Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-11-13, 20:32   #46
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Karlskoga
Inlägg: 178
Sharp$: 892
Standard

Tuvärr måste lämna in min VM-Rad redan nu när jag skall med min sambo till Göteborg Fre-Lör

Raden ser ut så här:

Registrerat spel

Datum: Lördag 2014-11-15
Bana: Solvalla
Spelform: V75, omg. 61

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 3, 5, 6, 7, 8, 11 (2, 1)
2 10 Augustus F. (6, 4)
3 8, 9, 11, 12 (5, 10)
4 12 Rolex (10, 3)
5 3 Alvena Take It (15, 13)
6 9, 10 (3, 12)
7 8, 9, 10, 12 (4, 6)

Vadet gäller startnummer

192 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 96,00 kr

Kvittonummer: AF82 DCA8 B92C 1141



Kommentarerna om raden orkar jag inte nu utan skall sussa nu för att orka att inte sova de nästkommande dagarna
krilla18 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-13, 22:22   #47
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 227
Sharp$: 1690
Standard

Planka


Citat:
Ursprungligen postat av spalato Visa inlägg
10 Underpaid Hannover
1.4.6.7.9.10
1.3.4.5.8.11.12
1.2.3.4.7.10.12
3 Alvena Take It
3.5.9.10.11.12
9 Digital Ink


882kr / 6 pers
Spik: 9 Digital Ink
Skrällar: 1 Dollar Boko / 5 Remember My Name
Får lov att planka detta då 2 av 3 spikar är i avdelningen "dyra följehästar". Digital lär jag väl spy när Sanity vinner - den jag alltid är i otakt på...
scunnert är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-14, 06:44   #48
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 159
Sharp$: 631
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Har en, men jag ska åka Finlandsfärjan (Rock at sea), dricka gott och kolla på musik
dom har atg på både cinderella och birka=)
benny28hbg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-14, 09:08   #49
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 436
Sharp$: 4956
Standard

Borde inte Alvena Take It i alla fall ha vunnit något lopp de senaste? Varför skulle den vinna nu? Jetset har 7-1-1 på 18 starter, Alvena Take It 2-7-1 på 16. Bara en försiktig undran.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AbbeAce (+1)
Torstens är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-14, 09:29   #50
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Streckvärda enligt Unibet:
- Tomorrowland,
- Montdore, Shiraz Brodde,
- Call Me Keeper, D'one,
- Rolex, Queer Fish, Silver Annie,
- Caddie Girl, Lotuscherie,
- Red Rapide,
- Digital Ink, Chelsea Boko, Nahar.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-14, 10:10   #51
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Food Money är fin, startsnabb och kämpar alltid, men den har inte sin bästa bit till slut.
Och i det loppet finns det rätt många som går ända in i mål, som ex. Narold Vox, Naglo del Nord, Tomorrowland.
Finnarna kommer med på min kupong, trots dåliga lägen.
FM kommer tappa sista 100, kanske inte räcker hela vägen.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-14, 10:11   #52
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 30
Sharp$: 882
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Tidiga tankar om helgens toppomgång...
Kommenterar hästarna jag finner intressanta i numerisk ordning! Alltså inte i egen rank!
Tar den tidiga streckprocenten som naturligtvis kommer ändras drastiskt!

Avd.1)

2 Joker Stursk (2%) - Toppform en längre tid men tycker den blir bara bättre och bättre. Äntligen bra läge! Kan bli farlig om smyga på innerspår i främre träffen! Ett måste vid gardering.
3 Narold Vox (12%) - Även här ett ovanligt bra läge som kretsen inte är bortskämd med. Toppform och härdad i tuffa lördagsgäng! Ett mycket tidigt streck!
4 Namale Kronos (12%) - Just nu överstreckad. Fel distans men läge. Vinner nog inte men loppet är så öppet så den kommer med på en eventuell helgardering. Nu lutar det mest åt avslag till förhållandevis hög procent!
5 Food Money (33%) - Blir favorit? Om barfota runt om så är det absolut befogat! Hästen skall då slås i spets! Man har siktat hit!
6 Time Machine (14%) - Högkapabel men har svikit mångas stora förtroende på slutet! Svårt läge näst sist och skrik senast! Kan vinna men lär få göra det den tunga vägen och klarar den det?? Jag är tveksam...
7 More Than Enough (3%) - STÄNDIGT underskattad! Skrälldek sist! IGEN... Ska aldrig mer åka på den här hästen! Det är ett löfte! Har aldrig kommit rätt på den så numera skall den alltid streckas på mina system! Oerhört speedig om rätt lopp! ETT MÅSTE!
8 Naglo Del Nord (5%) - OJ vilket lopp den gjorde sist! Sunkläge nu men måste streckas! Kan gå runt dom från kön igen!
10 Underpaid Hanover (8%) - Har redan blivit lite snackis och drag tidigt i veckan. Skall absolut streckas men spik? GLÖM! Inte från bakspår och absolut inte på formlösa Goop! Vete fan vad det är med karln men känslan har försvunnit helt! Händer inte mycket när vänstersläggan jobbar och har så varit en längre tid nu i höst...
11 Tomorrowland (2%) - Gick superbt efter galopp sist! Om överpace är den här med på fotot! Garanterat! Ett av loppets stora fynd!

