Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-06-21, 22:06   #46
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

Hej Travrenen Ett till nöjd nu????

V75-1: 2.5.7
V75-2: 1.2.4.5.7.9.10
V75-3: 1.3.5.6.9.11.12
V75-4: 1.3.4.6.12
V75-5: 1.2.4.8
V75-6: 4 spik
V75-7: 6 spik

2940rader
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-22, 04:39   #47
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 688
Sharp$: 3010
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TravRenen Visa inlägg
grattis, spiken struken på måndags systemet
Tycker inte det är så konstigt att man gör tidiga system på de första tankarna, gör det själv ibland. Men det beror såklart också på vilken budget man har, spelar man flera system så kan det vara givande att ha ett mindre system som är baserat på de första tankarna då man ibland dribblar bort sig bland all information som ska tas in. Men visst en kunskapsspelare förstår värdet av att vänta in värmningar och sista minuten information innan systemet komponeras.

Gällande denna omgång tycker jag den ser intressant ut och tycker det finns skrällpotential.

1. De stora tipstjänsterna går ganska hårt på 5 Arazi Boko och streckprocenten lär stiga under dagen. Kan ta spets men kan också galoppera och med tanke på det är det ingen jag vill spika i alla fall. Men tycker nog ändå att 2 Mr Chicago är spetsfavoriten och hästen att slå. Jag kommer dock att gardera vidare då loppscenariot alltid är klurigt när Mr Koljini är med i loppen. 8 October Kronos såg lysande ut senast och är en bra häst med hög segerprocent. Om nu ludde dundrar framåt och får svar öppnas loppet upp för skräll och helgardering är inte fel. Nämner framförallt 10 Zinedine Bob som verkligen hittat formen igen och tränaren tycker det ser klart ut.

2. Ny kusk på jättefavoriten 5 Defis Victory är väl det enda som skulle kunna vara ett skäl till att gardera men varför krångla till det? Hästen lär inte förlora än på ett tag. Barfota på 4 Dernier Viking såklart intressant och tidigast om man vill gardera. Favoriten släpps till spets och de andra kör för andrapriset som det låter.

3. Björn Goop har kört både 1 Monster Drive och 5 Oasis Bi och han håller 5 som knapp spetsfavorit och på den infon kan 5 vara en chansspik. Men gillar verkligen 12 Magic Tonight och blir det tempo tror jag den kan vinna. Tarzan hävdar i sin krönika att Walmanns springare är sveriges bästa häst?! Men tyvärr sitter inte sveriges bästa kusk bakom och det drar ner chanserna. 9 Truculent är bra men känns ändå lite bortlottad och det låter inte jättepåställt. Ludde är med även här och skulle det blir bfrom på 4 El Mago Pellini blir jag inte förvånad om han kör offensivt och det kan öppna upp för bakspårshästarna.

4. Anders Svanstedt brukar hålla vad han lovar och det kommer bli full laddning för spets med 3 Valentino Gowan. Detta öppnar upp loppet och även om 1 Jarl Af Solnäs har imponerat och har chans till sos vill jag gardera med tanke på Svanstedts satsning från start. Dessutom är både Takter och Malmqvist offensiva av sig och det luktar verkligen körning här. Tror inte så mycket på bakspåren trots risk för tufft tempo. Sista minuten info får avgöra vilka som får plats på kupongen. 4 Claudius F jätteintressant om barfota rom.

5. Tränaren till 3 Pelican Flyer vill att den ska köras i spets där den går bäst. Denna information tyder på att 2 Nissan Broline inte får en lätt väg till spets. Annars tyckte jag det såg upplagt ut för Untersteiner då den var min favorit i Drottnings Silvias pokal efter en imponerande vinst i försöket. Tycker nog ändå att 2 och 1 Borga Effekt står bra till men kanske kan löna sig att hitta någon roligare streckmässigt? Berghs stallform går inte att bortse ifrån och 8 Kiss Me Kemp är tidig för mig. Springspår på tilläggen är alltid intressanta att hålla ögonen på. 10 Unique Gowan är Svanstedt ganska uppåt på och framförallt 9 Västerbo Collect kan vara en kantboll, är inte så mycket sämre än stallkamraten men bara 1% på strecken. 4 Fleetwood Hanover lär bli ett av skriken och hamnar på 15-20 % till slut?

