|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 |
|
Avd 6 1,9(än så länge) Avd 5 mer än Rosso?
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Lopp 9 nr 4 Heart Jack. Riktigt snabb ut ett par ggr på kort, när den vunnit. Kanske kan ånga på och klara plats även på medeldistans? Ett kul platsspel och på intet sätt fegt drag! Nr 1 My Lulu i lopp 10 har läget och tiderna mot ett inte allt för giftigt gäng, som är likvärdigt eller sämre än motståndet flera ggr tidigare i år. Två platsdrag som sticker ut!
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Jag såg Takters alla 5 styrningar igår och han vara katastrofal. Körde galopp med 4 av 5 hästar. Aldrig att jag spikar honom idag med den kuskformen. Han kommer garanterat köra bort sina betrodda idag med. Tycker han är för dåligt påläst mot sina motståndare och kör enbart framåt utan en plan b.
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Melby briolete (namnet) nr1 i avd2 har toppchans idag.
|
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Måste iväg i jobba blev så här: 3 5 6///1 9 10 X insats om någon nu var intresserad
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Får göra om och göra rätt, Då jag slarvade och missade att D`One inte startat i år..
1: 2,7,11 2: 1,3,7,9 3: 2 4: 2 5: 3,4,5,6,9 6: 1,9 Lycka till! |
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Banned
|
Systemet
1,2,5,7,9,11 1,2,5,8,9 2 Bearhawaiii 2 Nissan Broline 3 Rosso Pomodoro 1,2,6,9,10 |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Jo tack, jag tog namnet därifrån. Det är mest för att hon kommer som jag går dit, aldrig sett henne live innan. Tror dock att Tomas kör för plats mer än för vinst. Men det är en fin häst, vi håller tummarna för att hon håller sig till trav och har en bra dag.
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Rolex kan gå ett varv i tredjespår utanpå Rokkakudo och ändå vinna. Du får la se...
|
|
|
|
#57 |
|
Vilka tar spets i de olika avdelningarna?
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Dags för Djali boko i V64 3?!
Senast redigerad av Nedomansky den 2014-05-15 klockan 18:15. |
|