Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-11-07, 16:18   #31

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 8028
Standard

Det tror jag inte. Tror det är en riktig mordvinnare.(Frozen) De som vill gardera kan offra streck där. Är Eketorp Tess som senast så lär hon inte förlora första. Var med i 07 öppning med Västerboonthenews senast. Släppte tillslut och satt fast ett tag men när det väl fanns spelutrymme så spurtade hon starkt iaf. Nu är ju Jennifer galen så hon kör säkert så mycket det går som en idiot så det kanske blir total pannkaka för båda. Med en vettig kusk bakom Royal Fighter hade Eketorpets tess vart veckans säkraste. Nu är den lite tveksam.
Andra är Roto jättefavorit. Tycker nästan att det är en Kalle Anka favorit. Stannade nästan på Örebro fast distansen var kort. Nej shaas. Tror att han är kall redan i sista kurvan om det blir lite körning från början. Giant Proud och Johny är givna bakom men bästa draget är helt ospelat. Usain Henna. Gick urbra på Sundbyholm från trist läge. Lika trist nu men drag i loppet och lite hjälp så vinner han det här.
Guld är också stängt på 4 . 1,2,6,10
4e ser lite halvjobbigt ut. kan vara så att 5an bara vinner men öppet tycker jag. 1an är favorit och såklart given med Erik.
Orangina är favorit och det tycker jag är rätt. Ser ut att kunna bli riktigt bra men att spika från spår 5 bland 3 åringar känns sisådär. Draget i loppet är givetvis Promise me som jag tycker har visat mest fart.
7e är öppet.Photo Princess blir favorit men har hennes lopp från Solvalla på näthinnan där hon var totalt usel. Visserligen vart bra i 2 starter efter men som favorit tycker jag nog att en gardering känns befogad
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Skuumberg (+5)

Senast redigerad av draken den 2014-11-07 klockan 16:42.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-07, 16:44   #32

Majors avatar

Reg.datum: apr 2014
Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Ja, den killen får för stort utrymme i ATG och i travprogram på TV. De borde rotera("ROTO"-tilt) lite bättre, då det finns så många med god grundkunskap. Sätta spikar är svårt. Nya ansikten i rutan känns fräscht. Raffes solariebränna däremot verkar inte ge utslag på hans tips. De bleknar allt mer...

På lördag så ska Overtaker liras på plats och som tvillingutgång ifrån utmärkt läge! Det gäller att hålla i sina idéer länge.
Någon som inte är blek är Gidde_Palema! utmärkt kandidat som Raffes ersättare.

// Major
Major är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-07, 16:49   #33

drakens avatar

Standard

Inte heller ett rätt sedan han började visa offentligt. Mkt bättre på efterhandare så tveksamt
Gammal 2014-11-07, 17:02   #34

Majors avatar

Reg.datum: apr 2014
Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Inte heller ett rätt sedan han började visa offentligt. Mkt bättre på efterhandare så tveksamt
Tycker att det har blivit bättre senaste dagarna..
Major är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-07, 17:10   #35

drakens avatar

Standard

Det bästa inlägget från Gidde är en riktigt jävla bra v75 analys förra veckan. Mer sådant från honom så kanske
Gammal 2014-11-07, 18:55   #36

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Så här går tankarna just nu. Vädret på Halmstad ser bra ut inför morgondagen. Valfri balans.

Avd I
4 Eketorpets Tess i vilt slagsmål senast mot Västerboonthenews om ledningen. Hon höll ändå bra i mål. Rätt att hon är favorit här. Bör dock garderas.
3 Rafolo med Örjan är startsnabbast. Han går med skor och öppet huvudlag. Radar upp segrarna i Norge. Felade senast, när dom ryckte skorna. Tar ledningen och håller 4 utanför sig. Bra chans.
9 Staro Bobcat har sett allt bättre ut på slutet. Min fidus om favoriterna kör ihjäl varann.
5 såg usel ut senast i provstarten och borde inte startat. Är åtgärdad. Ej på topp. Skor runt om. Streckas inte denna gång.
8 Britt Hudson är bortlottad.
Rank A4-3-9, B5-8

Avd II
1 Roto är en svårkörd sprinter. Problemet är att han vägrar kämpa till slut. Nu full distans. Denna megafavorit skall med på kupongen men vinner inte. Schaaaas!
2 Teetime skall streckas enligt Uhrberg. Jag tycker dock, att det finns bättre streck.
3 Gigant Proud tar en plats enligt Jorma. Kan mycket väl ta en förstaplats enligt mig till 8 %.
9 Augustus F. vann okörd senast. Bästa Sharpsare: strecka till 7 %!
10 Go Johnny Gogogo har Johnny bra chans att vinna med.
Rank A10-9-3-1, B2

Avd III
1 Bon Frecia håller ledningen enligt Jorma och spikar. Har vunnit ett lopp i år och ett förra året. Dålig storfavorit.
2 Highspeed Call är en startraket. Streckas med Örjan
6 Nothing But Class har god kapacitet. Tja.
10 Occhione Jet är en klasshäst. Inte startat på 9 veckor. Skor ro. Streckas ändå.
Rank: A1-2-10, B6

