|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Vinnare Jean Pierre Dubois/Jeppas Hugo. http://piclair.com/data/l1gd9.jpg http://piclair.com/data/h11kd.jpg |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Hoppas på Jackpot på Onsdag och att ingen sätter 7 på Lördag så blir det fina pengar till Open Trot!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+2) |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Kommer själv köra på två spik, Nahar och Magic Tonight.
Tror de bara vinner, Magic Tonight från ledningen och Nahar tar ner de andra på styrka... |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Hur kan BBS Sugarlight vara streckad till 18% när Mosaique Face bara är streckad till 6%? Eller ännu värre, Beer Summit till 1%. Spelvärlden är bra skev ibland..
|
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Läste någonstans att Ludde skulle gå med skor runt om i ngn tidig upplysning, kanske därför?
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Möjligt att du vet mer än Ludde då, han säger skor runt om...aha, det va Olle här som skrev det, att Ludde kör med skor runt om, man läser påå så många sidor så det är svårt att komma ihåg!
Även en blind höna...går in i väggen! Senast redigerad av hugotheboss den 2014-08-18 klockan 23:05. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Har just lämnat en flerbong.
1) 1,2,4,8 2) 4 3) 7,9 4) 8 5) 2 6) 2 7) 1,2,3,4,7,12 24:-. Hälften fleris. Hälften V7. Lycka till! Jag ska förberada kräftskiva och avstår V75 på lördag.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Gillar inte4 dom här extra V7 omgångarna och absolut inte när man lägger jippolopp inom streckspelet. Fattar inte varför man inte bara kunde kört en V65:a, absolut bästa spelet.
Men det är ju enkelt egentligen, bara att avstå spelet imon och det är precis vad jag tänker göra.... |
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#28 |
|
Magic Tonight har en straffspark, gäller bara att sätta den. Är en av mina spikar, och jag är glad så länge han ligger under 30%
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+1) Senast redigerad av LudvigB den 2014-08-19 klockan 10:01. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Jag chansar i "pensionärsloppet" och spikar "Osten", 6 Costatantisoldi, det kan ju kosta en del, men för mej är det spik eller alla, min andra spik är lite troligare 2 Charrua Forlan. Vågar inte spika Nahar, trots att det är bästa hästen, litar inte på Melander så jag tar med tre av hans hästar i V75:4 1,4,5,8!
|
|
|
|
|