|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#121 |
|
Jag tror att Bret Boko vinner och har spikat på V4.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rickart (+1) |
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
Jo, jag såg det. Skulle hon göra så igen är det inte säkert att BBS orkar fast han va riktigt grym sist. Det finns ju några bättre med denna gång så..
|
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
I nästa tror jag på Mosaique Face som är min andra V4-spik.
|
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
I V4-2 har O'Grady en bra chans, provar V/P på den. 8-9-3 också bortglömda av spelarna om man vill jaga skrällar.
|
|
|
|
#125 |
|
Mosaiquen har ju itne alls varit lika bra med skor men vi får se. Såg ju väldigt fin ut när den galopperade i Copenhagen Cup.
|
|
|
|
|
|
|
#126 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8442Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Står på ströget med laxdasen
|
|
|
#127 |
|
Nu kommer V75 bomben
Avd 2 Nr 9 Staro Advisor Joli Grym senast, bortglömd nu Tog emot alla tryckare och alla extraväxlar Kvar. Spik!! Senast redigerad av Kocken14 den 2014-05-24 klockan 13:14. |
|
|
|
|
|
|
#128 |
|
Dagens bästa drag som ska ge mig miljonerna idag: Royal Trophy i V75-2!
|
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8442Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Bergarn kan ställa i ordning
|
|
|
#130 |
|
Där fick vi svaret på frågan vi ställde igår, om Bergh kommer fortsätta köra som en idiot hela helgen...visst gör han det, han måste vara sämsta kusken i världen under lite press.
SOLKLAR diskning! Köra över andra ekipage för att ta sig först Dax att alkotesta honom den här gången kanske.
Travstatistiken sjöar cash hos V75 Pensionskassan: To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av sandro den 2014-05-24 klockan 13:12. |
|
|
|
|
|
|
#131 |
|
Bergh borde diskas för den incidenten. Hade inte vunnit om han inte stört medtävlare för att ta sig ut.
|
|
|
|
|
|
|
#134 |
|
hade bergh så vart surt. men var korrekt dömt
|
|