|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#61 |
|
Mitt drag i morgon blir Ross Laday i femte, borde få fin resa, under 2 % för närvarande
"5 Ross Laday (Robert Skoglund) är i bra form. Det var på gränsen senast men jag ryckte av skorna och när det blev så många omstarter slet han ner fötterna och blev ömfotad 400 kvar och hoppade 300 kvar. Bara att glömma. Tror han ska vara bättre att ladda med utifrån. Hoppas på spets och släpp. Bland de tre, säger Robert Skoglund." |
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
1/Long night bra läge björn Goop väntar till upploppet//vinst
2/1 Coldtown kanske spets--outsider6 quer fish spedig 3/2 husvet elding --spedig 4/ 6 simb general lee 5/10 patrichia Bishop blir det blixt och dunder ..outsider sanna vint 9 6/nr 5 bra sprinter gynnad av spö snabb ut 7/11 high speed call när dom andra kippar efter andan så kutar han förbi. Detta var mina outsiders hoppas det ger någon en bra ide för miljonerna... |
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
avd4. 10 Victor Ruda. Ser bra o streckvärd ut. Royal Apanage känns dock rätt klar. Tvilling till 35 ggr!?
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
MIT V75-klar!!!
V75
V75 BANE 17.05.2014 V75-1: 1,2,4,6 V75-2: 1,3,5 V75-3: 8 V75-4: 3,4,6,9,11 V75-5: 4 V75-6: 1,4,7 V75-7: 1,2,4,5,8,10 540 kr. Spik:8 Mino i kolblods løb....vinder bel bare dette løb let,eneste modbud efter min mening er 1 Pliggfaksen som har det bedste spor. Undgår den galop i starten, kan det vise sig svært for de øvrige at fange den ind |
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
avd5. jag hade Bear with me som andra häst typ men såg nu att Marcus Schön har 0 vinster på 53 försök i år… Qvintette med Tino Ärling ser mer intressant ut. Om man garderar Britt Palema, som likt Royal Apanage känns rätt klar.
|
|
|
|
|
|
|
#66 | |
|
Citat:
![]() I avd 6 föreslår du nr 5 som en bra outsider till 3 %. Den tog vinnarhålet bakom FDG på Momarken i mars och slog den plättlätt (utan spö). Bra outsideridé! Du skriver att den är snabb ut. På Momarken var den chanslös att ta ledningen från FDG. Och att den är gynnad av spö. Av hästens fem senaste starter har den tre gånger inte haft spö och vunnit varje gång. Två gånger har den startat på Vincennes med spö och varit oplacerad varje gång.![]() ![]() Dina argument KASS. Din slutsats VASS.![]() Lycka till i Gävle!
Senast redigerad av mackpeter den 2014-05-17 klockan 00:44. |
||
|
|
|
|
|
#67 |
|
AVDELNING 1: Har svårt att se Balogh Mercedes vinna på V75. Hoppar över den utan att blinka. Streckar istället 9 Narold Vox med Ulf Ohlsson. Kuskeliten är så mycket bättre än medelmåtterna som ibland vinner på Romme och Hagmyren...bara att titta på statistiken! 12% på Rickard Svanstedt är också ett mysterium! Tror man klarar sig galant med hästarna 1 (bästa hästen och stall i kanonform...dock ej racerbalans) 4 (toppform, bra spår, Björn topp 3 i världen), 9 (bra kusk, speedig häst som kan profilera på bra rygg/hård öppning)
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
AVDELNING 3: Samma resonemang som i avdelning 1...Hur ska Hans Brunlöf (1) eller Robert Skoglund (2) stå som vinnare på V75 ? 8 Mino är en norsk stark häst, som körs av Magnus Jakobsson. Jag såg hästens förra lopp och den var helt okörd när den joggade ifrån bl a Valle Jerven (5) med 50 meter. Detta vinner Mino enkelt ...SPIK!
|
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Jag har en plats kvar i mitt bolag. 50 kr andelen max 6 per person
www.miljondragen.bloggo.nu skicka pm innan 1030 idag för att garantera din plats.. |
|
|
|
|
|
|
#70 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#71 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#72 |
|
Kan 6 Vendi hålla hela vägen? Inte helt omöjligt....hoppas Mercdes ryggar och spurtar förbi sista metrarna...
|
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#74 | |
|
Citat:
Mino är riktigt bra, men han blir ju tvungen att rekordsänka rätt rejält för att ta sig förbi en Pliggfaksen i form. Dessutom på Gävles snabba bana som gynnar täthästarna. För övrigt tror jag Svanstedt är klar i första alldeles oavsett vilket förnamn han har. Bombar till spets från perfekt spår och går hela vägen in. Enda emot är om Takter bestämt sig för samma sak. Mindre än 5k kvar till propgränsen i silver, det är vinna eller försvinna idag! Molle CD är en av årets svagaste favoriter, bara minustecken på den kanten. Tidig inlämning idag så man tar sig ut i sommarvädret lite innan det blir race! 2,4,(5),6 1,(5) 1 3,4,6 1,(3),(4),5,7,9,11,12,13,15 1,(2),4 1,2,3,4,(5),9,10,11,12 Krav minst två () 2784 rader, endast V7 Good luck!
|
|
|
|
|
#75 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8426Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
|
|
| Ämnesverktyg | |
|
|