyga under radarn trots en del rätt bra prestationer. Ínte helt givet att man kan ta sig förbi invändiga i starten men Kim vill nog till ledningen och lär prova rejält. Når man ledningen bör vinstchansen vara rätt bra. 8% är bra.

Avdelning 5:
Lina Liv har bra start rygg och är okej ut själv. Bra chanser till en okej position från elftespåret. Framförallt borde hon komma bättre på det än de andra bakspårshästarna som är de mest kapabla. Ska eventuellt gå bfro ffg och har en utav de bästa kuskarna i loppet bakom sig. 6% är alldeles för lite.
En annan intressant i loppet är ju Västerbo My Madame som ska tävla bfro. KLART bättre med den balansen och också startsnabb. Bör ha bra chans att spetsa initialt. Får då ett bra lopp på innerspår vilket är extra viktigt på lägnre distanser. 3% är mycket bra.

Avdelning 6:
FDG med Goop upp ffg är ju spetsfavorit. Är hästen i ordning så kommer nog ekipaget sälja sig riktigt dyrt över 1609m i ledningen. 10% för lite.
David Sisu är också intressant till 4%. Har rygg på FDG och lär komma bra på det. Formen verkar sitta där nu efter en period av sämre insatser. Kapacitetsmässigt lite sämre än de bästa i fältet men kan få ett bra lopp och väldigt lite betrodd.

Avdelning 7:
Helt klart mest intressant är 11 Highspeed Call till ynka 3%. Det här är en riktig vinnartyp. Häste nhar 13 vinster men bara 1 andraplats och 1 tredjeplats. Tyder på bra vinnarskalle! Har väl vunnit flesta segrarna från ledningen (orkar inte kolla upp det) precis som de flesta hästarna. Kan ta rygg på favoriten (ingen aning om hur snabb ut den är) från start och är rätt bra ut själv. Bra chans till fin position bör det vara och Johan Untersteiner upp ffg är intressant tycker jag.

Senast redigerad av NicklasJ den 2014-05-16 klockan 16:59.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td