Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-09-06, 19:20   #16

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2602
Standard

Roxie Lavec borde väl vinna V75 epilogen?! Lycka till!
Nedomansky är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-06, 19:31   #17

Reg.datum: aug 2013
Sharp$: 607
Standard

Mina tankar inför imorgon:

Avd 1) Tror Erik får ledningen ganska tidigt och sen håller hela vägen så inleder med spik på Spark Rick

2) Örjan favorit men känns som han inte vinner lika ofta just nu, så blir till att gardera. Ett intressant drag bakom de mest betrodda 2 M.T.Illustrious hyfsat bra form och Erik upp på den bra kombo? Får iaf en plats på mitt system man vet ju aldrig.
Tar nog även med 1-6-7

3) Var inne på att spika Alfa Da Vinci först för det luktar revanschlust efter senaste debaklet, men dubblar med Navigator Sib måste vara dags för första segern i år snart.

4) Borde väl stå mellan Remember My Name och Saxo Holmsminde. Roliga skrälldrag i detta lopp 7 och 8 . 8:an ska ju vara blixtsnabb och kan ju tack vare det kanske hamna bra till från start även om det är risk för vingel. 7 ska ju förmodligen gå med jänkarvagn för andra gången och första gången den gjorde det gick det ju bra så varför inte skrälla imorgon.

5) Här väljer jag iaf att ta ställning och spikar den som jag tror kommer sitta i ledningen och sen kommer styra och ställa 1 Neona Princess. Spik!

6) Ja vad säger man om Derbyt, svårt svårt och åter svårt tycker jag. Ludde ingen vidare stallform men kan inte räknas bort, Ivar Sånna grymt bra sist ska ju självklart med på kupongen också. Sauveur vågar jag inte chansa bort längre för de gånger jag gjort det har den vunnit så ska med imorgon. Svante Båth har ju flera hästar med men väljer ändå att plocka bort två och bara ta med Västerbo hästarna. Sen kan ju Bergh ha en räv bakom örat med Banditen så just nu blir det iaf: 1-2-4-5-6-8 på mitt system.

7) Här var jag inne på att spika Eketorpets Tess, grymt bra häst och grymt bra form men läget? Finns ju en på framspår som jag tror kan vara med och utmana och det är Flemming med Roxie Lavec. Ser ut som att jag kommer avsluta med att låsa på 5-14

Lycka till imorgon allihopa.

Senast redigerad av Tamuli den 2014-09-06 klockan 19:33.
Tamuli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-06, 20:45   #18

Tobbe-Travkarls avatar

Reg.datum: jun 2014
Sharp$: 36
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Ja, det kan vara ett tänkbart spikförslag. Sitter själv och funderar i de banorna. Nu har jag inte hunnit bena ut loppet riktigt än men på förhand tycker jag att Nerone Bigi är jävligt intressant till 2%. Kuskplus från senaste loppet också, framförallt nu när det är kortlopp och spår 12.
Fast hur är det med Lutfis form?

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tobbe-Travkarl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-06, 20:48   #19

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6564

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tobbe-Travkarl Visa inlägg
Fast hur är det med Lutfis form?
Har inte en aning om hur det är med hans form när han kör andras hästar. Hans stall går uselt i alla fall.

Vad jag vet så kör inte Ludde andra hästar än hans egna så där vansinnigt ofta..?

Senast redigerad av oggeb den 2014-09-06 klockan 20:53.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-06, 21:23   #20

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1794
Standard

Den gula kavajen kommer troligen tillhöra Thomas Uhrberg. Johan Untersteiner kommer möjligtvis "dominera" allihopa...??!!
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-06, 22:01   #21

capones avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 13389
Standard

Spikar Ave Amazon & Alfas da Vinci

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-06, 22:25   #22

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Alfas Da Vinci är bästa spiken imorgon! Jupiter Ronny tvåa och tung tvilling på den!

Fattar inte varför ingen nämner Derbyvinnaren? Poochai är ju stenklar! Tyckte den gav bäst intryck i kvalet! Saveur är loppets outsider om klaff och Ludde blir årets mest överstreckade!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
benny28hbg (+1)
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-06, 22:27   #23

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 936
Standard

Luddes häst i avd6 är bäst men alla glömmer bort dominator 2% den ska med.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
qwerta (+2)
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-06, 22:31   #24

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39610
Standard

Archangel Am!
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-06, 22:33   #25

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Luddes häst i avd6 är bäst men alla glömmer bort dominator 2% den ska med.
Den var ju inte ens bra i kvalet
Kvalade in för Björn är bäst
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-06, 22:40   #26

Klankes avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Den var ju inte ens bra i kvalet
Kvalade in för Björn är bäst
Hästen är orutinerad men han bra form och kapacitet
Gammal 2014-09-06, 22:52   #27

Klankes avatar

Standard

Tror på bra utdelning på söndag fattar inte att folk spikar i ett amatörlopp med många formlösa kuskar. Tokdragetär nr 2 med Ingmar
Gammal 2014-09-06, 23:10   #28

Reg.datum: aug 2014
Sharp$: 699
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky Visa inlägg
Roxie Lavec borde väl vinna V75 epilogen?! Lycka till!
Funderar på att spika!

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Har inte en aning om hur det är med hans form när han kör andras hästar. Hans stall går uselt i alla fall.

Vad jag vet så kör inte Ludde andra hästar än hans egna så där vansinnigt ofta..?
Foderbyte i stallet ska vara anledningen till den tröga formen... Ge det 1-2 veckor till, säger Ludde. Han brukar ju alltid ha vässat till derbyhelgen annars?

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Alfas Da Vinci är bästa spiken imorgon! Jupiter Ronny tvåa och tung tvilling på den!

Fattar inte varför ingen nämner Derbyvinnaren? Poochai är ju stenklar! Tyckte den gav bäst intryck i kvalet! Saveur är loppets outsider om klaff och Ludde blir årets mest överstreckade!
Poochai är ett fint drag Tror också en del på den. Tror också att Alfas da Vinci är en bra spik
nahojs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-06, 23:17   #29

Reg.datum: aug 2014
Sharp$: 699
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Tror på bra utdelning på söndag fattar inte att folk spikar i ett amatörlopp med många formlösa kuskar. Tokdragetär nr 2 med Ingmar
Håller med dig, Klanke! Här kommer det att streckas! Visst är Remember my name bra, men 8 Omerta´del Nord och 9 Sergio H är roliga drag, liksom din Energitj!
nahojs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-06, 23:18   #30

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Nissan Broline är otroligt överstreckad! 18% och andrahand på en häst som bäst får tredje invändigt! Schas! More Caviar och inte minst Drogba Bob är mer intressanta!

Remember My Name lika klar spik som Alfas! Blir dålig utdelning imorgon också!

Godiva Ås kanske kan skrälla?

Artemis är för lite streckad!

Senast redigerad av doob den 2014-09-06 klockan 23:21.
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

td