|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
1 1,4
2 4,7,9 3 7 4 8 5 2,4,6,9 6 3 |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Den satt fint! Skönt att man klickat V6 också, Acriter/Pelleschan kvar som spikar, så ska det väl gå!
|
|
|
|
#33 |
|
Vilka torskar vi var på den här sidan. Inte minst jag. Grandina.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Gött nu sitter man med Acriter/Man in the mirror å sen gaddat rejäjt,hoppashoppas
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Citat:
Tror du flyger på Pelleshan Rickart, men håller tummarna!
|
|
|
|
#36 |
|
Än en gång gör man misstaget att inte helgardera..... Kallblodslopp... Brrrrrrrrrrrrrr
|
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tomtom2 (+5) |
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
Hur fan kan Acriter missa plats där, tröttsamt.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Helt otroligt! Hur kan jag INTE gå på eget omdöme? Först spik Trailing Edge på ALLT sedan lyssnar jag på kreti och pleti och byter spik till Acriter den jävla lusen Westholm VET jag inte kan hålla form mer än i någon månad på sina hästar.... Kategori B tränare som Witasp och co. Sluta lyssna på lallar doob! !
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+5) |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Citat:
Du hittar en vinnare i slutet av tunneln! ![]()
|
||
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Citat:
![]() Men lite surt med ditt lir när nu JL:s Buv var trea, jag såg inte loppet så jag vet inte om det var nära, men din tvilling var värd ett bättre öde. Men det var ju en klar kuskförstärkning på Reina La Caballo, så inte förvånande att den var långt framme.... |
||
|
|
|
|
| Ämnesverktyg | |
|
|