6. Brons är denna vecka en av godbitarna i omgången. Hög sportlig klass och svårt att förutse troligt loppscenario. Både 6 Acriter och 5 Bar Plombier hoppas kunna köra sig till spets. Men innanför gasar Lugauer med 2 For Pleasure As och han släpper aldrig om han lyckas komma först fram för att överta från den troligt initialt spetsande 3 Line Up du Jape. 4 Naglo Du Nord spikar TT på allt och de kanske vet något om startsnabbheten? Om 4 är spetsaktuell är den såklart extra intressant. För övrigt är 11 Royal Fighter väl bortglömd på de tidiga strecken med tanke på att det kan gå undan här från start. Om skor såklart minus men visad toppform och ingen B.B.S Sugarlight i startlistan denna gång.

7. Snabba sommarbanor gynnar hästarna där framme. I detta lopp har jag svårt att se någon från bakvolten blanda sig i segerstriden. Tror inte de vill offra sina hästar med tidiga avancemang i spåren utan kör nog till slut. Då blir det svårt att ta längder trots lång distans. 2 Nescafé och 6 Quirire såklart givna och framförallt 6 från spets. Men även 1 Bazir Dimanche och 4 Hertig Shim är streckvärda då deras tränare tror på vinstchanser och formen finns bevisligen där. MEN Mr Koljini är även med i detta lopp och trots svårbedömd form kan han kanske köra offensivt och då ställa till det för de där framme. Men lågt spelvärde då han fått extra streck på sig av de som tidigt spikade 15 Alfas Da Vinci . Av de på mellanvolten tycker jag 8 Online D'amour är bäst och gör de om insatsen från näst senast är den intressant som lågprocentare.

Bästa spiken: Såklart Defis Victory

Möjliga spikar: Oasis Bi, Nissan Broline, Quirire

Skrällar: Zinedine Bob, Magic Tonight, Claudius F, Kiss Me Kemp, Västerbo Collect, Royal Fighter, Bazir Dimanche, Hertig Shim och Online D'amour.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
korpo (+1), johanl (+10), jazboy (+1)

Senast redigerad av legolasse den 2014-06-22 klockan 05:40.
legolasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-22, 07:23   #48
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Lite förvånad över allt snack om Arazi Boko, visst en bra häst i sina bästa stunder, men samtidigt har inte Daniel Ohlsson vunnit med hästen på tio starter nu...och det är ju ingen lysande statistik.
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-22, 08:49   #49
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

"Keeping Julia" (avd 6) ligger man halvlågt med denna gången men man var mkt nöjd med hennes insats på Solvalla där hon gick runt 1.11 sista varvet"
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-22, 08:51   #50
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 23
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spalato Visa inlägg
"Keeping Julia" (avd 6) ligger man halvlågt med denna gången men man var mkt nöjd med hennes insats på Solvalla där hon gick runt 1.11 sista varvet"


10 Keeping Julia (Johnny Takter) gjorde ett riktigt fint lopp senast, men fick inte samma utdelning som insatsen var värd. Hon har tidigare visat att hon duger bra i klassen och tål också att göra en del jobb själv i loppen. Jag tycker att hon kan vara en liten rysare, säger Flemming Jensen.
Björnland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-22, 08:51   #51
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8280

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Klart att det är konstigt.
Gör systemet, men lämna inte in det i förväg.
Blir din spik struken kanske du inte alls vill spika i det loppet om alla bakom är jämna.
Då har du alltså betalat för något du inte vill ha.
Är det ok så använd tärningar när du tar ut hästar.
Om du skiter i om du förlorar, spela inte

Citat:
Ursprungligen postat av legolasse Visa inlägg
Tycker inte det är så konstigt att man gör tidiga system på de första tankarna, gör det själv ibland. Men det beror såklart också på vilken budget man har, spelar man flera system så kan det vara givande att ha ett mindre system som är baserat på de första tankarna då man ibland dribblar bort sig bland all information som ska tas in. Men visst en kunskapsspelare förstår värdet av att vänta in värmningar och sista minuten information innan systemet komponeras.

