|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Kan inte tänka mig att Inken ska gå ut och vinna detta loppet denna gången.. Borde vara kusar som är betydligt bättre påställda till detta loppet än Digital Ink..
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
1,4,6,8 Kan man ju ta bort iaf.. Då har man 6 hästar kvar som gör upp om det.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Bästa spiken måste väll vara Robban Bob ? Krossar väll detta gäng från dödens om det skulle va så. Står väldigt "billigt" inne som det känns
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Tror att Amaru Boko har god chans om den går framåt med lopp i kroppen. Bra spår brukar betyda mycket och den har ej körts i botten under året. dessutom brukar Ulf E lyckas mycket bra med Bergs hästar.
Största hoten bör vara Nahar eller OTP. Mycket kul och spelvänligt lopp. Mycket knepig omgång det här, ser spöken överallt. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Mycket tidig inlämning den här veckan.
1) 5,6 2) Spik 6 3) 1,3,4,6,8,9,10,14,15 4) Spik 11 5) Spik 6 6) 1,3,6,11 7) Alla |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Kunde inte låta bli att iaf kika lite på omgången. Östersunds upplopp är mycket långt. 218m. 4e känns som ett getingbo och krävs kanske en del streck men tror att det långa upploppet gynnar den mycket fina favoriten i 4e som står helt perfekt inne i klassen. Inget utklassarläge direkt men tror att han hinner måtta in en säker seger.
I 3dje tror jag på spetshästen.Mycket jämnt lopp som också egentligen kräver en hel del streck för att känna sig säker. Men då jag inte känner att någon direkt sticker ut så chansar jag på spets och slut för andrahandsfavoriten Krusse. Andra ser ut som att det blir Elit Sjöhammar i spets och Pirayan i dödens. Robben Rob eller Bartender In kan få perfekt lopp i draget. Tar nog även med Mårten Marje som kan vara gynnad av upploppets längd. Första loppet är nog rätt beroende på vad Torbjörn och Joker Stursk får för sig. Svarar de när Bergarns kommer eller släpps Tresor till spets. Molle var väl skaplig senast men har nog en bit kvar till absoluta toppformen. Kan få perfekt lopp om 2 och 5 kör på varandra. Lite sugen på att strecka även ickevinnaren Navigator Sib. 5e orkar jag inte ens titta på. Brukar betyda favoritseger eller kamelvinnare. 6e kan vara en ren stalluppgörelse mellan Witasps springare men Corleone är stark och rejäl. Headhunter visade gryende form på Momarken och i draget på den kommer Caramella B.F att få ett mycket bra lopp. Chansar med den på DD. Jämtlands stora pris är ett mycket bra lopp. Blir nog ett antal streck. Roligaste strecket får hamna på Oasis Bi.Tror att han kommer flyga lågt över upploppet. Blir en liten chansDD 11-7 Senast redigerad av draken den 2014-06-05 klockan 10:43. |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fyran (+5) |
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Han har samma galopp % hos Berg som hos Lennartsson, bara det att han är 100m bättre i Bergs regi.
|
|
|
#26 |
|
Får man 13% som hästen står i just nu på lördag så är jag beredd att hålla med. Årsdebut senast och jag tror banan inte direkt passade häst. Att det är bästa hästen i fältet är jag övertygad om.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Bjuder på detta system så SS har något att tippa efter
1, 6 Molle C.D r 3 2, 4 Elit Håleryd r2 3, 1-3-6-8-11-15 r 14 4, 4-5-11 r 3 5, 1-5-6-9-14 r 2 6, 1-3-4-5-6-12 r 10 7, 1-2-3-4-5-7-9 r 10 3780 rader med 12 Drew Brees spik i avd 6 630 rader Senast redigerad av Stall 4 den 2014-06-05 klockan 22:14. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Streckvärda enligt Unibet:
|
|
|
#30 | |
|
Citat:
Björn Goop har i år vunnit med Oasis i Frankrike och Norge. Den här hästen är mästerligt matchad. Alla Sharpsare: spela nu mästerligt på lördag!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
korpo (+1) |
||
|
|
|
|
|
|