|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
Östersund (all inclusive)
Vad säger ni, finns det något att hämta här?
Själv tänker jag inte räkna bort Jomar Blekkan iallafall
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Hulte Magnus struken ändrar om loppen en hel del
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Tråkigt men troligt att Bergh vinner bägge DD-loppen. Hästarna 6 och 10 i första och sen ösa på...
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ett tråksystem men bara det går in så är man glad.
![]() Fegar och spelar som v64.. 1: 6 2: 1,4,5,6,9,13,14 3: 7 4: 2,5,7 5: 4 6: 3,6,8,11 Enkelraden: 6,4,7,7,4,6 ( Dubblar i sista avdelningen med nr:3 Todays Butterfly ) Lycka till! Senast redigerad av Trinity den 2014-05-18 klockan 12:09. Anledning: Ändrade mig...... |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Hur många lopp vinner Bergh idag....... ??
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
1-2 (inom v64) ------ god chans vinna med bro viking nu när hulte magnus ströks --- kan även vinna med across the fields om nu inte alvena stökar till det för honom...
|
|
|
|
#8 |
kun et lille v64.
V64
�stersund 18.05.2014 V64-1: 6 V64-2: 1,4,5,6,9 V64-3: 2,3,6,8,13,15 V64-4: 2,5,11,13 V64-5: 12 V64-6: 8 120kr |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Omgångens bästa singelstreck idag är Across the Fields som jag tror får överta ledningen sedan blir det lunk fram till upploppet... Toppchans!
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Jag är inne på att spika Björs Frej i första avdelningen. Trots start från fyra volter är det bara tio hästar med i loppet, och tilläggshästarna brukar då kunna komma ikapp utan att det kostar så mycket. De som är värst emot står 20m före.
Dessutom tycker jag Across the Fields i fjärde är en bra spik. Det är 15 bakom bilen, men de som står längst bak har inte så mycket mer pengar på sig, utan det är de med framspår som gör upp om det. Från spår sju borde han inte störas av startgalopperande hästar. Rysarbud är Toscana Tannbro i andra och Gjerv Prinsen i tredje. Sista luktar näst intill helgardering. Väntar in lite sista-minuten-info och eventuella strykningar innan systemet spikas ihop.
|
|
|
|
#11 |
|
kommer inte själv spela v64 idag utan håller mig som vanligt till DD det är där man kan hämta vinsterna eftersom många komber oftast är överspelade..
![]() avd1 kan jag nämna att 6 och 10 är ganska överspelade troligen för att betalsajter hojtar att spika nr 10 och vissa spikar nr 6 men jag är inte så säker på att någon av dessa gör upp om det, passa framför allt Närby Panik och Fylking som mycket väl kan sätta käppar iljulen för favorit spelarna.. avd2. Vidöppet och svårt. Skrällen är Ängens Indra som har läget. Mycket surr idag om K.L.M.Sweetwater så passa den..Rarotonga är inte så tokig, men här bör man strecka vad man har råd till.. avd3. Här kanske Lome Lykt kan vara lösningen. Gillar vad jag sätt hittils. och i ett öppet lopp känns detta som hästen i fältet. avd4. Här spikar man Bergh om man vill överleva hela vägen. Spik nr 7. avd5. Krusse har jag skrivit om på min blogg, kan vinna detta från spets igen. 10% avd6. www.miljondragen.bloggo.nu Vi hörs! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gyllaren (+5) |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
I lopp 6 står det mellan 6,7 eller 8 tänker jag.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Björs Frej, Across The Fields och Bro Viking tror jag vinner sina lopp. Sedan får man hoppas på skräll i ett par andra lopp.
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Citat:
![]() Gick ett lopp för 3 dagar sedan. Och tredje starten på 9 dagar, märkligt. Senast redigerad av TOBYTYKE den 2014-05-18 klockan 13:29. |
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
De flesta verkar tro på Across the fields men själv så tycker jag den känns som överstreckad.
2 Baron Hornline hade med all säkerhet slagit den i senaste mötet om den inte hade felat mitt på upploppet Sen spåret längst ut på vingen är väl heller knappast optimalt |
|
|
|
|
|
| Ämnesverktyg | |
|
|