Gällande denna omgång tycker jag den ser intressant ut och tycker det finns skrällpotential.

1. De stora tipstjänsterna går ganska hårt på 5 Arazi Boko och streckprocenten lär stiga under dagen. Kan ta spets men kan också galoppera och med tanke på det är det ingen jag vill spika i alla fall. Men tycker nog ändå att 2 Mr Chicago är spetsfavoriten och hästen att slå. Jag kommer dock att gardera vidare då loppscenariot alltid är klurigt när Mr Koljini är med i loppen. 8 October Kronos såg lysande ut senast och är en bra häst med hög segerprocent. Om nu ludde dundrar framåt och får svar öppnas loppet upp för skräll och helgardering är inte fel. Nämner framförallt 10 Zinedine Bob som verkligen hittat formen igen och tränaren tycker det ser klart ut.

2. Ny kusk på jättefavoriten 5 Defis Victory är väl det enda som skulle kunna vara ett skäl till att gardera men varför krångla till det? Hästen lär inte förlora än på ett tag. Barfota på 4 Dernier Viking såklart intressant och tidigast om man vill gardera. Favoriten släpps till spets och de andra kör för andrapriset som det låter.

3. Björn Goop har kört både 1 Monster Drive och 5 Oasis Bi och han håller 5 som knapp spetsfavorit och på den infon kan 5 vara en chansspik. Men gillar verkligen 12 Magic Tonight och blir det tempo tror jag den kan vinna. Tarzan hävdar i sin krönika att Walmanns springare är sveriges bästa häst?! Men tyvärr sitter inte sveriges bästa kusk bakom och det drar ner chanserna. 9 Truculent är bra men känns ändå lite bortlottad och det låter inte jättepåställt. Ludde är med även här och skulle det blir bfrom på 4 El Mago Pellini blir jag inte förvånad om han kör offensivt och det kan öppna upp för bakspårshästarna.

4. Anders Svanstedt brukar hålla vad han lovar och det kommer bli full laddning för spets med 3 Valentino Gowan. Detta öppnar upp loppet och även om 1 Jarl Af Solnäs har imponerat och har chans till sos vill jag gardera med tanke på Svanstedts satsning från start. Dessutom är både Takter och Malmqvist offensiva av sig och det luktar verkligen körning här. Tror inte så mycket på bakspåren trots risk för tufft tempo. Sista minuten info får avgöra vilka som får plats på kupongen. 4 Claudius F jätteintressant om barfota rom.

5. Tränaren till 3 Pelican Flyer vill att den ska köras i spets där den går bäst. Denna information tyder på att 2 Nissan Broline inte får en lätt väg till spets. Annars tyckte jag det såg upplagt ut för Untersteiner då den var min favorit i Drottnings Silvias pokal efter en imponerande vinst i försöket. Tycker nog ändå att 2 och 1 Borga Effekt står bra till men kanske kan löna sig att hitta någon roligare streckmässigt? Berghs stallform går inte att bortse ifrån och 8 Kiss Me Kemp är tidig för mig. Springspår på tilläggen är alltid intressanta att hålla ögonen på. 10 Unique Gowan är Svanstedt ganska uppåt på och framförallt 9 Västerbo Collect kan vara en kantboll, är inte så mycket sämre än stallkamraten men bara 1% på strecken. 4 Fleetwood Hanover lär bli ett av skriken och hamnar på 15-20 % till slut?

