Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-07-02, 12:58   #31
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 393
Sharp$: 2151


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag spikar nog Ramboldo i brist på annat. Låser femte på Caddie och Bono. Hade tänkt spika Bono, men det lät väldigt bra på Caddie så jag får dubbla där. Tycker många av loppen bör gå att lösa på 3-4 streck, så jag försöker med ett sådant upplägg istället och nöjer mig med en spik. Garderar avd 6 och 8 ganska rejält och vill främst varna för Maxmara i sjätte.

Sen reducerar man ner skiten lite.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+5)
LeBanner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-02, 13:14   #32
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 532
Sharp$: 11906
Standard

10,00 på Kan Ha (Bet365) måste ju bara spelas!!

Gick ju ruggigt bra i comebacken näst senast o hoppade av ren friskhet då ledaren stannade senast!
__________________
"The greatest good you can do for another is not just share your riches, but to reveal to him his own" -Benjamin Disraeli
Alanya är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-02, 13:24   #33
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8
Sharp$: 51
Standard

Delägda Caddie Heart är verkligen iordningställd! Det var länge sen hon var så fin i hullet och travet. Om inte BG toksänder så tror jag att Caddie har bra chans att leda runt om (har dock inte hört var Erik har för tankar kring taktik).
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3)
mikael_blomgren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-02, 13:26   #34
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1096
Standard

Någon som vet vilka spelvärde.se spikar?
Inboxa gärna.
Tacksam
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
allaballakaitoz (+1)
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-02, 13:27   #35
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Jag sa ju det
Allt annat verkar så korkat
Ändrade sig efter samtal från Spelvärde.se (som hört videobloggen) som informerade honom om att startsnabba hästar saknades, det hade han inte tänkt på
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-02, 13:44   #36
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 1 242
Sharp$: 2091
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Timotimo Visa inlägg
Vad gav 8 rätt då?
Jag kan inte ha varit vaken när jag skrev det där. Menade förstås 8 rätt.
7 rätt gav 46kr

2013
7 rätt 147 kr
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-02, 14:16   #37
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikael_blomgren Visa inlägg
Delägda Caddie Heart är verkligen iordningställd! Det var länge sen hon var så fin i hullet och travet. Om inte BG toksänder så tror jag att Caddie har bra chans att leda runt om (har dock inte hört var Erik har för tankar kring taktik).
All lycka till! Hur många delägare är ni på den?
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-02, 14:45   #38
 
Reg.datum: apr 2014
Inlägg: 153
Sharp$: 565
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Någon som vet vilka spelvärde.se spikar?
Inboxa gärna.
Tacksam
Yepp. Kolla där om 5...

I övrigt så tycker jag omgångens största drag är DAVID SISU. Såg ju riktigt fin ut i vid den efterlängtade vinsten senast. Fattar inte att alla golvat denna i sina tips..bland de 2-3 sista. Formlöst lopp...Vid lös bana kanske man kan drömma att NAHAR kommer bort
jellybelly är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-02, 15:00   #39
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 287
Sharp$: 1604
Standard

high speed call vinner väl nu när han äntligen fått ett bra läge? spikar nog send in the clowns i första också... cumin måste väl fällas ikväll med tanke på spåret!
Liljendahl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-02, 15:01   #40
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Trevlig onsdagskväll på Lindesberg med bra travlopp och här kommer mina tankar om omgången;

( Lopp - Mina Streck )


V86-1 - 3-4-7-9

Ett trevligt lopp inleder veckans V86-omgång och jag tror att det står mellan fyra hästar. Favoriten Send in the Clowns ska laddas mot ledningen och jag vete tusan om det är så bra för hästen. Kan bli rejäl körning och jag tycker att hästen ger sig alldeles för lätt från ledningen om den får minsta lilla press på sig och då det dessutom är full distans idag är det givet för mig att gardera. Mest tror jag istället på 4 Rugiada Dei Rex som är ett riktigt bra sto och med en bra löpning idag kommer den fälla många till slut. Tar även med 3 Conquestador B.R. som körs och tränas av formtoppade Björn Goop och 9 Kan Ha som är en riktigt bra häst som kan få loppet idag. Fyra streck alltså.


V86-2 - 2-4

Andra loppet låser jag på två hästar som jag tycker ser bättre ut än övriga. 2 Ewald F Boko ser ut att vara en riktig talang hos Conrad Lugauer och jag håller med om att den ska vara favorit, även om jag tycker att 60 % är för mycket. Av mina två tror jag dock lite mer på andrahandaren, nummer 4 Great Society. Amerikanarna har redan låga tider i sig och kan springa väldigt fort över 1640 m vilket är dagens distans, jag tror dessutom att 4 kan öppna bättre än 2 och då är det fördel 4. Dessutom låter Stig H lite sådär halvnöjd med Great Society och jag tror på god vinstchans direkt i debuten! Vågar dock inte spika då det är en bra motståndare i nummer 2 Ewald F Boko.


