Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-07-05, 09:06   #106

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tamuli Visa inlägg
Jag kommer inte lämna October Kronos utanför kupongen, tror faktiskt det är bra chans på S.O.S läge för den men samtidigt känns det inte som något spikdrag att luta sig mot heller.
Absolut är han inte chanslös med de utgångsläget, men det är inte den roliga idén eller roliga chansspiken längre

alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-05, 09:17   #107

Reg.datum: aug 2013
Sharp$: 607
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
Absolut är han inte chanslös med de utgångsläget, men det är inte den roliga idén eller roliga chansspiken längre

Nej det håller jag med om, lite för många % för att vara den roliga chansspiken.

Roliga draget i första, med en % just nu på runt 5-6% är ju Goop eller Takter.
Tamuli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-05, 09:21   #108

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1640
Standard

Kom ju helt galet på det senast med den s.k. chansvärderingen av Artic Model, men vi försöker igen.

Flemmings Come Back i V75-2 är riktigt intressant på strecken. Luktar körning mellan Quick Fix och Remote Control vilket borde kunna rendera i bra position (rygg på Quick Fix?), och med lucka till slut så...Sjunnesson fungerar ju bra på Flemmings hästar, och stallet är uppåt kring chansen. Spelvärt till 5% där jag inte anser att favoriten är något att hålla i handen.
Metatrone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-05, 09:21   #109

Standard

Efter 500 meter i respektive lopp tror jag Nadal Broline och B.B.S.Sugarlight kommer ha ungefär samma utgångsläge, 4-5 utv! Med ungefär samma öppningar för respektive klass, vem har störst chans?
Gammal 2014-07-05, 09:34   #110

Reg.datum: aug 2013
Sharp$: 607
Standard

Citat:
Efter 500 meter i respektive lopp tror jag Nadal Broline och B.B.S.Sugarlight kommer ha ungefär samma utgångsläge, 4-5 utv! Med ungefär samma öppningar för respektive klass, vem har störst chans?
Eftersom jag garderat B.B.S och spikat Nadal då jag tror det kommer bli sådan körning i 4:e som gynnar Goop och Nadal att det kommer lösa sig för dem så måste mitt svar bli Nadal Broline i det läget.

Tror dock Goop kanske kan ha chansen att hamna 3:e utvändigt till och med och på så sätt smyga med och låta de andra kör mot varandra och sen plocka ned dem upp över upploppet.
Gammal 2014-07-05, 09:40   #111

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-05, 09:43   #112

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kort analys här:

V75-1: Alla garderar BBS med 1 October Kronos som kommer hamna i tredje invändigt ungefär, eller behöva lägga en låååååång speed för att hålla upp ledningen. Själv spikar jag Solbergs utan att tveka. Värst emot är 8 men samma läge ungefär och BBS är 20 m bättre än den också.

V75-2: 1 och 2 kommer köra mot varandra vilket bäddar för 3,4,6,7,9, själv spikar jag Stricker som har kapacitet och klass så det räcker.

V75-3: Air Frame, Lotus eller Blue Martini vinner väl troligtvis. Kanske Alvena Take it om den får rätt lopp?

V75-4: 3 Augustus F har jsg inte imponerats så mycket av som vissa andra här, mest tror jag på 2 Celebrity Lane som jag tror kan leda runt om. 8 Nadal Broline kasst läge.

V75-5: Öppet, tror mest på 4,6,11,14.

V75-6: Vet inte om jag vågar ta bort Solvato, tänk så lyckas Veijo komma före Örjan i starten? Borde stå mellan dem iallafall, tredjehäst kadetten.

V75-7: Rolex Bigi för stor favorit, glöm inte tian!