6. Brons är denna vecka en av godbitarna i omgången. Hög sportlig klass och svårt att förutse troligt loppscenario. Både 6 Acriter och 5 Bar Plombier hoppas kunna köra sig till spets. Men innanför gasar Lugauer med 2 For Pleasure As och han släpper aldrig om han lyckas komma först fram för att överta från den troligt initialt spetsande 3 Line Up du Jape. 4 Naglo Du Nord spikar TT på allt och de kanske vet något om startsnabbheten? Om 4 är spetsaktuell är den såklart extra intressant. För övrigt är 11 Royal Fighter väl bortglömd på de tidiga strecken med tanke på att det kan gå undan här från start. Om skor såklart minus men visad toppform och ingen B.B.S Sugarlight i startlistan denna gång.

7. Snabba sommarbanor gynnar hästarna där framme. I detta lopp har jag svårt att se någon från bakvolten blanda sig i segerstriden. Tror inte de vill offra sina hästar med tidiga avancemang i spåren utan kör nog till slut. Då blir det svårt att ta längder trots lång distans. 2 Nescafé och 6 Quirire såklart givna och framförallt 6 från spets. Men även 1 Bazir Dimanche och 4 Hertig Shim är streckvärda då deras tränare tror på vinstchanser och formen finns bevisligen där. MEN Mr Koljini är även med i detta lopp och trots svårbedömd form kan han kanske köra offensivt och då ställa till det för de där framme. Men lågt spelvärde då han fått extra streck på sig av de som tidigt spikade 15 Alfas Da Vinci . Av de på mellanvolten tycker jag 8 Online D'amour är bäst och gör de om insatsen från näst senast är den intressant som lågprocentare.

Bästa spiken: Såklart Defis Victory

Möjliga spikar: Oasis Bi, Nissan Broline, Quirire

Skrällar: Zinedine Bob, Magic Tonight, Claudius F, Kiss Me Kemp, Västerbo Collect, Royal Fighter, Bazir Dimanche, Hertig Shim och Online D'amour.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-22, 08:56   #52
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 391
Sharp$: 13250
Standard

Kalmar omg. 30
Söndag 2014-06-22
HÄSTAR
1 2, 3, 5, 8, 10
2 5 DEFI'S VICTORY
3 1, 5, 9, 11
4 1 JARL AF SOLNÄS
5 1, 2, 4, 6, 8
6 2, 4, 11
7 1, 2, 6, 11
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-22, 08:58   #53
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av legolasse Visa inlägg
Tycker inte det är så konstigt att man gör tidiga system på de första tankarna, gör det själv ibland. Men det beror såklart också på vilken budget man har, spelar man flera system så kan det vara givande att ha ett mindre system som är baserat på de första tankarna då man ibland dribblar bort sig bland all information som ska tas in. Men visst en kunskapsspelare förstår värdet av att vänta in värmningar och sista minuten information innan systemet komponeras.

Gällande denna omgång tycker jag den ser intressant ut och tycker det finns skrällpotential.

1. De stora tipstjänsterna går ganska hårt på 5 Arazi Boko och streckprocenten lär stiga under dagen. Kan ta spets men kan också galoppera och med tanke på det är det ingen jag vill spika i alla fall. Men tycker nog ändå att 2 Mr Chicago är spetsfavoriten och hästen att slå. Jag kommer dock att gardera vidare då loppscenariot alltid är klurigt när Mr Koljini är med i loppen. 8 October Kronos såg lysande ut senast och är en bra häst med hög segerprocent. Om nu ludde dundrar framåt och får svar öppnas loppet upp för skräll och helgardering är inte fel. Nämner framförallt 10 Zinedine Bob som verkligen hittat formen igen och tränaren tycker det ser klart ut.

2. Ny kusk på jättefavoriten 5 Defis Victory är väl det enda som skulle kunna vara ett skäl till att gardera men varför krångla till det? Hästen lär inte förlora än på ett tag. Barfota på 4 Dernier Viking såklart intressant och tidigast om man vill gardera. Favoriten släpps till spets och de andra kör för andrapriset som det låter.