V86-3 - 1-4

I dagens tredje lopp har vi en storfavorit i 1 Cummin, och visst ska den vara favorit men jag tycker ändå inte man ska spika. Det finns risk att den blir instängd om 3 Summer Flirt lyckas ta sig förbi och då är det en favorit i fara. Jag är väl medveten om att Cummin är bästa hästen men väljer trots det att dubbla med en annan då den kan få positionsstrul. Den jag dubblar med är nummer 4 Alvena Snau Di som jag verkligen gillar, den kan få loppet om det blir körning där framme och då tror jag att den kan avgöra till slut! Lås här igen alltså.


V86-4 - 8 Ramboldo Jet


Här kommer omgångens enligt mig bästa spik, och det är 8 Ramboldo Jet. Hästen möter ganska enkelt motstånd här och kan eventuellt köras till ledningen efter 5-600 meter och sen tror jag det blir en ganska överlägsen seger. Kan även vinna från andra positioner. Spik alltså! Letar man dock motbud är 5 Chad Boko och 14 I Am Dynamite värst emot.


V86-5 - 1-3-5-10

Tycker det är ett intressant lopp där jag streckar fyra hästar. Den jag tror mest på är 3 Caddie Heart som jag tycker gjort bra lopp på slutet utan att få vinna. Spurtade riktigt fint senast sista 100 och idag kan det vara dags för seger. Bra läge dessutom. Bono Boko är troligtvis värsta utmanaren, den har ett riktigt bra läge och dessutom är hästen själv riktigt bra. Tar dock med 1 Oops Trot också som vinner när som helst och 10 Wish Me Luck Ås som imponerat mot liknande motstånd tidigare. Vill lyfta fram 1 Oops Trot, den är på tok för lite streckad, bra läge idag och här kan det skrälla till lite!


V86-6 - 1-2-4-8-9-10-12-13-15

Tycker detta är dagens mest öppna lopp då ingen häst sticker ut riktigt. Visst, hästarna är bra men de blandar och ger känns det som. 15 Valnes Chilly är troligtvis bästa hästen men läget är inget som talar för den, speciellt inte nu på de snabba banorna. Vet inte riktigt vilken jag tror mest på av de jag har med, kanske Bear With Me (?) men ja, mitt råd är att gardera.

Glöm inte 4 Xanthis Alicia, 10 Global Nirvana, 12 Tennis och 13 Maxmara som blir bortglömda, de är inte sämre än motståndet.


V86-7 - 2 Occhione Jet


Här kommer omgångens andra spik och även detta är en Jet-häst som jag tror riktigt mycket på. Occhione Jet tror jag kan glida till ledningen i ett tidigt skede och sen tror jag i princip att detta loppet är slut. Över 1640 m tror jag inte Nahar hinner ikapp de där framme och speciellt inte om Erik får bestämma vilket jag tror han kommer få göra. Ännu en bra spik alltså!


V86-8 - 6-7

Omgångens tredje lås finner vi i den sista avdelningen och jag tror det är stensäkert. Den jag tror mest på av de två är 6 Gitano som i regi Bergh gjort två kanoninsatser. Här blir det körning mellan 2 och 4 och då kommer Bergh till slut och slår av de. Väljer dock att dubbla med 7 Rite On Win som även han är riktigt bra, vilket man såg tydligt senast på Valla. Med rätt resa kan även Björn ta hem sista loppet. Avslutar alltså omgången med ett tredje lås. Ska man ha med en tredje bör man plocka med 2 Highspeed Call.


Stort lycka till allesammans!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sirlarsson (+5), dado (+5), oinkk (+5), MikaF (+5)
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-02, 15:16   #41
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

Det nya på jokern som visar skoinfo.. visar den enbart när det är en förändring eller hur funkar det?

Senast redigerad av alle den 2014-07-02 klockan 15:26.
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-02, 15:24   #42
 
Reg.datum: apr 2014
Inlägg: 153
Sharp$: 565
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
Det nya på jokern som visar skoinfo.. visar den enbart när det är en förendring eller hur funkar det?
Ja om det är en ändring mot senast... streck om ingen info finns.

Smidigt tycker jag!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
alle (+2)
jellybelly är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-02, 16:02   #43
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Karlskoga
Inlägg: 178
Sharp$: 892
Standard

Någon som har SS eller "stekheta" Snoken ?
krilla18 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-02, 16:02   #44
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Satte till några och lämnade in nu, annars ändrar man sig bara åt det negativa hållet till slut..

Lycka till!

Registrerat spel

Datum: Onsdag 2014-07-02
Bana: Lindesberg
Spelform: V86, omg. 7

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 3, 4, 7, 9 (6, 2)
2 2, 4 (6, 3)
3 1, 4 (3, 10)
4 8 Ramboldo Jet* (5, 14)
5 1, 3, 5, 6, 10 (8, 4)
6 1, 2, 4, 7, 8, 9, 10, 12, 13, 15 (6, 14)
7 2 Occhione Jet* (9, 5)
8 6, 7 (2, 4)

Vadet gäller startnummer

1 600 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 400,00 kr
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-02, 16:07   #45
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1096
Standard

Ena systemet.

7
2,4
1,3,4,9,10,11
5,8
3,5,8,10,11
1,2,4,7,8,9,13,15
1,2,9
2

720kr

Den andra har jag garderat första, spik i andra, sjunde och i sista.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td