|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#136 |
|
Känns ju tur att jag inte hann hem till dagens v75a för hade tänkt spika nummer 5 i avdelning 1.
Får bli lite vinnarspel och tvillingar idag. Tvilling lopp 6. 3-6 100kr |
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
surt med Queasy, såg stenklar ut 700 kvar.
Dess värre har man Veijo som spik lite längre ner och hur ofta vinner han 2 på V75?? |
|
|
|
|
|
|
#138 |
|
Usch! Glömde strecka 13 i andra...Otäckt! Tror det smäller igen och fan om 13 vinner....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
michel65 (+5) |
|
|
|
|
|
|
#140 |
|
Uselt bett glider över på hovet och dricker kallt o ser mitt älskade DIF istället
|
|
|
|
|
|
|
#141 |
|
9%! Tackarrr
|
|
|
|
|
|
|
#142 |
|
Det small väl bra i alla fall. Brukar göra så i 3-årslopp.
Men det är långt kvar till miljonerna. Vi håller |
|
|
|
|
|
|
#143 |
|
har feeling för sanity för första gången någonsin typ!12,5v och 3,15 plats på expekt är taget hoppas stall melander kör mot goop och erik tar rygg på digital ink!
|
|
|
|
|
|
|
#144 |
|
La allt krut på Queasy idag. Såg ju bra ut ett tag men usch. Inte min dag i dag heller. Black direkt som vanligt.
|
|
|
|
|
|
|
#145 |
lykke til |
|
|
|
|
|
|
#146 |
|
Skönt att Inken tillbaka
|
|
|
|
|
|
|
#147 | |
|
Citat:
Förbaskat bra analys! Enda som saknas är High Stage i sista som enl mig har bättre vinstchans än 1 % |
||
|
|
|
|
|
#148 |
|
Kör en tvilling på Wojtyla och Bart M.M
|
|
|
|
|
|
|
#149 |
|
Vad är bötesbeloppen för för sen anslutning? Oavsett vad de är borde de höjas! Samma gäller för alla starthindrande tilltag för övrigt. Visst finns det lägen då man kan ursäkta sig för att hästen varit ostyrig och så, men i allmänhet är det ju kusken det är fel på och då ska det kosta!
|
|
|
|
|