|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#106 | |
|
Citat:
![]()
|
||
|
|
|
|
|
#107 | |
|
Citat:
Roliga draget i första, med en % just nu på runt 5-6% är ju Goop eller Takter.
|
|
|
|
|
#108 |
|
Kom ju helt galet på det senast med den s.k. chansvärderingen av Artic Model, men vi försöker igen.
Flemmings Come Back i V75-2 är riktigt intressant på strecken. Luktar körning mellan Quick Fix och Remote Control vilket borde kunna rendera i bra position (rygg på Quick Fix?), och med lucka till slut så...Sjunnesson fungerar ju bra på Flemmings hästar, och stallet är uppåt kring chansen. Spelvärt till 5% där jag inte anser att favoriten är något att hålla i handen. |
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Efter 500 meter i respektive lopp tror jag Nadal Broline och B.B.S.Sugarlight kommer ha ungefär samma utgångsläge, 4-5 utv! Med ungefär samma öppningar för respektive klass, vem har störst chans?
|
|
|
|
|
|
|
#110 | |
|
Citat:
Tror dock Goop kanske kan ha chansen att hamna 3:e utvändigt till och med och på så sätt smyga med och låta de andra kör mot varandra och sen plocka ned dem upp över upploppet.
|
|
|
|
#112 |
|
Kort analys här:
V75-1: Alla garderar BBS med 1 October Kronos som kommer hamna i tredje invändigt ungefär, eller behöva lägga en låååååång speed för att hålla upp ledningen. Själv spikar jag Solbergs utan att tveka. Värst emot är 8 men samma läge ungefär och BBS är 20 m bättre än den också. V75-2: 1 och 2 kommer köra mot varandra vilket bäddar för 3,4,6,7,9, själv spikar jag Stricker som har kapacitet och klass så det räcker. V75-3: Air Frame, Lotus eller Blue Martini vinner väl troligtvis. Kanske Alvena Take it om den får rätt lopp? V75-4: 3 Augustus F har jsg inte imponerats så mycket av som vissa andra här, mest tror jag på 2 Celebrity Lane som jag tror kan leda runt om. 8 Nadal Broline kasst läge. V75-5: Öppet, tror mest på 4,6,11,14. V75-6: Vet inte om jag vågar ta bort Solvato, tänk så lyckas Veijo komma före Örjan i starten? Borde stå mellan dem iallafall, tredjehäst kadetten. V75-7: Rolex Bigi för stor favorit, glöm inte tian! Senast redigerad av AndyMart den 2014-07-05 klockan 09:47. |
|
|
|
|
|
|
#113 | |
|
Citat:
Nadal möter Augustus F, som är klassen i detta gäng!
|
||
|
|
|
|
|
#114 |
|
Dagens ide för mig är iaf Remote Control, blir mycket intressant med Tobbe. Blir 30 kg mindre i vagnen, mer rutin och lite elakare kusk. Men visst finns några bra emot.
I första ser jag bara 2 alternativ, antingen mini-ludde hela vägen eller så är BBSS överlägsen. Stosprintern är heltäckt på spår 1-4. 4:e vinner väl BG -men tar nog med 1,3,5 också om den hamnar på vingel. Örjan upp på Maggan Sisu, bör ej gå men intressant. 5:e svårt, men någon lär väl vinna.... Sen tar jag med 1,2,5,10 - vad kan Bergh hitta på? I sista, inga höjdarkuskar som har de 4 mest betrodda, kanske dags för Nescafé med Örjan trots spåret. Vi har sett det förut, det är hela ekipage man spelar på. 1,11 2 1,2,3,4 1,2,3,5,8 spik på någon 1,2,5,10 1,11,12 Svårare är det ej att skruva in den. |
|
|
|
|
|
|
#115 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#116 | |
|
Citat:
Det finns mycket som talar emot!! ![]() ![]() ![]() Edit: Goop chansspikar sig själv i björnkollen, det talar väldigt mycket för!
Senast redigerad av alle den 2014-07-05 klockan 10:22. |
||
|
|
|
|
|
#117 |
|
Utgår från denna rad;
11 4 1 2 4-6 2-5 1 |
|
|
|
|
|
|
#118 | |
|
Citat:
Blir en mer seriös lapp senare, denna är redan inne.
|
||
|
|
|
|
|
#119 |
|
4 BLUE MARTINI ÅS
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. __________________________________________________ __________________ Om man gör som man alltid har gjort så kommer resultatet alltid att bli det samma Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rickart (+5) |
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
När två träter så....
|
|