Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-11-01, 14:42   #151
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3184
Standard

Undrar vad doob tänker
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
heddari (+10)
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-01, 14:42   #152
 
Reg.datum: dec 2011
Ort: Uppsala
Inlägg: 866
Sharp$: 7859
Standard

DOOB!!! OMSTARTER DU MÄSTE GÖRA NÅGOT????
hanscrispi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-01, 14:42   #153
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 859
Sharp$: 3457
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av asgaya3141 Visa inlägg
Undrar vad doob tänker
haha
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-01, 14:43   #154
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

nu kan det ju gå hursomhelst
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-01, 14:46   #155
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3184
Standard

Jag tror han fick hjärnblödning
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-01, 14:49   #156
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

ahh...fanns en överlägsen
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-01, 14:49   #157
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Usch! Glömde strecka 13 i andra...Otäckt! Tror det smäller igen och fan om 13 vinner....
Ser fortsatt bra ut..håller tummarna!
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-01, 14:51   #158
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 998
Sharp$: 2445
Standard

Doob tänker eller kommer tänka efter v75 5 att hur i helvete kunde jag spika lasken palema och inte ta med den solklara vinnaren nummer 10 Skååål från Hovet. DJUUUUU!
Dalle82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-01, 14:54   #159
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Fan att man bytte Inken mot Chelsea som B-häst, hade suttit med raka 8*4*1 kvar då men nu måste det in en andrahandare i kommande två lopp! Men Takter har en bra dag så han borde lösa det med Lucky Luke om Svanstedt hoppar bort sig.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-01, 14:58   #160
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Härligt Bart!!

Nu dagens andra och mest klara spik! Lasken Palema - S.O.S!
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-01, 15:00   #161
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Gällande omstarter vet alla här att det är jävla tilltyg till lallande och amatörism!
Gapar och skriker på Twitter tills någon hör!
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-01, 15:03   #162
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gidde_Palema Visa inlägg
Har inte kunnat komma in på Sharps under förmiddagen, men nedan följer min analys till dagens omgång. En svår omgång som jag inte har någon riktig känsla för, blir nog bara ett mindre system på chans idag.

V75 1: Vi inleder med silverdivisionen där 2 Time Machine blir relativt klar favorit. Vann näst senast på Hagmyren efter att ha fått en perfekt resa i stenhårt tempo, gjorde sin plikt den gången. Kom bort senast och kördes inte max sista biten. Med ett par lopp i kroppen sedan urblåsaren i Jubileumspokalen så tyder det mesta på en bra prestation idag. Barfota runt om och ett bra läge. Har analyserat spetsstriden länge och jag tycker verkligen att det är 50/50 vem som tar spets av Time Machine och 5 Food Money. Jag ser det som så att om 2 Time Machine kommer till ledningen så är det toppchans, inte lika säker på att Food Money vinner om den kommer dit. Bakskor är negativt för hästen då man såg en klar förbättring när man ryckte bakskorna tidigare i år. Jag tror mycket på Time Machine men har samtidigt en skrällkänsla, varför jag tycker att det känns vettigt att spela med Tim Machine som utgång och gardera på den andra lappen. 8 Narold Vox har ett dåligt läge men trivs ypperligt på distansen och hittar han ett vettigt slagläge så blir han tuff att stå emot sista 400 m. 1 Naglo del Nord håller jag som en riktigt bra silverhäst. Trivs inte på kort distans och har därför inte placerat sig bra där på slutet. Vann mycket lätt senast och gynnas av distansen, hittar Veijo ut i tid så är han inte sämre än någon annan och klart streckvärd till 6 %. 7 Tomorrowland och 9 Queasy kan vinna om de får loppet och för de som har råd ska de också streckas på den garderade lappen.

V75 2: Öppet treåringslopp där 12 Sylvester America blir favorit. Enligt min bedömning så är det den bästa hästen i fältet. Har imponerat i varje start men är inte så snabb och kunde därför inte hinna med Explosive de Vie i en 1,09 avslutning senast. Hästen är mycket rejäl och blir det lite tempo eller att Untersteiner kan avancera fram till dödens innan slutvarvet så är det en riktigt bra chans. Brasklappen är votstart då hästen kan krångla till det i den startmetoden, har dock innerspår och det är bara tre hästar på volten så den borde gå iväg felfritt. Sylvester America är ett spikförslag i en öppen omgång. Där bakom finns det många som kan göra sig gällande, vill dock varna för ett par. 6 Hero Sjöhammar var inte bra senast, men är bäst barfota bak och hittar Takter till ledningen så kan det mycket väl vara spets runt om. 8 Hagentoy imponerade vid segrarna i våras, lite seg på Färjestad senast, var själv där och det rätta trycket saknades. Tror dock på en bättre insats idag och hittar Kajsa fritt i tid så finns chansen. Har man råd så ska 3,4,9 och 10 också med på en garderad lapp. Men förstahäst Sylvester America, där bakom Hero Sjöhammar och Hagentoy i första hand.