Senast redigerad av AndyMart den 2014-07-05 klockan 09:47.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-05, 09:47   #113

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
"Halva Travsverige" ville ha med BBS i Elitloppet Självfallet spikar vi honom.
Nadal möter Augustus F, som är klassen i detta gäng!
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-05, 09:47   #114
DIF

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1835
Standard

Dagens ide för mig är iaf Remote Control, blir mycket intressant med Tobbe. Blir 30 kg mindre i vagnen, mer rutin och lite elakare kusk. Men visst finns några bra emot.
I första ser jag bara 2 alternativ, antingen mini-ludde hela vägen eller så är BBSS överlägsen.
Stosprintern är heltäckt på spår 1-4.
4:e vinner väl BG -men tar nog med 1,3,5 också om den hamnar på vingel. Örjan upp på Maggan Sisu, bör ej gå men intressant.
5:e svårt, men någon lär väl vinna....
Sen tar jag med 1,2,5,10 - vad kan Bergh hitta på?
I sista, inga höjdarkuskar som har de 4 mest betrodda, kanske dags för Nescafé med Örjan trots spåret. Vi har sett det förut, det är hela ekipage man spelar på.
1,11
2
1,2,3,4
1,2,3,5,8
spik på någon
1,2,5,10
1,11,12
Svårare är det ej att skruva in den.
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-05, 10:02   #115

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 1242
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DIF Visa inlägg
Dagens ide för mig är iaf Remote Control, blir mycket intressant med Tobbe. Blir 30 kg mindre i vagnen, mer rutin och lite elakare kusk. Men visst finns några bra emot.
I första ser jag bara 2 alternativ, antingen mini-ludde hela vägen eller så är BBSS överlägsen.
Stosprintern är heltäckt på spår 1-4.
4:e vinner väl BG -men tar nog med 1,3,5 också om den hamnar på vingel. Örjan upp på Maggan Sisu, bör ej gå men intressant.
5:e svårt, men någon lär väl vinna....
Sen tar jag med 1,2,5,10 - vad kan Bergh hitta på?
I sista, inga höjdarkuskar som har de 4 mest betrodda, kanske dags för Nescafé med Örjan trots spåret. Vi har sett det förut, det är hela ekipage man spelar på.
1,11
2
1,2,3,4
1,2,3,5,8
spik på någon
1,2,5,10
1,11,12
Svårare är det ej att skruva in den.
Slösa inte bort streck i sjätte...Orre vann ju åkandes i debuten och även fast han är stor favorit idag så är det dagens bästa bank!Spets och dunderslut!
Olsson43 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-05, 10:10   #116

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tamuli Visa inlägg
Eftersom jag garderat B.B.S och spikat Nadal då jag tror det kommer bli sådan körning i 4:e som gynnar Goop och Nadal att det kommer lösa sig för dem så måste mitt svar bli Nadal Broline i det läget.

Tror dock Goop kanske kan ha chansen att hamna 3:e utvändigt till och med och på så sätt smyga med och låta de andra kör mot varandra och sen plocka ned dem upp över upploppet.
Vågat att spika Nadal.. men om du läst loppet så! MEN spår 8, 1609 och favorit, står relativt tufft inne!
Det finns mycket som talar emot!!

Edit:
Goop chansspikar sig själv i björnkollen, det talar väldigt mycket för!

Senast redigerad av alle den 2014-07-05 klockan 10:22.
Gammal 2014-07-05, 10:16   #117

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Utgår från denna rad;

11
4
1
2
4-6
2-5
1
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-05, 10:19   #118
DIF

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1835
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Olsson43 Visa inlägg
Slösa inte bort streck i sjätte...Orre vann ju åkandes i debuten och även fast han är stor favorit idag så är det dagens bästa bank!Spets och dunderslut!
Troligt har du rätt, MEN Hultmans djur vinner ej ihjäl sig, Veijo är Veijo, liten lapp med möjligheter. Men visst är det troligast att 2-5 är ett halvt upplopp bättre än övriga och att Orren defilerar.
Blir en mer seriös lapp senare, denna är redan inne.
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-05, 10:28   #119

JANNE48s avatar

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 2064
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rickart Visa inlägg
Någon som vet vem expressen-Sören spelar på idag?

MVH
4 BLUE MARTINI ÅS

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

__________________________________________________ __________________
Om man gör som man alltid har gjort så kommer resultatet alltid att bli det samma
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rickart (+5)
JANNE48 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-05, 10:46   #120

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DIF Visa inlägg
Troligt har du rätt, MEN Hultmans djur vinner ej ihjäl sig, Veijo är Veijo, liten lapp med möjligheter. Men visst är det troligast att 2-5 är ett halvt upplopp bättre än övriga och att Orren defilerar.
Blir en mer seriös lapp senare, denna är redan inne.
När två träter så....
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td