|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#61 |
|
Inte för ngt speciellt, men 8:an i det här loppet, Apollonia, åker 82 mil enkel resa, en häst all in typ...han borde i alla fall tro på den och 8:an är ju gynnad av strykningen i alla fall.
|
|
|
|
|
#62 |
|
Kan var helt avgörande för hela loppet. Hästen kanske inte vinner men laddas i 190 och flera betrodda svarar och blir rökta direkt. Kvar blir nr 10. Ensam i loppet men nej jag ändrar inte på det första utkastet men blir såklart ett till närmare start och då blir det gardering +i kallblod med spetshästen. Enda jag ser emot min spik men nu är jag iof lite småfull och inte så klarsynt
|
|
|
|
|
|
|
#63 | |
|
Citat:
Annars, om Standout får till starten som han kan göra sina bästa dagar så håller han ledningen. Och då vinner han väl? |
||
|
|
|
|
|
#64 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Gulliver har jag haft med på allt i 2 år. Var en gång i tiden ganska bra. Nu vinner den säkert med 100 för jag kommer inte att strecka den.
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Tycker det är många bleka favoriter imorgon. Spit for Spat, Bro Viking, Pleasure Kronos och Caramella BF... ZZzZZzzZzzZ
Kan bli bra utdelning imorgon.
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Gjorde ett litet system som V7..
1: 1 2: 11 3: 1,2,3,4 4: 10 5: 8 6: 3,6,8,9 7: 4 Tänkte jag skulle kopiera och klistra in bongen men misslyckat att finna kopian, Som ska finnas på någonstans i datorns "närminne" som ska heta Urklipp. |
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Alla vrålar ut Spit for Spat som en dålig favorit, men jag vete tusan om jag håller med. Erik vänder väl bort dem som vanligt, tar hand om ledningen enkelt, fuskar bort ett varv och sen är jag inte så säker på att de tar ner honom. Min förstahäst i loppet, även om det inte är en spik.
8 Västerbo Fantast i V75-6 tror jag att jag spikar, bästa hästen och Erik kör framåt, bfro och jänkarvagn är bästa balansen och går så igen, inget skrämmande motstånd, tror den vinner då den tål tuffa resor. 3 Pleasure Kronos kommer få problem. |
|
|
|
|
|
|
#71 | |
|
Citat:
"Solänget: 82,4 mil 8 Apollonia (V75-4)"
|
|
|
|
#72 |
|
Hmm, kan väl inte stämma. Masen får nog masa sig till en sverigekarta nästa gång?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+5) |
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Hmm fundere at spika Mt Follow Me i 1 afd, er i mine øjne klart bedste hest
|
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
"Alla" spikar Tresor d'Inverne. Hur tuff är han över 2640? Finns väl åtminstone två som inte kommer nöja sig med att sitta still i fältet vid lågt tempo? Hur kul är det att ha Rooibos eller On Hold utvändigt i ett o ett halvt varv? Eller får han bestämma?
|
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Tycker mig ha en klockren spik i morgon, det måste ju vara klart på Titan Tabac?! Borde kunna rekordsänka massor. Blir mycket svår att fånga in. Staffan vinner ca 20-30 % av sina få lopp han kör. Han känner hästen väl, lutar klart åt spik om han håller sig under 15%.
Bästa draget måste ju vara Deal or no deal, hur kan alla ha missat den? Den gick med skor senast och var kanonfin. 9% nu - tackar!!! Grymt intressant omgång, känns som de flesta av mina ideer är glömda, antingen får jag 2 rätt eller så blir det deglossning. |
|
|
|
|
|
|
|