V75 3: 3 Oasis Bi blir klar favorit i minicomebacken och det tycker jag att han blir med all rätt. Det är garanterat ledning i ett tidigt skede och sedan skall han slås. Goop braskar dock lite för att han är sämre på en smetig bana, värt att ta i beaktning tycker jag. Det är ett spikförslag, men jag vill dubbla med 9 Digital Ink som är på väg tillbaka till formen. Han har hamnat omöjligt till i de två senaste starterna men gjort bra slutvarv. Jag tror att det kan bli ett mer offensivt upplägg denna gång och han är bra nog att vinna ett lopp som detta. Ett vettigt lås.

V75 4: 7 Bart M.M. är en riktigt fin häst och det är inte konstigt att han blir favorit här. Har vunnit på ett fint sätt i de två senaste starterna och har blivit nedstruken ett spår. Tycker dock att det finns ett par bra motbud, varför jag inte väljer att spika Bart. Veijo låter mycket uppåt på 4 Denco’s Nemo Kilab som nu är ute på rätt distans. Var mycket bra senast, inget att säga om att han inte kunde svara Silver Annie den gången. Det bästa draget i loppet tycker jag ändå är 5 Wojtyla Gene. Hästen har verkligen toppform och nu är det kuskplus, samt att hästen ska tävla med jänkarvagn för första gången. Hästen spurtade mycket bra senast bakom Confectionier och var nära att vinna då. Sitter Wojtyla Gene i ett bra slagläge ut på slutrundan så får de andra vara bra för att slå honom, 4 % är otroligt lågt i mina ögon. Jag streckar dessa tre, 9 Panoramic är också hårt betrodd men han vara nära att galoppera många gånger under loppet senast och jag tror inte att han fixar att gå runt dem i tredjespår. Visst, banan var dålig senast, men det lutar inte åt att den blir perfekt idag heller.

V75 5: 4 Lasken Palema är klar förstahäst i den femte avdelningen. Har imponerat vid segrarna och är riktigt rejäl för klassen. Kan Rickard pricka starten och köra sig till ledningen så är det en toppchans därifrån, kan även vinna från andra positioner, men ledningen underlättar. Jag tror att det är god chans på ledningen och tycker därför att Lasken är ett spikförslag i dagens öppna omgång. Bakom honom kan det hända lite vad som helst. 1 Ritmo di Poggio är bra, men läget är lite lurigt, kommer han till så har han chans. 5 Lightning Photo för det jämnt och bra, även här kan läget vara en fälla, men med felfri avgång och en resa i andraspår så är han bra nog för att segerstrida. 8 Ron Jeremy har ett fint smygläge och även om formen inte har varit på topp så finns det kapacitet i hästen. 11 Erik Sjöhammar är ingen stjärna, men gick bra på Färjestad sist och är anmäld barfota runt om, storskräll. 12 Dewey Luvs Britt och 13 Chip Dealer räknas från tillägg, även om det alltid är svårt därifrån.

V75 6: 3 Montdore har imponerat i regi Bergh och från ett perfekt läge så är han ett förslag till singelstreck. Hästen visar en rejäl stryka och distansen är perfekt för honom. Bergh kan avancera fram utvändigt ledaren inför slutrundan och då avundas jag inte spetshästens uppgift. Finns dock en skräll som jag vill varna för i det här loppet och det är 9 Nearly Nine Feet. Han växer sakta men säkert in i klassen, satt fast senast och såg mycket fin ut. Är mer stark än snabb och spår 9 känns som ett helt okej spår för honom. Med lite tempo och en inte alltför tung resa så är jag inte ett dugg förvånad om Goop är först över linjen, 4 % är mycket intressant spelmässigt.

V75 7: Fint bronsförsök där 10 Coldtown blir favorit. Det är en riktigt bra häst för klassen men han är otrolig seg under loppen och det är ingen häst jag vill spika även om segerchansen givetvis finns. Mitt miljondrag i omgången kommer här i avslutning i form av 11 I Am Dynamite. Det är ett dåligt läge och det krävs tempo om han ska komma in i matchen. Men blir det tempo så kan han gå ruggigt fort sista 500 m. Det är toppform på honom och han är bara betrodd med 2 % i nuläget, ett mycket kul streck i avslutningen. Loppet är annars ganska öppet. 4 L’Heritier har man jagat ett tag nu och det är kanske dags idag. 6 Quality Questioned har form och skulle Örjan kunna ta en längd på Veijo i starten och blir släppt till spets av Send In The Clown så kan han leda runt om. Just 2 Send in the Clown får nästan garanterat rygg ledaren och med lucka därifrån så är han bra nog att strida om segern. 3 Trailing Edge var gott gåendes senast innan galoppen kom, bra läge och Bergh är inte med bara för att få pengar, outsider.
Härligt!! Det blir hyffs och folk av dig med pojkvasker!!
Välkommen! Bra jobbat!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+5)
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-01, 15:07   #163
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Lasken klar för spets som det ser ut i omstarterna. Men det blir väl galopp i giltiga sen och favoriten spårar. Tycker det aldrig slår fel det där...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-01, 15:08   #164
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 504
Sharp$: 3512
Standard

Hej hjälp tack tänkte spela 3-4 dubbel hur ser 4 i dd2 tusen tack för hjälpen
jeanpier007 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-01, 15:10   #165
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Pipsqueek är det visst som brakar till spets, såg fel...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td