|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#121 |
|
Ja tack, den hoppas vi på! :I
|
|
|
|
#122 |
|
Datum: Söndag 2014-09-07
Bana: Jägersro Tr, omg. 38 Spelform: V5 Avd Ordinarie hästar 1 8 Alfas da Vinci 2 3, 5, 9 3 1, 4, 9 4 2, 3, 4, 6, 10 5 1, 5 Vadet gäller startnummer 90 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 90,00 kr Kvittonummer: |
|
|
|
|
|
|
#123 | |
|
Citat:
på kuskinsatsen! (Minnet säger mig iallafall att loppet blev kört så...pallar inte kolla upp arkivet)
|
||
|
|
|
|
|
#124 |
|
Robert Bergh har noterat något i värmningarna och nu bär det av till totolisatorn! !
Vidrigt det där och konstigt att han aldrig utreds ordentligt.... Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+1) |
|
|
|
|
|
|
#125 |
|
Skor på Archangel nu. Tror den vinner ändå, det är nog så att Ludde kände att det inte blev så stor skillnad.
|
|
|
|
|
|
|
#126 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
Västerbo Mission Vinnare och Tvilling med Remember My Name...
|
|
|
|
#128 |
|
Off topic men av många SD-influerade avatars gissar jag att det hänger en hel del lågutbildade verkstadsarbetare i träskor här! Fy fan vad jag skäms över att ungefär 10-12% av befolkningen är svagbegåvade Hillbillys! Inte värdigt en modern nation.
|
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
Tvilling 1-5 500 kr nu!
|
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
Ludde lär Väl köra g i derbyt
|
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
4:An fick ej sitt spår va?
Märkligt med bilen! Snustorrt och fint och inget grepp??!! Halmstadstravet har 3 startbilar, har Jägers 2? Senast redigerad av Voltstart den 2014-09-07 klockan 15:39. |
|
|
|
|
|
|
#133 |
|
Vafan gör dom? Omstart??????? Muppar
|
|
|