|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Ett enda spel tills imorgon.. 2000:- plats på Hustvet Elding (NO)! Helt sjukt att den bara är spelad på 1% än så länge.
Spelar på racebets p.g.a att jag tror det blir bättre odds hos atg än dom 5.25 som UB erbjuder!
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Shiraz Brodde är startsnabb.
Står mellan den och Ninepoints Lucy. Håller han inte spets har han garanterat lucka bakom Jörgen. Citat:
|
|
|
|
#20 |
|
Rebellion har problem med en infektion i käken och kanske blir struken imorgon.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
1 5 6 7 9
2 10 (Skulle Rolex fela kan absolut Twilight Eyes leda hela vägen...bra sist!) 1 3 6 9 10 (formsvag Nahar öppnar upp loppet...Bon Frecia!) 3 10 11 14 ( Valnes Chilly tjänat snabba pengar och detta blir för tufft) 1 11 ( Tangen Haap tar över spetsen av stallpolaren och sen blir den svår...) 6 (Absolut toppform,barfota,Erik/Båth...vinner efter en smygare...MEN NU SKA VÄL "ALLA" SPIKA) 11(Checco Boko har jag jagat ett tag och nu sitter den mot fesjummet motstånd...19%) CBC6 D930 DD39 1241 Lycka till! Senast redigerad av mijo14 den 2014-09-20 klockan 14:11. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Vet någon om Ivar kommer med tips?
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Vet inte riktigt om jag håller med.
Ibland går det inte riktigt att ladda med honom, men om travet flyter är han snabb ut. Får fundera mer, kanske bara blir U häst.
|
|
|
#24 |
|
Kommer att spela på chans i morgon. Är så skittrött på alla
djävla jackpottar och småslantar. Därför blir morgondagens spikar Bon Frecia och Eleanor Rigby. Sessan Kimbee också tidig bland stona. Går det så går det.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Spiken: Nahar - en Nahar i 70% form bör krossa dessa. Jag tar ställning och spikar!
Dragen: Prince Lurifax från Peters formstall. 6% passa även Piriac som spurtade rappt senast, rätt inne i klassen.. 1%.. (fynd) Gameplayer som inte är så tokig i grunden, motdrag till den stora favoriten.. Bella Donna har sätt allt bättre ut. Given i striden... Storm Odd var rejäl senast, ner i klass och bör räknas tidigt. Dance Photo smäller till och värd att varna för.. ELEANOR RIGBY vinner snart lopp, DEAL OR NO DEAL är ett tufft sto nu med ny kusk.. (kul!) God tur! |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Rolex i all ära men hästen galopperar varannan gång. Twilight Eyes gick i spets senast och vann men nu är motståndet tuffare. De som har form för vinst är väl Manne S.E och Gameplayer. 1-5-10 på min bong.
Skulle vilja ha Mauri Jaaras kanonvalack med i sjätte, men måste spara. Väljer att spika spetsbudet på passande distans så det inte blir någon lång natt. ![]() Min andra spik kommer redan i första. En distansgynnad stark valack som plockar ner allt på upploppet. Kör Ulf! Senast redigerad av Keke den 2014-09-20 klockan 09:14. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Jag håller med om dessa idiotiska jackpottar. Bort med dem! Det är bara lurendrejeri med jackpott, för att få med gumman på torpet satsa sin pension på extra V75 och extra dubbel jackpot. Det är inte seriöst längre.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Har inte alls gillat vad jag sett av Nahar på sista tiden så tänker spika emot.
Spikar istället Erik med Claes Boko, Erik blir även min andra spik på systemet. Tror han kan få en bra resa med Rico Follo så blir spik 2. Var inne på att spika Rolex men med tanke på galopprisken så nej inget bra spikbud utan låser med 2:an. Blir första gången på bra länge man missar att se travet, musikal med frugan istället. Lycka till ikväll allihopa.
|
|
|
|
#30 | |
Rico folloCitat:
|
||
|
|
|
|