Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-09-08, 15:25   #16
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Du fick inget PM om derbyt och stoderbyt ???
Du kan få ett PM av mig, topp 3 i världen
Nej! Det löste jag på egen hand som du kan läsa i tråden om aktuell V75:a!

PS. Personen som gav mig info om Ö.K. hade postat offentligt om han hade velat. När JAG nu fick PM så respekterar jag det! Därför säger jag inte "B".

Senast redigerad av doob den 2014-09-08 klockan 15:26.
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-08, 15:30   #17
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8280

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Nej! Det löste jag på egen hand som du kan läsa i tråden om aktuell V75:a!

PS. Personen som gav mig info om Ö.K. hade postat offentligt om han hade velat. När JAG nu fick PM så respekterar jag det! Därför säger jag inte "B".
Jag skiter i B, och C också
En looser skickar dig Pm och helt plötsligt är allt du vet inget värt ?
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-08, 15:40   #18
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
En looser skickar dig Pm och helt plötsligt är allt du vet inget värt ?
Exakt vad menar du nu för jag förstår ingenting?
Du har ingen aning om vem som har PM:at mig än mindre om det är en "looser" och vad är det som "helt plötsligt" inte är värt någonting?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hejmike (+10)
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-08, 16:04   #19
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8280

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Exakt vad menar du nu för jag förstår ingenting?
Du har ingen aning om vem som har PM:at mig än mindre om det är en "looser" och vad är det som "helt plötsligt" inte är värt någonting?
Precis vad jag säger.
Du kan trav och vet Örjan är bra.
Sedan får du Pm av någon stjärna som säger annat, och då betyder Örjans framgångar ingenting
Vem har rätt, Örjan eller den som skickade Pm ?
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-08, 16:55   #20
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Precis vad jag säger.
Du kan trav och vet Örjan är bra.
Sedan får du Pm av någon stjärna som säger annat, och då betyder Örjans framgångar ingenting
Vem har rätt, Örjan eller den som skickade Pm ?
Aha men då har du totalt missuppfattat mig!

Jag säger inte att Örjan är dålig! Vad jag säger i ursprungsinlägget är att han inte står att känna igen! Har (haft?) en kraftig dipp och underpresterat under en period! Jag antyder också att jag misstänker att det är något mer än bara ryggont som kretsar kring honom. Det var ett antagande då jag tycker att han inte har varit sig själv i sulkyn och att djuren till och med i mitt tycke inte svarar på hans normalt känsliga hantering i lopp.

Sedan får jag ett PM från en som påstår att han har en pågående process privat som skulle få vem som helst att ha tankarna på annat håll vilket stärkte min tes om att han inte står att känna igen för tillfället!

Jag har väl aldrig skrivit att han är dålig och än mindre att hans framgångar inte betyder någonting och hur du kan uttala dig om personen som skickade PM:et vet bara du!

Thats all
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
putte64 (+100)
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-08, 19:20   #21
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Vi måste kanske inse att det här travfolket som tävlar 364 dagar om året under karriärer som är 40-50 år långa, ibland har lite skit av privat karaktär som stör dem. Förhållanden som kör i diket, nära och kära som blir sjuka eller går bort, barn som strular, ekonomi som kraschar, egen ohälsa etc. Jag tycker de kan få ha det utan att de behöver löpa gatlopp i pressen och gråta ut. En bra spelare märker att det är lite motvind och stolpe ut, och anpassar spelet till det.
__________________
Alternativet till utveckling är förr eller senare avveckling.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+5), tomtom2 (+5), AMHC (+5), Flickepojken (+1), Fulsprit (+3), mackpeter (+3)
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-08, 21:05   #22
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Vi måste kanske inse att det här travfolket som tävlar 364 dagar om året under karriärer som är 40-50 år långa, ibland har lite skit av privat karaktär som stör dem. Förhållanden som kör i diket, nära och kära som blir sjuka eller går bort, barn som strular, ekonomi som kraschar, egen ohälsa etc. Jag tycker de kan få ha det utan att de behöver löpa gatlopp i pressen och gråta ut. En bra spelare märker att det är lite motvind och stolpe ut, och anpassar spelet till det.
Väl talat och jag håller med till fullo!
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-08, 23:13   #23
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Zniper Visa inlägg
Även jag är färgblind men jag tycker sambandet är uppenbart. Örjan vann Derbyt och vinnaren av Derbyt får en kavaj i den färg som Wagner refererade till
Heja dig Zniper! Vi försöker skriva seriösa inlägg om derbyvinnande kusken Örjan Kihlström. Du får 21 sharps för ditt inlägg tillsammans med Wagner om urinfärgad kavaj. Vi är impade av din höga nivå. Hoppas du är stolt!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Zniper (+30)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td