|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#256 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Frank är en världskusk, men det där lär man kolla på många gånger
|
|
|
#258 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Ja, men jag tror de släpper det.
|
|
|
#259 |
|
tror inte dom vågar fälla
|
|
|
|
|
|
|
#260 |
|
Inte en chans att de diskar.
Edit: Oj de vågade. Det trodde jag aldrig. Senast redigerad av Sicken den 2014-07-29 klockan 21:18. |
|
|
|
|
|
|
#261 |
|
Finns ingen att fälla, CC bryter ner och bjuder lucka
|
|
|
|
|
|
|
#262 |
|
Inget snack om saken när vi ser den sista filmen i perfekt vinkel. Commander Crowe är till 90% i andraspår och 10% på innerspår. Finns ingen lucka för 6an. Diskas han inte är det helt makalöst för han trycker ju ut Johan i fjärdespår. Kolla bara vart de är när han får luckan
Jag har inte spelat så är neutral i frågan ![]() Robban har ju helt rätt. Det finns ingen lucka. Problemet med om han inte diskas kommer det kunna köras betydligt hårdare och alltid hänvisa till detta lopp om någon blir diskad i liknande situation. Hästen vinner inte utan luckan. edit: Sådärja, så jävla skönt att det blev rätt till slut. Detta lopp körs i Sverige, inte i Frankrike!
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv Senast redigerad av Sprite den 2014-07-29 klockan 21:18. |
|
|
|
|
|
|
#264 |
|
de lär aldrig diska och visst bryter C.C ner
|
|
|