|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
Man skulle kanske gjort ett matematiskt idag, hade garanterat spikat Nelle Red och Pomona då.
|
|
|
|
#32 |
|
Det är "Alltid på Mors dag" ikväll, det är viktigare än spelet!
|
|
|
|
#33 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#34 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Finish Brandon gör ständigt bra lopp! Noterbart om Chatain...Ronden om Gerhard Kruger sid 17 under stor bild...
Dagens andra givna platslir: Lopp 5 Åby, nr 4 Jerns Vendela... rykande spurt senast! |
|
|
|
|
|
|
#36 |
platsspel
Spelar plats Zeb Lie Star
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Äsch båda var ju precis så överlägsna som man trodde (inte häst mot häst kanske för Pomona, men man visste ju om förutsättningarna). Du sitter riktigt bra med på slutet nu kan jag tänka mig! Lycka till, kan bli riktigt bra pengar!
|
|
|
|
#39 |
|
Det var dumt kanske, hade inte tänkt spela idag men kikade igenom startlistorna 20 min före start och tokreducerade ihop ett system.
Skönt, 2 spikar klara nu!
|
|
|
|
#40 |
vassa drag
jag är ny här och tycker många har koll men Stekel verkar vara riktigt vass nu :-)
|
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#42 |
|
Jag var sekunder ifrån att hinna spela v/p på den när jag läste, det är en sån dag idag....
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
hehe det är bra. Jag lämnade in en liten 24 kr rad bara för att vara med. Avd 1: 3,8. Avd 2 3 spik. Avd 3. 6 spik. Avd 4 8 chansspik Avd 5 2,3,10. Och avslutningsvis Avd 6 2,6,9,12
Synd att Holy smoke inte hann fram i första..... Någon med bra vinnar el platsförslag i resterande lopp? ha en bra kväll alla! |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Kör Bearable i DD-2 mot alla i första, riktigt fint odds på den ju. Tror den går runt dessa hästar över 2100 m även om jag vet att det finns en viss galopprisk. Ottens Fighter värst emot.
|
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Citat:
Körde spik på Vendela och GO Green Pellini på V5. En klase hästar kvar i både avd 3 och 4. Lite vinnarinsats och tungt på plats. Synd du inte hann... Vi har ju gråtit en hel säsong båda två...Nya tag nästa år!
|
||
|
|
|
|
| Ämnesverktyg | |
|
|