Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-07-04, 21:59   #61
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

hörde om jänkarvagn o barfota på stricker. ändringar på en häst som är ganska komplicerad o skör, osar galopp lång väg, ointressant som favorit
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-04, 22:11   #62
 
oinkks avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 575
Sharp$: 1021
Standard

Augustus F, inne på spets och förhoppningsvis slut, vad tror ni?
oinkk är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-04, 22:42   #63
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oinkk Visa inlägg
Augustus F, inne på spets och förhoppningsvis slut, vad tror ni?
Goop han trodde själv att hans häst, nr 8 skulle gynnas av att det blev hårt kört och tror på vinstchans, 1,3,6,8 var tydligen Goopens tips i det loppet. Själv har jag bara bestämt mej i två lopp: 2,9 i avd 2 och spik 5 i avd 6 evt chansar jag på spik på 1 avd 3 också.... känns svårt, fast när jag känner det så brukar det bli typ 15 kronor för 6 rätt
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
oinkk (+1)
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-04, 22:44   #64
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oinkk Visa inlägg
Augustus F, inne på spets och förhoppningsvis slut, vad tror ni?
Christoffer är innne på att svara med celebrity lane. Sen tycker jag Nadal broline kanske är huvudet högre än sina konkurrenter här. dessutom tyckte goop att Nadal kunde va en chanspik. de ska rycka skorna också o jag tror han har bra chans från dödens utan alltför vida spår i början
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
oinkk (+1)
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-04, 23:23   #65
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 931
Sharp$: 20
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Inascott Visa inlägg
Nån som vet Snokens spikar?
Stricker och Orecchietti på stora, på lilla Nadal B. också
dzeno är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-04, 23:39   #66
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

Lite tankar...

i avd1 tycker jag att October kronos har en lämplig uppgift på pappret, känns kanon fin i jobben och det är lite lättare att ta spets när det är 1609 från bricka ett med en startsnabb häst än att ta spets när det är 1640 man räddas av svängen. I spets kommer inte Adrian att släppa. Vi kör utgång på honom. Bbs Sugarlight kommer få det svårt imorgon och känns totalt ointressant spelmässigt. Att vinna från bricka 11 över distansen i en silverdivision ska inte gå. Hästen har fått många tuffa lopp på slutet vilket kan sätta ner formen efter ett tag. Senast blev han slagen in mot upploppet och hur har han tagit det psykiskt? Onirique ska bli intressant att se och vad den kan uträtta i Juuls regi, jag tror hästen är snabbare än 1an i benen men då den kanske får ett tuffare lopp är det fördel invändigt. Kanske är det så att Takter profilerar på högt tempo? Queasy har varit kanon fin i jobben i veckan och står för rekordet över distansen. Bör passas då han ofta gör det bra. Scirocco Sisa gör det alltid bra och gör gedigna insatser mesta dels hela tiden, kan vara bland de tre här och blir det fart på loppet kan det till ok med vara en jätte rysare...


i avd3 Tar Air Frame spets men att Pelle sitter upp istället för goop är ett minus. Hästen är inte i toppform utan har en formskara på runt 70% räcker det för att hålla undan? risk för trötta ben till slut och jag tycker loppet känns lurigt. Ragata kan ju mycket när hon är på topp, ska vara i toppslag enligt stallet och med hennes kapacitet kan hon vinna detta fram och baklänges. Bortglömd! Loutuscherrie utvecklas hela tiden får nog ryggen på nr 1 efter en viss körning. My Gliding angel vet jag att Björn håller högt han har haft en del höga tankar om denna häst och från detta läge med stallformen på topp bör den sluta där framme bland de tre.. Neonas Princes gör ju sällan ett dåligt lopp och har alltid en speed att tillgå. Om tempo = giftig! 4%


