Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-07-23, 09:29   #16
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 395
Sharp$: 1352
Standard

Nån som vet om Inez Fri är snabb ut?
monimaker1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-23, 09:40   #17
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Hon är medelsnabb ut, men tar sig knappast förbi Primo Valentino.

Citat:
Ursprungligen postat av monimaker1 Visa inlägg
Nån som vet om Inez Fri är snabb ut?
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
monimaker1 (+1)
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-23, 10:18   #18
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spalato Visa inlägg
Kadetten känns som en icke-vinnare. Så även efter detta lopp?
Vann ju senast på ett enkelt sätt när den äntligen fick framspår och kunde ta ledningen. Samma melodi denna gång.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-23, 13:19   #19
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 119
Sharp$: 1628
Standard

En offtopic-fråga, någon som vet varför det inte är en V75-omgång den 30 augusti?

Hah. en öl och man läser redan som en kråka, Sundsvall Open Trot då =)
Fanns inte med i listan på ATG Tillsammans... Läggs väl upp så småningom (även fast det är märkligt att omgångar senare än 30e aug finns med)

Senast redigerad av jazboy den 2014-07-23 klockan 13:20.
jazboy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-23, 13:58   #20
 
Teddys avatar
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 54
Sharp$: 206
Standard

Hej

Jag har två bolag på ATG Tillsammans

Fick 5rätt i ett av dem och 7rätt x 2.5 i det andra
tryck på länken så får ni se att den gav nästan 70.000kr

Nu på lördag kommer jag öppna ett Jackpot bolag men insats på 300kr/andel
räkna med att vi kommer bli 15-20st vilket ger runt 5,000 - 6,000r

7 betalande nu och 5 som är på G

Skicka till mig här, om ni är intresserad så skicka jag inbjudan till er

pic.twitter.com/UH2T900cUL
Teddy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-23, 14:30   #21
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

Köpte ett andelsspel "Thomas Tobak"

V75-1: 1 BBS Pelleshan
V75-2: 1.2.3.7.11.12
V75-3: 1.2.3.4.8
V75-4: 7 Nadal Broline
V75-5: 5.8.10.11
V75-6: 3.4.8
V75-7: 2.6.8.10
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-23, 22:06   #22
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 204
Sharp$: 1353
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Riktigt kul Jackpot omgång där vi har flera överstreckade favoriter. Spikar är Spit For Spat och Kadett C.D, spets och slut på båda men de vinner ändå oavsett position.

Sen har vi Bro Viking och Pleasure Kronos, två värdelösa favoriter. Bro Viking möter samma motstånd som han bara slagit en gång, och blir brakfavorit, förstår inte det. Seg ut, kan bli hängade, nej.

Pleasure Kronos dålig senast, nu tuffare motstånd och detta vinner Västerbo Fantast, given DD-spik. Åge Hornline till ledningen, släpper till VF, sen är det slut.
Att Lundberg skulle släppa om han spetsar ser jag som mycket osannolikt
Mrmatteoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-23, 22:08   #23
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 204
Sharp$: 1353
Standard

Kadett CD, Pondus, Playing guest, tresor tidiga spik/utgångs funderingar
Mrmatteoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-24, 00:43   #24
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Preliminärtankar efter ett par minuter i varje lopp:

1:
Ett riktigt dåligt lopp för att vara klass 1! Pelleshan kan få fuska bort loppet i spets, annars ser det mycket öppet ut med alla dussinhästar. Utgång med stor gardering.

2:
Något skiktat, halva fältet ser väl ut att ha chans på seger ungefär. Fördel hästarna på start.

3:
Låst på de tre mest betrodda. Har inte gett mig in på någon inbördes ranking men räknar med att Bergh blir favorit, något som kanske är tveksamt om han ska vara.

4:
Nadal Broline är väl hästen som sticker ut här och lär bli stor favorit. Häxar det för mycket ser det mycket öppet ut. Samma typ av lopp och samma recept som i första avdelningen med utgång och stor gardering.

5:
Starthästarna står väldigt bra till tycker jag. Kanske gör en fuling och låser på några av dem. Bergh blir nog väldigt kraftigt överspelad här.

