|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
v64 Umeå
V64 omg med flera ojämna lopp.. Vilken är bättre spik Spiceman eller Valnes Chilly ??? eller ingen av dem
Nån förslag till kallblod???nu kör vi
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
På dd chansar jag på galopp för fav i dd2
första skiss 3-7 mot 12
|
|
|
|
#3 |
|
Glöm inte bort Cash'em online i sista. Var brunstig senaste starten och kommer göra ett bra lopp idag, utan galopp.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Såhär fick det bli efter någon timmes funderande...
3 8 (H Svenssons häst kan faktiskt trycka sig till ledningen och då vinner den...) 1 7 (Kanske fel att inte spika favoriten men kommer Svenssons häst till så e 1an illa ute) 3 4 6 7 9 10 11 12 2 (varit ifrån men grejar detta ändå) 7 (favoriten måste känna av urblåsningen sist och Caramella tuffare till slut) 3 4 12 (ett jäkligt bra lås helt enkelt) |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
1) Försöker fälla storfavoriten Spiceman, draget är 7 Nosoupforyou
2) Jänkarvagn ffg på 2 Memphis Next King 4%, kan vara en rolig kantboll ? 3) J-O P & Kallblod, solklart första streck för min del är 11 Cali Maks (möjlig A häst) 4) Skräll? finns understreckade som 3 Simb Taylor 6% , Krister kan vinna detta ! 5) 3 Valnes Chilly, här går jag på spets och mjölksyre NG teorin* 6) 2 Apollonia, tror den får loppet, antingen spets eller vinnarhålet, kul skräll till 4% * Hästar som drar på sig rejält med mjölksyra i lopp, kan ofta dra nytta av det starten efter, har så att säga rensat systemet från diverse slaggprodukter
|
|
|
|
#6 |
|
* Hästar som drar på sig rejält med mjölksyra i lopp, kan ofta dra nytta av det starten
efter, har så att säga rensat systemet från diverse slaggprodukter Låter spännande! |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Umeå 204 20141030 V64
Avd-1: 3,4,7 Avd-2: 1,4,7 Avd-3: 8,11,12 Avd-4: 2,12 Avd-5: 3 Avd-6: 4,12 System: 1 Endast V6 108 rader * 1 * 1,00 = 108 kr Saxen.. Örebro 26 20141030 V5 Avd-1: 1 Avd-2: 1,2,3,10 Avd-3: 1,2,3,5,6,10,11 Avd-4: 8 Avd-5: 2,5 System: 1 56 rader * 1 * 1,00 = 56 kr |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
lyssnade för första gången på nån sara som kommenterade kommande lopp på umeå.
vem är hon? travkommentator? travkusk?
|
|
|
|
#9 |
|
V64
1- 3, 7, 8 2- 1, 2, 7, 9 3- 7, 8, 11 4- 2, 3 5- 3 Valnes Chilly 6- 2 Apollonia 72 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 72,00 kr SAXBANAN Örebro V5 1- 1, 4, 5 2- 2, 3, 5, 6, 7 3- 3, 6, 8 4- 10 Pegasus Photo 5- 5 Cut Him Some Slack 45 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 45,00 kr
Man måste spela dagligen, annars kan man ha en TUR dag utan att veta om det Senast redigerad av kola65 den 2014-10-30 klockan 19:13. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Jimmy H Andersson, ger lallaren ett ansikte, SOPA
|
|
|
|
|
#11 |
|
Haha vilken jävla stallkörning. Jimmy offrar sin häst för stallkamraten
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
och vad gjorde Svensson med 8an? Kunde ju kört fram o låst loppet, istället tvärbromsar han sig sist! Smart taktiker!!!
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Om inte ägaren/tränaren till Caramella hunnit störa det träningsupplägg Reijo genomfört, måste hon vara överlägsen i DD-1. Jag kommer dock inte att spela.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Går bra för Båths adepter
|
|
|
|
#15 |
|
Spelar enbart DD..
DD1. 7 Caramella Bf DD2. 4-12 * 100 Tycker Caramella har en bra uppgift på pappret, utan vingel är man bara bäst i detta fält. Drag! |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Min egna observation är att det gennerellt brukar hålla ungefär samma kvalité som hos proffstränarna i 1-2 lopp för att sedan börja dala nedåt. Men det beror ju såklart på träningsupplägg som hästen haft hos proffstränarna och upplägget de får hos amatören.
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Citat:
Mjölksyreteorin är nog inte så dum. En del tror ju det alltid är skadligt med riktiga genomkörare, men då skulle ju Luddes hästar hålla. Allt hänger väl på hur hästens psyke är, fixar den inte en urblåsare/tuff resa blir det kasst i följande start, om den klarar det kan det vara formhöjande. Idag när Caramella har spår långt ut, sämre kusk och skor på två hovar tycker jag spelvärdet är uselt på den. Om bara Valnes pallar förra loppet så vinner den, och baserat på hur hård den märren känns bör den klara det. Har spikat utan större funderingar.
|
|
|
|
#18 |
|
Ove Ander har klart för sig som vanligt *Host*
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
...
Senast redigerad av Ante30 den 2014-10-30 klockan 20:13. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ingen alls som känner till henne??
|
|
|
|
#22 |
|
Idag var det ingen rolig dubbel alls då jag inte tror på några stora kronor så hoppar den TOTALT ock kör lite vinnarspel loppen framöver.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Som vanligt är det något sinnessvagt pucko som ska pressa som ett mongo enbart för att sänka ledaren..
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Tvilling lopp 8 umåker blir det enda idag då jag inte har någon känsla. 2,12,14 Så ge mig en liten peng nurå!
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Blev ju bra det här ändå.......
Registrerat spel Datum: Torsdag 2014-10-30 Bana: Umeå Spelform: Dagens Dubbel, omg. 604 Avd Ordinarie hästar 1 4 Suntory Royal 2 10, 13 Vadet gäller startnummer 2 x 20,00 kr Totalt: 40,00 kr Registrerat spel Datum: Torsdag 2014-10-30 Bana: Umeå, omg. 19 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar 1 5, 6, 7, 8, 11, 12 2 2 Denco's Nero Kilab 3 3, 4, 6 4 5, 13 Vadet gäller startnummer 36 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 72,00 kr |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
57 lax på 112 satsade, häftig utdelning.
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Många som har en förmåga att släna ut sina rader efter loppen på det här stället,tacka vet jag dom som är ärliga och slänger upp raderna innan loppen!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AMHC (+1) |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Grattis. Suntory Royal fanns inte på min karta idag tyvärr, blev ju riktigt bra betalt idag. Nya tag.
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Citat:
Nu blev jag bara chockad att de gick in och slängde ut dem ändå.....
|
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Grattis även från mig! Älskar att vinna speciellt i efterhand! hahaha!
Varför ens lägga ut en vinnande rad i efterhand utan att ens ha skrivit ett skit om hästarna innan? E det här ett forum där man lägger upp vinnarrader i efterhand då förstår jag helt klart och ska rätta mig efter det framöver. |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
grattis elwiz. riktigt snyggt!
tusan också. jag hade vinnarspel på xerfime won som gav 115 ggr. fick stryk med en halv längd på örebro precis. |
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Citat:
på hans lir - men glömde av det helt när frugan kom och vart lekfull...
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
he he - snart är man pank.... men lycklig...
![]()
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Kul när någon vinner men gillar heller inte efterhandare om man inte har nämnt ett ord i tråden innan. Det finns en skryt och ryggdunkartråd i Off Topic. Där kan man briljera med sina efterhandare. Helt ok
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|