|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V86 Snackis
Spikar
Valkyria R.Ö.K. Kommer tävla med jänkarvagn och barfota bak & Al Dente
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 1616Travbloggen Stats: 4 - 7 - 2 ROI: 113.55% Vinstprocent: 36.36% |
Haha du spikar mina avslag ... Får se vem som har rätt
|
|
|
#3 |
|
Valkyria var inget vidare senast, ganska långt efter fr spets som favorit , det gillas inte. kanske passade inte banan.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Valkyria känns absolut inte som nån spik med Lönnborg i sulkyn
![]() Al Dente tror jag bara är bäst, visat bra inställning och vinner även om det skulle bli dödens. Lite inne på att spika She Loves You FI, tror Goop håller ut Reden och sen offrar inte reden sin häst utan kryper ner i rygg. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Finns det inte ett gäng hästar som ska ut i finaler på Elitloppshelgen och som kanske kör lite preparé..? Nån som har koll? Ni Talar Bra Latin i första är väl en sådan..?
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Banned
|
Ni Talar Bra Latin avd 1, i Klass II Final.
Delicious avd 2, i Lady Snärts Lopp eller inbjuden efter denna till Elitloppet? Honeydew avd 3, i Diamant Stoet. Secret Service avd 4, i ASVT Trottex Auktionslopp nästa Onsdag, 220k första pris. O Gready avd 5, i Sweden Cup. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fyran (+2) Senast redigerad av trance_error den 2014-05-13 klockan 20:51. |
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Inne på att Goop kan hålla ut om han vill. Sen är ju frågan om Reden laddar fullt ? Träningsbalans och årsdebut. Återstår att se =)
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Banned
|
Citat:
72% på Al Dente då försöker jag fälla. Nu tar jag inte med många hästar ifall Al Dente skulle vara bara bäst men ett par iaf. Endast 8 hästar till start och nästan alla får chansen. Senast redigerad av trance_error den 2014-05-13 klockan 21:27. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 1616Travbloggen Stats: 4 - 7 - 2 ROI: 113.55% Vinstprocent: 36.36% |
Owens face är mitt drag i loppet.. Avslag o avslag. Tycker inte den är så bra att den ska vara över 50%...unga hästar o litet fält nja
|
|
| Ämnesverktyg | |
|
|