|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#2 |
|
Man pratar om For Life i V64-1, tittar man bara på dagsform så finns det motbud i form av 9 och 10. BF RO och jänkarvagn på 10.......Håll koll Helge!
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Intressant med tre De Poggio hästar ikväll...kanske skrällkusken Dalborg sätter dit en....nån med info om dem tre hästar....
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8426Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Har inte ägnat någon större tid åt det, då jag inte ska lira.
Men Zeb Lie Star tycker jag ska passas, 7% just nu. Lastsundayinmay har ett helpunschigt läge, men den är bra, 2% är aldrig fel.
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Är inte Nelle Red Turbo kvällens spik ??
satt med rubbet kvar
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
For life är äckligt långsam från start. Juhani som kör Holy smoke brukar ladda och få iväg den Holysmoke bättre än när Jorma kör. Blåser till ledningen, och vinner som senast på 1609 mot bra motstånd. Om barfotaruntom. Ledningen är guld värd på Örebro. Ska For life vinna så är det ifrån dödens...
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Banned
|
Liten chans rad
10 3 6,9 7,8,12 6 2,6,7,8,10,11,12 Senast redigerad av trance_error den 2014-05-22 klockan 17:50. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
1) 2,6,8,9
2) Spik 3 3) 3,6,10,11 4) 8,14 5) 2,3,6 6) Spik 2 |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Banned
|
Citat:
Senast redigerad av trance_error den 2014-05-22 klockan 16:53. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Det vete tusan om det inte är lättare att spela kobingo än att bena ut det här. I första avdelningen har tre hästar mer än 500 startpoäng, i andra loppet är det fyra som inte får vara med i breddloppen.
Jag tar ställning, och vägrar spela. V5 på Åby ser roligare ut.
|
|
|
|
#12 | |
|
Banned
|
Citat:
första med goop.
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Citat:
hahaha snygging, såg och hörde dig på liven precis allt ![]()
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helga (+10) |
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Jag värmer upp med ett platsspel på Åby:
Lopp 1 Nr 4 Juliette K. Kör även tvilling mot 2,3,5,7 |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Fattar inte varför Svanstedt är favorit i tredje när det solklart är fördel Pomona från femte. Spets och slut! Skämtfavorit i första också, men det hade väl någon redan berört.
|
|
|
|
#16 |
|
Mitt bidrag... ikväll sitter den
![]() Registrerat spel Datum: Torsdag 2014-05-22 Bana: Örebro Spelform: V64, omg. 99 V6 - endast vinst vid 6 rätt Avd Ordinarie hästar 1 3, 8, 9, 10 2 3 Nelle Red Turbo 3 3, 9, 11 4 8, 14 5 3, 6, 9 6 2, 4 Vadet gäller startnummer 144 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 144,00 kr |
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Banned
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Mina måste-streck pga kapacitet och odds idag:
AVD I: 2 Marshal H. S&S AVD II: 10 QOAH & 12 Burberry... längst ut vid sargen.(Nelle underpresterar och plockas bort...) AVD III: Saknar idé AVD IV: Lovely S. SPIK! AVD V: Stelina Spik. AVD VI: Baroness Boko... en skräll. Sedan bygger jag runt dem. LOPP1 ÅBY: Mitt platsspel 4 Juliette K. drogs bakåt och fick aldrig chansen som 4:a. Duger bra i liknande lopp framöver. Bra spurt till 2:a-plats i sitt första lopp och otillräcklig ifrån dödens i sitt andra lopp. Nu alltså mersmakande 4:e plats. Ett utlåtande för alla som gillar framtida platsspel... |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Banned
|
Riktigt låg omsättning idag, folk laddar för helgen
![]() Sen är det löning imorgon. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
(2),3,4,(8),9,10
(3),7,10,11,12 5,(6),7,11 1,5,6,7,(8),10,12,14,(15) 1,2,(3),4,6,8,9,10,11 (1),2,7,9,11,12 Krav minst 4 ()
|
|
|
|
#21 |
|
Min chans rad
![]() Ordinarie Reserver 1 3 2 7 3 6 4 4 6 8 14 5 2 3 6 10 6 1 2 6 7 11 12 96 rader * 1 * 1,00 kr = 96,00 kr 2014 CBA6 0942 0E54 |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
4 va?
|
|
|
|
#23 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
JAAA!
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Citat:
Edit: Synd man inte spelade tvilling i det här loppet för övrigt, hade nog inte bommat den i första taget.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av Stekel den 2014-05-22 klockan 19:16. |
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Good Speed ja, den har man ju väntat på ett tag. Klart den vinner nu när man gett upp på den. Var ju mest ickevinnare i detta lopp så såhär i efterhand så klart man skulle haft med.
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Man skulle kanske gjort ett matematiskt idag, hade garanterat spikat Nelle Red och Pomona då.
|
|
|
|
#32 |
|
Det är "Alltid på Mors dag" ikväll, det är viktigare än spelet!
|
|
|
|
#33 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#34 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Finish Brandon gör ständigt bra lopp! Noterbart om Chatain...Ronden om Gerhard Kruger sid 17 under stor bild...