avd4 Snackade jag med Persson han tänker maxa allt med Chosen one dvs barfota runt om, jänkarbike ff gg. Om hästen är lugn i värmningen tänker han sätta på ett helstängt huvudlag och han tror på bra spets och slut chans om han kan maxa den på detta vis. Vi får hoppas att hästen är lugn i värmningen blir streckad på runt 10 %... Augusta F var rejäl senast efter att ha gått ett par rejäla speeder i loppet, kommer knappast förbi de invändiga i starten men kan givetvis vinna från andra positioner också. Stor talang som är något oerfaren men har mycket att hämta framöver. 21% är också mycket bra. Niklas är mycket optimsitisk inför morgondagen han säger att de ska vässa upp Trust ordentligt och att det är full fart frammåt som gäller. Första med jänkarbike för att det funkar bäst för Kim, kan vara upptaget men om Stefan är med på noterna kanske han släpper!? isåfall är det slut.. 2%... rensar ju skönt.


;=)
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-04, 23:41   #67
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Håller med om att det inte är de lättaste förutsättningarna men jag tycker faktiskt inte motståndet är särskilt bra heller. Upplagt för stenhård öppning mellan October Kronos och Mikko Aho's och hittar Untersteiner bara typ fjärde ytter tror jag faktiskt BBS plockar ner detta gäng ganska enkelt över upploppet, men det är såklart bara min tanke. Värst emot tycker jag 7 Scirocco Sisa och 10 Call Me Hanover är, men de har ungefär likadana lägen så ja, jag tror BBS vinner ganska överlägset på Lördag igen.

Lycka till med liret förresten!
Takter har ett otroligt flyt för tillfället. Skulle ej förvåna Onrique vinner efter en perfekt takterstyrning rygg ledaren eller efter ett smyglopp
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-04, 23:44   #68
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8280

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Choosen One tar inte spets

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Lite tankar...

i avd1 tycker jag att October kronos har en lämplig uppgift på pappret, känns kanon fin i jobben och det är lite lättare att ta spets när det är 1609 från bricka ett med en startsnabb häst än att ta spets när det är 1640 man räddas av svängen. I spets kommer inte Adrian att släppa. Vi kör utgång på honom. Bbs Sugarlight kommer få det svårt imorgon och känns totalt ointressant spelmässigt. Att vinna från bricka 11 över distansen i en silverdivision ska inte gå. Hästen har fått många tuffa lopp på slutet vilket kan sätta ner formen efter ett tag. Senast blev han slagen in mot upploppet och hur har han tagit det psykiskt? Onirique ska bli intressant att se och vad den kan uträtta i Juuls regi, jag tror hästen är snabbare än 1an i benen men då den kanske får ett tuffare lopp är det fördel invändigt. Kanske är det så att Takter profilerar på högt tempo? Queasy har varit kanon fin i jobben i veckan och står för rekordet över distansen. Bör passas då han ofta gör det bra. Scirocco Sisa gör det alltid bra och gör gedigna insatser mesta dels hela tiden, kan vara bland de tre här och blir det fart på loppet kan det till ok med vara en jätte rysare...


i avd3 Tar Air Frame spets men att Pelle sitter upp istället för goop är ett minus. Hästen är inte i toppform utan har en formskara på runt 70% räcker det för att hålla undan? risk för trötta ben till slut och jag tycker loppet känns lurigt. Ragata kan ju mycket när hon är på topp, ska vara i toppslag enligt stallet och med hennes kapacitet kan hon vinna detta fram och baklänges. Bortglömd! Loutuscherrie utvecklas hela tiden får nog ryggen på nr 1 efter en viss körning. My Gliding angel vet jag att Björn håller högt han har haft en del höga tankar om denna häst och från detta läge med stallformen på topp bör den sluta där framme bland de tre.. Neonas Princes gör ju sällan ett dåligt lopp och har alltid en speed att tillgå. Om tempo = giftig! 4%