3. Björn Goop har kört både 1 Monster Drive och 5 Oasis Bi och han håller 5 som knapp spetsfavorit och på den infon kan 5 vara en chansspik. Men gillar verkligen 12 Magic Tonight och blir det tempo tror jag den kan vinna. Tarzan hävdar i sin krönika att Walmanns springare är sveriges bästa häst?! Men tyvärr sitter inte sveriges bästa kusk bakom och det drar ner chanserna. 9 Truculent är bra men känns ändå lite bortlottad och det låter inte jättepåställt. Ludde är med även här och skulle det blir bfrom på 4 El Mago Pellini blir jag inte förvånad om han kör offensivt och det kan öppna upp för bakspårshästarna.

4. Anders Svanstedt brukar hålla vad han lovar och det kommer bli full laddning för spets med 3 Valentino Gowan. Detta öppnar upp loppet och även om 1 Jarl Af Solnäs har imponerat och har chans till sos vill jag gardera med tanke på Svanstedts satsning från start. Dessutom är både Takter och Malmqvist offensiva av sig och det luktar verkligen körning här. Tror inte så mycket på bakspåren trots risk för tufft tempo. Sista minuten info får avgöra vilka som får plats på kupongen. 4 Claudius F jätteintressant om barfota rom.

5. Tränaren till 3 Pelican Flyer vill att den ska köras i spets där den går bäst. Denna information tyder på att 2 Nissan Broline inte får en lätt väg till spets. Annars tyckte jag det såg upplagt ut för Untersteiner då den var min favorit i Drottnings Silvias pokal efter en imponerande vinst i försöket. Tycker nog ändå att 2 och 1 Borga Effekt står bra till men kanske kan löna sig att hitta någon roligare streckmässigt? Berghs stallform går inte att bortse ifrån och 8 Kiss Me Kemp är tidig för mig. Springspår på tilläggen är alltid intressanta att hålla ögonen på. 10 Unique Gowan är Svanstedt ganska uppåt på och framförallt 9 Västerbo Collect kan vara en kantboll, är inte så mycket sämre än stallkamraten men bara 1% på strecken. 4 Fleetwood Hanover lär bli ett av skriken och hamnar på 15-20 % till slut?

6. Brons är denna vecka en av godbitarna i omgången. Hög sportlig klass och svårt att förutse troligt loppscenario. Både 6 Acriter och 5 Bar Plombier hoppas kunna köra sig till spets. Men innanför gasar Lugauer med 2 For Pleasure As och han släpper aldrig om han lyckas komma först fram för att överta från den troligt initialt spetsande 3 Line Up du Jape. 4 Naglo Du Nord spikar TT på allt och de kanske vet något om startsnabbheten? Om 4 är spetsaktuell är den såklart extra intressant. För övrigt är 11 Royal Fighter väl bortglömd på de tidiga strecken med tanke på att det kan gå undan här från start. Om skor såklart minus men visad toppform och ingen B.B.S Sugarlight i startlistan denna gång.

7. Snabba sommarbanor gynnar hästarna där framme. I detta lopp har jag svårt att se någon från bakvolten blanda sig i segerstriden. Tror inte de vill offra sina hästar med tidiga avancemang i spåren utan kör nog till slut. Då blir det svårt att ta längder trots lång distans. 2 Nescafé och 6 Quirire såklart givna och framförallt 6 från spets. Men även 1 Bazir Dimanche och 4 Hertig Shim är streckvärda då deras tränare tror på vinstchanser och formen finns bevisligen där. MEN Mr Koljini är även med i detta lopp och trots svårbedömd form kan han kanske köra offensivt och då ställa till det för de där framme. Men lågt spelvärde då han fått extra streck på sig av de som tidigt spikade 15 Alfas Da Vinci . Av de på mellanvolten tycker jag 8 Online D'amour är bäst och gör de om insatsen från näst senast är den intressant som lågprocentare.

