Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-07-26, 18:18   #1
 
LudvigBs avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 299
Sharp$: 307
Standard

V65 Kalmar


Är lite sugen på att lira, men vet inte riktigt säkert ännu. Black Line LG är en rolig spik, Swing Kronos är en bra spik. Om jag spelar något blir det troligtvis som på bilden nedan:

LudvigB är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-26, 18:31   #2
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1095
Standard

Radyson America har straffspark utan målvakt.
Förvånad att den är så lite streckad med den kapaciteten den har.
Kusken behöver bara köra rakt fram!
Spets o slut

Senast redigerad av trance_error den 2014-07-26 klockan 18:33.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-26, 18:38   #3
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Radyson America har straffspark utan målvakt.
Förvånad att den är så lite streckad med den kapaciteten den har.
Kusken behöver bara köra rakt fram!
Spets o slut
Har säkert till viss del att göra med att den ska gå med skor denna gång. Har ju framförallt varit ruskigt bra sen man körde barfota.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-26, 18:42   #4
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1095
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Har säkert till viss del att göra med att den ska gå med skor denna gång. Har ju framförallt varit ruskigt bra sen man körde barfota.
Spets o slut i försöket
Spets o slut i finalen

Senast redigerad av trance_error den 2014-07-26 klockan 18:45.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-26, 18:49   #5
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Spets o slut i försöket
Spets o slut i finalen
Ja. det är inte omöjligt. Det är ju en fin häst som borde ha mycket att hämta i denna omgivning
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-26, 18:49   #6
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 1 921
Sharp$: 8302
Standard

kusken till nr i det loppet säger att det ska köras i spets är ni helt säkra på att nr1 håller upp ledningen??
wallin1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-26, 18:50   #7
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Har säkert till viss del att göra med att den ska gå med skor denna gång. Har ju framförallt varit ruskigt bra sen man körde barfota.
4 Hubby Star kan ställa till med en överraskning. Spets o slut?
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-26, 18:51   #8
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1095
Standard

Den tar inte längd på radyson
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-26, 18:54   #9
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av wallin1 Visa inlägg
kusken till nr i det loppet säger att det ska köras i spets är ni helt säkra på att nr1 håller upp ledningen??
Citat:
Ursprungligen postat av spalato Visa inlägg
4 Hubby Star kan ställa till med en överraskning. Spets o slut?
Nu kan jag ju hästen inte helt utantill direkt och jag har inte läst på till den här omgången men hon öppnade mycket bra från just spår ett i uttagningen till stosprintern kommer jag ihåg. Öppnar hon likadant nu så har jag väldigt svårt att se någon ta en längd. Hubby Star är ju annars också startsnabb.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-26, 18:55   #10
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 1 921
Sharp$: 8302
Standard

ok borde va slut om den inte får öppna för hårt men finns liten risk för det kanske
wallin1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-26, 19:04   #11
 
fusbars avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 900
Sharp$: 302
Standard




Senast redigerad av fusbar den 2014-07-26 klockan 19:09.
fusbar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-26, 19:05   #12
 
LudvigBs avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 299
Sharp$: 307
Standard

KHK Boko har gått riktigt bra på slutet, skulle inte förvåna om hon plockar ner Radysin på upploppet.
LudvigB är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-26, 19:39   #13
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Anders Zackrisson om stallets chanser ikväll. Den bästa kör han själv.
- Jag tycker att Jackie Bowler (lopp 7) ska ha en vettig chans. Hon gick bra in i mål senast och gör bra lopp hela tiden. Jag vill inte ha ledningen eller hamna utvändigt, med rätt resa ska hon kunna vara med där framme och slåss om segern.
- 12 Crednette (lopp 2) var bra senast. Nu är det montélopp igen och i debuten galopperade hon utan att vi vet varför. Formen är fin och hon är en outsider.
- 4 Cindy Photo (lopp 5) galopperade senast och satt sedan fast. Hon gick barfota för första gången och det kändes bra och vi kör så igen. Hon är svår från start och tyvärr fick hon fjärdespår igen. Jag får ta det lugnt och hoppas hon håller sig i trav, då kan vi vara med där framme.
- 1 Frans Håleryd (lopp 6) tränar positivt och har ett bra läge. Jag vet inte hur snabbt han kan öppna, men han bör kunna gå iväg skapligt. Ska inte nonchaleras.
- 7 Wirginia West (lopp 6) var bra senast. Är lite svår från start, sköter hon sig kan hon plocka fina pengar.
- 13 Que Linda (lopp 8) svarade för ett bra lopp efter galopp senast och den ser vi som ett olycksfall i arbetet. Hon är klart uppåt och tränar bra och får ses som en outsider.