avd4 Snackade jag med Persson han tänker maxa allt med Chosen one dvs barfota runt om, jänkarbike ff gg. Om hästen är lugn i värmningen tänker han sätta på ett helstängt huvudlag och han tror på bra spets och slut chans om han kan maxa den på detta vis. Vi får hoppas att hästen är lugn i värmningen blir streckad på runt 10 %... Augusta F var rejäl senast efter att ha gått ett par rejäla speeder i loppet, kommer knappast förbi de invändiga i starten men kan givetvis vinna från andra positioner också. Stor talang som är något oerfaren men har mycket att hämta framöver. 21% är också mycket bra. Niklas är mycket optimsitisk inför morgondagen han säger att de ska vässa upp Trust ordentligt och att det är full fart frammåt som gäller. Första med jänkarbike för att det funkar bäst för Kim, kan vara upptaget men om Stefan är med på noterna kanske han släpper!? isåfall är det slut.. 2%... rensar ju skönt.


;=)
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-04, 23:45   #69
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Hur snabb är Naglo del Nord från start? Kan det eventuellt vara en chansspik?
LEADER TOM TAR LEDNINGEN OCH STANNAR DÄR? OM NAGLO HITTAR UT ÄR DT TROLIGEN SLUT
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-04, 23:51   #70
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Ragata är nog långsökt, har alla vinster på Solvalla, en med annan kusk än Jorma (Erik A) inte ens Goop har lyckats med den! Tror själv att det räcker med 1 och 4 här.
1:an tar spets, precis som förra gången Pelle L vann med hästen från spår 1, kort distans på Bergsåker (augusti förra året) . Däremot är det kul att ngn mer nämner 7:an i fjärde, han har vunnit förr på distansen från just spår 7. Jag tror själv inte att det spela ngn roll vad Stefan gör, 1 tar inte ledningen! Den tidiga ledaren är nog 2, men den klarar nog inte en fråga från 3,5,6,7 och om det blir stenhårt kört så håller jag nog med Goop, det gynnar honom från tråkigt läge!....och i morgon vet vi svaret
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-04, 23:53   #71
 
Rickarts avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Ort: Karlstad
Inlägg: 1 451
Sharp$: 2503
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spalato Visa inlägg
LEADER TOM TAR LEDNINGEN OCH STANNAR DÄR? OM NAGLO HITTAR UT ÄR DT TROLIGEN SLUT
MEN HAR HAN TILLRÄCKLIGT MED KRUT?
__________________
Chips
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-04, 23:57   #72
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rickart Visa inlägg
MEN HAR HAN TILLRÄCKLIGT MED KRUT?
Tror också det blir en viss körning inledningsvis, Olof är inte helt 100 att han kommer förbi Vejo i starten. Rolex Bigi tränar på rejält och nu ska man rycka alla skorna som vid segrarna. Anders vill till spets men till vilket pris?
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-05, 00:00   #73
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rickart Visa inlägg
MEN HAR HAN TILLRÄCKLIGT MED KRUT?
Hästwn har toppform. Stark o tål press. Kan absolut gå vägen. Tokpress gör mig dock lite osäker. Känslan är att Veijo hittar ut med ettan Naglo...
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-05, 00:01   #74
 
muumiins avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 713
Sharp$: 1612

Travbloggen
Stats: 4 - 7 - 2
ROI: 113.55%
Vinstprocent: 36.36%

Standard

Putte kan lova chosen håller ledning! 100 sharps?
__________________
Once you go bergo you never go back!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
putte64 (+100)
muumiin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-05, 00:05   #75
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 33
Sharp$: 1128
Standard

Tror så här.. 336 rader blir det!

1. 11 spurtar förbi alla efter ett för högt tempo i täten..
2. 2 spets, eller vinner från dödens!
3. 1 spets o slut!
4. 1,3,7,8
5. 5,6,8,9,11,13,14
6. 2,5
7. 1,2,3,9,10,12
marko67 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td