Dagens andra givna platslir: Lopp 5 Åby, nr 4 Jerns Vendela... rykande spurt senast! |
|
|
|
|
|
|
#36 |
platsspel
Spelar plats Zeb Lie Star
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Äsch båda var ju precis så överlägsna som man trodde (inte häst mot häst kanske för Pomona, men man visste ju om förutsättningarna). Du sitter riktigt bra med på slutet nu kan jag tänka mig! Lycka till, kan bli riktigt bra pengar!
|
|
|
|
#39 |
|
Det var dumt kanske, hade inte tänkt spela idag men kikade igenom startlistorna 20 min före start och tokreducerade ihop ett system.
Skönt, 2 spikar klara nu!
|
|
|
|
#40 |
vassa drag
jag är ny här och tycker många har koll men Stekel verkar vara riktigt vass nu :-)
|
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#42 |
|
Jag var sekunder ifrån att hinna spela v/p på den när jag läste, det är en sån dag idag....
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
hehe det är bra. Jag lämnade in en liten 24 kr rad bara för att vara med. Avd 1: 3,8. Avd 2 3 spik. Avd 3. 6 spik. Avd 4 8 chansspik Avd 5 2,3,10. Och avslutningsvis Avd 6 2,6,9,12
Synd att Holy smoke inte hann fram i första..... Någon med bra vinnar el platsförslag i resterande lopp? ha en bra kväll alla! |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Kör Bearable i DD-2 mot alla i första, riktigt fint odds på den ju. Tror den går runt dessa hästar över 2100 m även om jag vet att det finns en viss galopprisk. Ottens Fighter värst emot.
|
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Citat:
Körde spik på Vendela och GO Green Pellini på V5. En klase hästar kvar i både avd 3 och 4. Lite vinnarinsats och tungt på plats. Synd du inte hann... Vi har ju gråtit en hel säsong båda två...Nya tag nästa år!
|
||
|
|
|
|
|
#46 | |
|
Citat:
Ja nästa säsong kanske man kan vara lite glad på lördags eftermiddagarna igen. |
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
lirar rak dubbel idag. stelina mot calella marquis.
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Banned
|
Jenny Björk hon e rolig hon, svarar allt haha
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Medolla, tråkig vinnare!
Kvar för 6 rätt är då Melker 1,6,8,11,12
|
|
|
|
#51 |
Stellina
jag. Tror också en del på Stellina Bfro
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Åh jävla kösystem!
|
|
|
|
#53 |
|
Hatar också att Medolla var bara bäst, men sitter kvar till sista iallafall. Så får vi se om man blev snuvad av sista minuten-infon idag då eller om den ger utdelning. Flyttade utgång från Ottens till Paradiserunner när de nämnde att Jansson snackat upp den för Eklöf. Bör ta spets om den styrs dit.
|
|
|
|
#54 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#56 | |
|
Citat:
![]() Registrerat spel Datum: Torsdag 2014-05-22 Bana: Åby, omg. 27 Spelform: V5 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 3, 9 (7, 10) 2 4 Jerns Vendela (11, 10) 3 7, 9, 10, 11, 12 (3, 2) 4 1, 2, 4, 5, 7, 8, 11, 13 (12, 14) 5 4 Go Green Pellini (5, 2) Vadet gäller startnummer 80 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 80,00 kr Kvittonummer: XX2C XX02 4234 XXXX Värdet ligger på lagom... |
||
|
|
|
|
|
#57 |
|
Puh, Trixarn hade jag inga större tankar på att plocka med på ramen så det var skönt! V7-jackpott nästa!
|
|
|
|
#58 | |
|
Citat:
Har också ett vinnarspel på GGP sedan tidigare idag. Överta ledningen från breedlove, sos alt släpp till echauffor med open stretch funkar för mig. |
||
|
|
|
|
|
#59 |
|
hade iallafall med trixarn på 24 r. Hoppas på pengarna tillbaka, det är grundfolosofin. Inte förlora till ATG Är nöjd med +- 0 idag
|
|
|
|
|
|
|
#60 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#61 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#63 |
|
Tack alla. Det har varit vinststiltje under en ganska lång tid. Igår satte jag V65 på Valla och nu denna V5:a. Fint med form inför jackpot på Lördag(BBS&Claes som spikar, SOLO NOLO och NTBL som lås... Sen en massa skrällar.)
V3 ÅBY: I: 1,2,4,8,9 II: 5 III: 1,3,6,12 Jag ska bygga trion på Örebro runt El Cantane S&S och Ladyofthelake spurtstark... |
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Banned
|
Bra jobbat Volt
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Ny regi på 6 Barkåks Barabbas...
En häst som sticker ut lite på banan, rent utseendemässigt lite småtrevlig egen version, liksom. Antytt kapacitet som väl motiverar platsspel och tvilling tillsammans med 5 och 11.! Kan gå! |
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Det går bra idag! Över 500:- in på trion på Örebro + V3 med El Cantane spik. Barkåks såg läbbigt giftig ut på 2:a platsen, men krafterna tröt snöpligt till 4:e pris precis...
Nu ska jag jobba in en liten slant på Åby V3, som avslutning. |
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
jag torskade på 64spelade bara för 6 rätt jag lovar det här kusken Torbjörn körde mugger mm helt fel om han har gått ut på tredje spår o 10 ska var på 4 fjärde spår då good speed ska inte få chans men Torbjörn han e den sämste kusk jag har sett i hela mitt liv om han e favorit 100000% torskar han och om han e inte favorit då han gör fan till andra förlorade flera gången på grund han
|
|
|
|
|
|
|
#68 | |
|
Citat:
Varför spela den sämste du vet?
|