Anna Forssell gästar Kalmar med tre hästar där givetvis Starcane Harvester tilldrar sig störst intresse. Detta med anledning av att han startar i Amatör-SM där det i finalen körs om ett förstapris på 100 000 kronor.
- 3 Starcane Harvester (V65-1) avgjorde på ett bra sätt i uttagningsloppet på Årjäng och det är en tacksam häst som presterar i princip varje gång. Utgångsläget kan vi inte annat än vara nöjda med och härifrån bör det bli en fin position. Vi behåller skorna på i försöket, men tanken är att köra barfota runt om för första gången i en eventuell final.
- 10 Global Recession (V65-3) har inte vunnit något lopp än och jag tror att det blir svårt att ändra på det denna gång. Han hänger mest med i loppen och det är pengar som gäller i första hand och vi kör med skor runt om som tidigare.
- 8 Vincere Scis Win (V65-6) är ny hos mig och därför aningen svårbedömd. Det verkar dock handla om en trevlig häst som dessutom har tävlat på Solvalla och det kanske skulle kunna innebära att hon ska kunna räcka en bit i detta sammanhang. Hon har tävlat barfota på slutet, men hur det blir denna gång tar vi ställning till på tävlingsdagen, avslutar Anna Forssell.
n selar ut tre hästar inom kvällens V5-spel och den bästa chansen dyker upp redan i den första avdelningen.

Stefan Persson är utförlig på sin hemsida.
Lopp 1 – 8 Global Repayment (J.Svensson) ”Har jobbat på bra ett tag nu och känns mogen för debut. Hon var anmäld till Axevalla men kom inte med i det loppet. Hon är mogen att prestera bra men hur längt det räcker går inte säga. Helstängt huvudlag, skor på fötterna och vanlig vagn”

Lopp 5 – 7 Västerbo Amarone (J.Svensson) ”Spurtade klart godkänt senast på open strech på Åby. Hon gör bra lopp hela tiden men har lite svårt att sticka nosen först och det är ingen tillfällighet att hon inte vunnit lopp ännu. Vi provade senast att rycka tussarna strax före start och det funkade bra. Skor, halvstängt huvudlag och vanlig sulky”

Lopp 6 – 15 Prince Orlando (J.Svensson) ”Gick inget extra senast efter vila och brukar inte göra det så det var väl inte helt överraskande men jag trodde nog ändå han skulle vara lite vassare. Han kommer vara bättre med lopp i kroppen men vi måste ändå ligga lite lågt med tanke på senaste insatsen. Helstängt huvudlag, barfota fram och jänkarvagn”

9 Mystery Love (V65-1) håller toppform och känns fortsatt kanonfin i träningen efter senast. Nu är det försök och final samma dag och det blir spännande att se hur det funkar. Vi kommer inte försöka tömma honom i försöket men tycker samtidigt att det ser bra ut på papperet. Det blir skor runt om i försöket för att spara bakfötterna till en eventuell final. Oavsett så ser det ut som en bra chans i försöket till vinst, säger Peter G Norman.

4 Hubby Star (V65-2) fick äntligen vinna senast efter många andraplatser. Han är tuff och rejäl och dessutom väldigt startsnabb så taktik A är given. Kommer han till ledning körs han där och han borde kunna vinna. Inga ändringar, berättar Ulf Stenströmer på sin hemsida
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MikaF (+5)
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-26, 19:52   #14
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1095
Standard

V6

3,5
1
3,6,8
1,3,5,12
1
1,4,11,12
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-26, 20:20   #15
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3184
Standard

Ni lurade mig att spela 500kr full o onykter
2 3 5 6 7 9
1 2 4 5 7 10
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td