Avd VI
1 I Love Champagne är stallets bästa chans. Men är bäst på sprint. Måste garderas.
4 Merlin har förespråkare här på Sharps. Ni har nog på er om fötterna. Måstestreck.
5 Skymaster är finalklar och skall köras snällt. Streckas.
7 Photoboy vinner ofta.
9 Bonito Hornline visar uppåtform
Rank: A9-1-4-5, B7

Avd V
1 Sassafras var bra för Ingves senast
2 Hedwig streckas med Erik/Båth
4 Evelina Palema ser kanonfin ut i sina två starter, där hon vunnit
5 Orangina Face ät rätt favorit. Men man spikar inte gärna ett 3-årigt sto.
7 Corinne af Solnäs är en bra PU-träning. Klarar springspåret?
9 Anna Greta är ett långbent sto, som kommer att tjäna mycket pengar.
Rank: A5, B4-9-7, C2-1

Avd VI
1 Frozen har överlägsen kapacitet. Spikas.
6 Speed Delicious radar upp segrarna hos Bergh. Om favoriten blir fast eller har en dålig dag.
Rank: A1, B6

Avd VII
6 Radysin America tror stallet på. Jättebra 4-årigt sto.
7 Photo Princess är fältets mest kapabla märr. Urstark. Men ojämna prestationer.
9 Your Highnessär alltid bra. Något ojämn men visade fin form på Åby senast.
10 Jumble Ås har slagit dessa förut.
11 Youana med Erik har alltid chans.
Rank: A7-6-9, B10-11

Strykningar mm kan komma att ändra chansvärderingen.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-07, 19:24   #37

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 3016
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Denna megafavorit skall med på kupongen men vinner inte. Schaaaas
Är det inte onödigt att strecka en häst som inte vinner!?
whalz (+1), Staketkusken (+1)
xanathaar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-07, 19:43   #38

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av xanathaar Visa inlägg
Är det inte onödigt att strecka en häst som inte vinner!?
Hahaha - roligt.

Men på mitt bolagssystem, som presenteras imorgon, måste megafavoriten vara med. Annars blir jag avsatt, om Roto skulle vinna och vi missar 7 rätt.
Men i mitt försök till en seriös analys skriver jag vad jag tycker - inte vad kollektivet tror. Jag är beredd att stå där med lång näsa. Eller att ta emot hyllningarna för att ha förutsett i första hand Augustus F. Eller Go Johnny Gogogo. Eller Gigant Proud.
Gammal 2014-11-07, 19:47   #39

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 789
Standard

Här är mitt system just nu! har råd att slänga in 1 eller 2 hästar till i dom garderade loppen, några förslag? Roto chansar jag dock bort

whalz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-07, 19:58   #40

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 1645
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av whalz Visa inlägg
Här är mitt system just nu! har råd att slänga in 1 eller 2 hästar till i dom garderade loppen, några förslag? Roto chansar jag dock bort

Jag som spelar VM och det är 3ggr min vanliga insats,men kommer inte att ta bort Roto,men ska spika Frozen
drakdead är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-07, 19:59   #41

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Torstens Visa inlägg
Anna Greta i avd 5 tycker jag sticker ut. Bra fart och inte tom i mål senast. 5 %. De senaste loppen har också varit helt andra prissummor än för övriga hästar. Eller så missar jag något kanske?
Ja att han tränas och körs av soppan Persson vilket väl motiverar enbart nuvarande procent.
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-07, 20:02   #42

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Major Visa inlägg
Någon som inte är blek är Gidde_Palema! utmärkt kandidat som Raffes ersättare.

// Major
Går inte locka svenska folket med system på 80.000 rader....
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-07, 20:04   #43

Standard

Avd II

Morgondagens näst mest streckade är 1 Roto. Jag har talat med en kusk, som tidigare kört hästen. Han säger, att hästen är en avläggare. Roto har hög kapacitet. Men när mjölksyran börjar komma tar han inte fram kämparskallen.
Jag har också idag talat med en travkommentator, som var på Örebro senast och pratade efter loppet med Flemming. Roto såg inte rolig ut i travet sista biten.
Roto är en stor favorit i stor fara. Han passar bättre på sprint och går nu ut på medel. Visst kan Erik få trolla loppet till ett sprinterlopp och vinna. Men det är sådana här storfavoriter vi som spelare vill ha bort. Schaaaas! Men om man har råd till flera streck - vilket jag har - måste man naturligtvis strecka Roto.
Gammal 2014-11-07, 20:11   #44

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av whalz Visa inlägg

Ta med nr 9 i andra.
I övrigt bra system. Möjligen är det tufft att spika 9 i femte. Men man får ju chansa. Lycka till din gamle åbyräv!
whalz (+10)
Gammal 2014-11-07, 20:20   #45

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 789
Standard

Tack tack Ja det är ju Anna Greta man är orolig för men ibland får man ju faktiskt chansa!
whalz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td