6:
Halva fältet har chans. Biccs Hotshot tror jag kommer sticka ut som extra spelvärd. Har gjort det ruskigt bra när den klättrat i klasserna på V75 i år! Lär dock inte bli påpassad den här gången heller pga läge och kusk.

7:
Finns en handfull möjliga vinnare även här. Navigator Sib går jag och väntar på ska få sin första viktoria på rikstoton! Gör det grymt bra precis varje gång och har samlat ihop till en seger. Har varit bortglömd en massa gånger och lär bli det på lördag igen!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-24, 10:00   #25
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Preliminärtankar efter ett par minuter i varje lopp:

1:
Ett riktigt dåligt lopp för att vara klass 1! Pelleshan kan få fuska bort loppet i spets, annars ser det mycket öppet ut med alla dussinhästar. Utgång med stor gardering.

2:
Något skiktat, halva fältet ser väl ut att ha chans på seger ungefär. Fördel hästarna på start.

3:
Låst på de tre mest betrodda. Har inte gett mig in på någon inbördes ranking men räknar med att Bergh blir favorit, något som kanske är tveksamt om han ska vara.

4:
Nadal Broline är väl hästen som sticker ut här och lär bli stor favorit. Häxar det för mycket ser det mycket öppet ut. Samma typ av lopp och samma recept som i första avdelningen med utgång och stor gardering.

5:
Starthästarna står väldigt bra till tycker jag. Kanske gör en fuling och låser på några av dem. Bergh blir nog väldigt kraftigt överspelad här.

6:
Halva fältet har chans. Biccs Hotshot tror jag kommer sticka ut som extra spelvärd. Har gjort det ruskigt bra när den klättrat i klasserna på V75 i år! Lär dock inte bli påpassad den här gången heller pga läge och kusk.

7:
Finns en handfull möjliga vinnare även här. Navigator Sib går jag och väntar på ska få sin första viktoria på rikstoton! Gör det grymt bra precis varje gång och har samlat ihop till en seger. Har varit bortglömd en massa gånger och lär bli det på lördag igen!
Biccs Hotshot är chanslös en lus ( så skriver många till mig ang. Truculent) känns inget vidare med kritik , va? Sätter alla mina sharps på att den INTE vinner....känns inget bra, va? Jag skulle oxå uttrycka mig att den är spelvärd men ändå fått samma svar. Du skrev ju inte att den vinner
r, men vill ändå poängtera detta.Personligen tycker jag dt är kul med krydda som du skriver o inga påhopp

Senast redigerad av spalato den 2014-07-24 klockan 10:20.
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-24, 11:20   #26
 
Reg.datum: feb 2013
Inlägg: 14
Sharp$: 1510
Standard

Jag brukar alltid försöka "plocka ner himlen" och inte spika favoriter....men i slutändan segrar ju ett par av dom ändå (vanligtvis ). Men denna gången vettefan....
ricrok är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-24, 11:54   #27
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

http://m.imgur.com/WV6swwq
Sydsvenskan i Biccs loppet
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-24, 13:16   #28
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 395
Sharp$: 1352
Standard

Det har snackats lite om att det är fördel framspårshästarna i avd2. Favorit blir en treåring som möter äldre hästar, detta brukar inte vara en vinnande kombination. Jag tror att Deal or No Deal tidigt kommer att avancera och plocka ner ledaren. sedan har vi ju åxå Bergharns (möjligtvis bäst i ledning men gjorde ju ett fint lopp senast) samt 10an som det var lite skrik på senast.
monimaker1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-24, 15:02   #29
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av monimaker1 Visa inlägg
Det har snackats lite om att det är fördel framspårshästarna i avd2. Favorit blir en treåring som möter äldre hästar, detta brukar inte vara en vinnande kombination. Jag tror att Deal or No Deal tidigt kommer att avancera och plocka ner ledaren. sedan har vi ju åxå Bergharns (möjligtvis bäst i ledning men gjorde ju ett fint lopp senast) samt 10an som det var lite skrik på senast.
11,12 absolut därframme tror jag mest på 2 Roxie Lavec. Spåret?
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-24, 15:27   #30
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 395
Sharp$: 1352
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spalato Visa inlägg
11,12 absolut därframme tror jag mest på 2 Roxie Lavec. Spåret?
Eller framför allt kusken??
monimaker1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td