Bästa spiken: Såklart Defis Victory

Möjliga spikar: Oasis Bi, Nissan Broline, Quirire

Skrällar: Zinedine Bob, Magic Tonight, Claudius F, Kiss Me Kemp, Västerbo Collect, Royal Fighter, Bazir Dimanche, Hertig Shim och Online D'amour.
Klockren analys. Mera sånt! Mvh Spalato
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-22, 08:58   #54
 
astockels avatar
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 258
Sharp$: 347
Standard

Mr.Chicago, SOLKLAR spik. Finns INGEN som helst anledning till att gardera. Punkt slut.
astockel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-22, 09:01   #55
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Jorma angående:
"5 Bar Plombier (V75-6/DD-1) är en häst med bra styrka som jag gillar. Han är oöm för positioner och han tål att göra grovjobbet själv. Nu har vi ett vettigt utgångsläge och det kommer att bli ett offensivt upplägg. Jag tror på en bra segerchans och han känns som ett sunt spikförslag."

Sund spik enligt Jorma alltså!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-22, 09:03   #56
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Reijo Liljendahl är uppåt på två av sina tre hästar.
- 1 Monster Drive (V75-3) håller mycket bra form och har ett perfekt läge. Den här gången kommer han att gå barfota runt om och det är ett litet plus. Jag tror en hel del på honom.

- 2 Nescafe (V75-7) är jag väldigt nöjd med för dagen. Det är en stark och rejäl häst och lång distans passar honom perfekt. Jag har svårt att ranka vem som är bästa chansen av Monster Drive och Nescafe, jag hoppas bägge är i segerstriden.
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-22, 09:51   #57
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Jag räknar med 4ggr pengarna och att det är Valentino emot:

Registrerat spel

Datum: Söndag 2014-06-22
Bana: Kalmar, omg. 14
Spelform: Raket, system: enkelt

Lopp Spelform Häst
3 PLATS 8 (Jerns Vendela)
6 PLATS 5 (Defi´s Victory)
8 PLATS 3 (Valentino Gowan)
9 PLATS 2 (Nissan Broline)

Vadet gäller startnummer

1 x 100,00 kr Totalt: 100,00 kr

Kvittonummer: XXX0 8XX8 9230 944X

Bra hästar med chans till låg % i V75-omgången så som jag ser det:

Avd 2 7 Young Farmer... har bara varit bäst i sina vinstlopp.(Jag låser med 5:an & kanske 1:an)
Avd 4 12 Com Z har varit kanon i regi Lars I.
Avd 5 4 Fleetwood Hanover (Flygmaskin) låter det ruggigt uppåt på.
Avd 6 7 Eketorpets Tess (Flygmaskin) Låg % och har spurtat sylvasst, nu attackeras det bakifrån?

+ lillvarning för 8 Online D´Amour i sista... (Glöm inte av att "lira på trav" är ett maraton... se tiden an och gå på era idéer, mestadels.)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MikaF (+5)
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-22, 10:37   #58
 
whatons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 374
Sharp$: 1361
Standard

Skummat igenom det och hittar två bra drag idag till pengarna avd5:Jitanes och avd5: Bailey sweet grim lycka till idag!!
whaton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-22, 10:42   #59
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

Claudius F i fjärde avdelningen tror jag spurtar ner allihopa om det blir hård körning, vilket det låter som! Min A-häst!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-22, 11:06   #60
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 136
Sharp$: 784
Standard

Spers slut och låga nummer

Registrerat spel

Datum: Söndag 2014-06-22
Bana: Kalmar
Spelform: V75, omg. 30

Avd Ordinarie hästar
1 1, 2, 5
2 1, 2, 5
3 5 Oasis Bi
4 3 Valentino Gowan
5 1, 2, 3, 4, 5, 6, 9
6 1, 2, 3, 4, 5
7 6 Quirire

Vadet gäller startnummer

315 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 157,50 kr
barkman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td