Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-08-20, 21:24   #271
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sigh Visa inlägg
Blir ju skev formbild isf när formen är en sån färskvara.
Ja mycket möjligt men de flesta tränare av intresse startar ungefär 30 hästar per vecka så det är inte så skevt tycker jag.

Kolla på Bergh och Melander. De har över 30 starter på 8 dagar.. Hur långt bak vill du ha form? Dagen innan de springer? Nån rim och reson får det vara. Statistik säger mycket lite på 10 starter. Det säger inte mycket på 30 men det är mer rättvisande om de 30 starterna är inom en rimlig tidsram.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-20, 21:30   #272
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 1 636
Sharp$: 61
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Nu Utter är det dags att TUGGA NER dom!
Tyckte han såg lite tjock ut.
Flickepojken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-20, 21:34   #273
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 1 636
Sharp$: 61
Standard

Ska nog aldrig mer spela när det är V75. Vilken skitkväll spelmässigt.
Godnatt!
Flickepojken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-20, 22:12   #274
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 092
Sharp$: 129
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Ja mycket möjligt men de flesta tränare av intresse startar ungefär 30 hästar per vecka så det är inte så skevt tycker jag.

Kolla på Bergh och Melander. De har över 30 starter på 8 dagar.. Hur långt bak vill du ha form? Dagen innan de springer? Nån rim och reson får det vara. Statistik säger mycket lite på 10 starter. Det säger inte mycket på 30 men det är mer rättvisande om de 30 starterna är inom en rimlig tidsram.
Beror ju på när vinsterna är tagna. Sen måste man ju ta hänsyn till om det som i detta fallet har varit många sjuka hästar som gjort att de inte kan starta kontinuerligt. Statistiken ljuger ju lite om man tar med hästar som varit sjuka och startat för en månad sedan.
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-21, 10:19   #275
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Flickepojken Visa inlägg
Nää-ä icke!!

Vi är nog många som förlorat pengar ikväll, däribland jag, helt omöjligt har det varit att sia om en vinnare, än mer i det loppet. Skaka av dig det(!) och samla dina grymma tankar till nästa gång.
Tack! Du har rätt men omgångens stora idé och spik på förhand (skrev om det) var Support Justice men fem minuter innan start var det 3,60 mot 4,70 och BBS såg smällfin ut så jag bytte fokus i sista stund... Idiotiskt beslut.
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-21, 11:25   #276
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sigh Visa inlägg
Beror ju på när vinsterna är tagna. Sen måste man ju ta hänsyn till om det som i detta fallet har varit många sjuka hästar som gjort att de inte kan starta kontinuerligt. Statistiken ljuger ju lite om man tar med hästar som varit sjuka och startat för en månad sedan.
Ja i fall där tränare inte startat på länge eller startat väldigt sällan så ljuger statistiken helt och hållet. Men i fall med Melander, Goop, Bergh, Liljendahl & co ljuger den desto mindre.

Sen är sån här statistik bara baserad på dåtiden. En tränare med 0/30 förra veckan kan lika gärna ligga 9/30 veckan efter. Nu orkar jag inte kolla hur många lopp Melander vann igår men innan loppen var körda så låg han näst sist i formranken för stallen. Goop lika så. Kolgjini låg sist med sina 0/30 och ligger fortfarande sist med 0/30 efter gårdagen. Så visst får man en fingervisning om hur "hett" stallet faktiskt är, när det kommer till stortränare.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-21, 11:32   #277
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 816
Sharp$: 37788
Standard

Väldigt bra utdelning igår. Den enda häst som var knepig att få med var Seabiscuit. Satte 2/3 spikar och åkte på Nahar, som inte travade bra i början av loppet och gungan kom som ett brev på posten. Åkte ändå i ett par garderingslopp på mina reserver, så där ger jag mig själv underkänt. Ny chans på lördag.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-21, 13:46   #278
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 859
Sharp$: 3457
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Äckligaste jag sett på länge, gick på Oscarsson
Alla som såg elitloppshelgen måste gå på den
Den va sur, det va nästan tur att jag sprack på Jorma i DD1 på V7:an

DDn fick man ju gratis av Jorma i vinnarcirkeln med Seabiscuit, så klar den kan bli från Jormas grötsnack
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-21, 22:37   #279
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lillis Visa inlägg
Den va sur, det va nästan tur att jag sprack på Jorma i DD1 på V7:an

DDn fick man ju gratis av Jorma i vinnarcirkeln med Seabiscuit, så klar den kan bli från Jormas grötsnack
Klassisk stöt!! Såååå låga i förhandsintervjuerna men några (Ivar bla) visste eller genomskådade tystnaden....
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td