|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
Robban Bergh körde precis i Frankrike undrar om han ens byter om innan lopp2 på Solvalla
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Avd1. Kort lopp inleder. Gigant Slugger är vass från start och får kanske loppet? Örbäckens C ska ju helst köras i ryggar enligt Svensson. Britt i spets efter en bit?
avd2. Stefan har loppets starkaste häst!? krossar allt? avd3. Flemming har bra chans, spikar även jag Åtting.... avd4. Brukar inte spika i 2årings lopp, men gör det banne mig idag. Bästa spåret och hästen, björn i form! avd5. Martini Akema är en vass avslutare... avd6. Clumsy Lazy Louse ska bli intressant med Bergh. Hästen är i ordning enligt Palm. avd7. Roxie Lavec vs Quantanamera? intressant duell.... avd8, Highspeed Call är intressant som skräll. Toppform!. |
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Citat:
Quantanamera.. Berglöf får säga vad han vill (lika bra med skor), det är hon inte..Valkyria är i mina ögon värst emot Roxie. GL. |
||
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Citat:
allmängods "V86-4:Negativ info på storfavoriten gör fällningsförsöket än mer givet! Intressant balanslättnad på lågprocentare!"
|
|
|
|
#35 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+2) |
||
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#37 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Citat:
Förstår inte riktigt dina argument.. - Hur är spår 11 bakom bilen bättre än spår 3 i volt? - Hur kan det vara bättre att sitta i 4-5 utvändigt än i ledningen? - Var har du läst skor runt om? Och om du tvivlar på att hästen inte kan göra jobb själv vet du ju knappt vilken Checco Boko är. |
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 1616Travbloggen Stats: 4 - 7 - 2 ROI: 113.55% Vinstprocent: 36.36% |
Varulv vi vet båda 2 vem som vinner första från rygg ledarn
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#43 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 1616Travbloggen Stats: 4 - 7 - 2 ROI: 113.55% Vinstprocent: 36.36% |
Plats ska han ta.Vinna blir tuffare haha.Dock inte helt borta
|
|
|
|
#44 |
|
SIFFRAN
"Tvåan vinner nog första" sa jag. Kompisarna stirrade på mig båda två... "Inte bara första", sa båda två unisont. "Det blir flera".... "Jaha", sa jag - "så ni menar förstarankade i de fyra första loppen - typ 2-2-2-2 ?? "Just precis", sa båda två unisont. Närapå som Bill och Bull.... Hmm... vill ändå ha ram 2x1x2x3 i de fyra första - feg småspelare och burksamlare som man är....
|
|
|
|
|