|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 | |
|
Citat:
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
||
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Citat:
Inte nödvändigtvis omsättningsmässigt på kort sikt, men om hoppet står till harry-prenumerationer och liknande så är patienten tyvärr bortom all räddning. Och när det gäller ATG.se's utveckling så är jag rädd för att det bara är ytan som förnyas ( iofs bra det med ) och inte de bakomliggande synderna som är 30+ år gamla. Kostnaden för "nya atg.se" är som en fis i rymden jämfört med de uppdämda behoven.
|
|
|
|
#33 |
|
Inte för att jag har en aning men nog lär Harry ha en större andel hos ombuden än på nätet.
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Precis. Att optimera atg.se för att nya kunder lätt ska kunna regga sig för att lätt kunna lägga diverse harry-spel känns inte som väl använd utvecklingstid.
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Citat:
Att man inte prioriterar att sajten används till samtliga dagliga streckspel är en gåta?! ![]() Hur skulle det se ut om t.ex. Svenska Spel endast använde sin bolagsplattform för spel på Stryktipset på lördagarna... ![]() Ska man maximera sin omsättning ska ju självklart spelmöjligheterna finnas där för kunderna på en daglig basis!
|
||
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Citat:
Precis som du hoppas, så hoppas också jag att olika spelargrupper kan få sitt behov tillgodosett på nya sajten.
|
|
|
|
|