Avd.2)

2 Roto (7%) - Loppets dirigent! Behöver inte streckas! Stannar i tid men tar spets och körs väl där? Detta gör att jag tar bort alla på innerspår bakom och fokuserar helt på vilka som går i dödens och kommer från kön!
3 Crusioux (3%) - Att kusken vinner final på Solvalla är lika troligt som att Cathrine Zeta Jones knackar på min dörr och vill ligga ikväll men jag är optimist och lever på hoppet... Miljondrag i toppform! Passas vid gardering!
4 Diego M. Boko (4%) - Vinner "aldrig" men härdad och har läge! Speedig. Om absolut optimalt lopp? Bör övervägas till låg procent!
5 Oops Tror (1%) - Form för att motsvara 1%! En ickevinnare men tung spurt och formen finns där... Om gardering!
6 Montdore (14%) - Har varit tveksam till superlativen men bevisade att det är en kanon sist! Brant positiv utvecklingskurva! Tidig men får gå den tunga vägen!?
7 Shiraz Brodde (32%) - Balansändring föll ut positivt sist! Flyger till spets men vad kostar det? Förstahäst och om bra info/värmning kan det vara en chansspik!
9 Loverface (30%) - Kommentarer överflödiga! En kanon! Kan få loppet igen! Given!
10 Augustus F. (2%) - OMGÅNGENS BÄSTA DRAG och procenten är ett SKÄMT! Såg smällfin ut som okörd och fastlåst sist! TOTALT obrukad! Om favoriterna kör ihjäl varandra är den här ett fynd! PASSAS!

Avd.3)

5 Charrua Forlan (30%) - En bräcklig favorit? Om släppt till spets kan den vinna men HOS är gammal gubbe utan både reaktionsförmåga och pondus och den här kan lika gärna mjäka i dödens på Air Frame och bli stortorsk och åter tapper 2/3:a...
8 Riff Kronos (22%) - Ett spikbud! Den här är överlägsen om minsta klaff! Optimalt om Veijo hittar ned men tror hästen sänkar dom även från dödens!
9 Västerbo Loveboat (6%) - Till rådande procent måste man verkligen överväga V.L! Smygläge, toppform, toppkusk och Båth är alla parametrar som pekar på värde under 10%!
11 DÓne (18%) - Har letat efter formen men smällfin sist! Om Veijo kommer på vingel och det blir överpace kan spurten bita riktigt bra! När den här är i form kan den flyga mycket lågt och fort över upploppet! VARNING!

Avd.4)

2 Dencos Nemo Kilab (28%) - Tror jag blev stressad av startstrulet sist! Höll bra och även om Veijo inte klagade på distansen sist tror jag den är gynnad av kortare 2140! Toppspår och toppform! Spikbud?
3 Silver Annie (29%) - Distansminus? Jag ser den här som sprinter. Kan vinna men får ingen riktig feeling... Lite för mycket streckad för min smak...
5 Man Winner (3%) - Startsnabb som KAN vinna om lucka... Mycket kapabel men har liksom inte blommat ut ännu! Streckas som storskräll till låg procent!
7 Queer Fish (3%) - Startsnabb och toppform! Här har det blivit proppen ur men räcker det ändå? Brant utvecklingskurva och i min bok ett måste sett till värde!
10 Bart M.M. (15%) - En undantagshäst om än orutinerad. Redo vinna final från bakspår? Vågar inte ta gift på det men en i mängden absolut och ett måstestreck!

Avd.5)

3 Alvena Take It (36%) - SPIKBUD! Ruskig avslutning sist efter positionsstrul! Vinner nu!? En eller många och jag tror jag tar ställning om rätt info!
15 Miss Elaza (0%) - En skrällhäst jag vill nämna om gardering! Som vanligt dåligt läge och tufft emot men den här kan verkligen flyga lågt om rätt resa och dag! 0% är ett SKÄMT!

Avd.6)

3 Bear Dancer (16%) - Förstahäst tillsammans med Lindbloms! Tror fan jag överväger chansspika från detta läge och procent! Tror det är god möjlighet till spets och slut som hästen såg ut sist!
4 Checco Boko (7%) - Tredjehäst och kan övervägas enbart på procenten. Står nog inte emot vare sig 3 eller 10 men bör övervägas beroende på hur infon blir i slutet av veckan.
10 Saveur (35%) - En kanon såklart och kan mosa det här gänget från dödens! Spikar INTE från bakspår i final! Bra lås 3 och 10 (kanske 4 också)?


Avd.7)

2 Sanity (5%) - Trött och slut! SCHAS!
3 Standout (3%) - Om släppt till spets finns viss chans och 3% är för lite!
4 Claes Boko (5%) - Håller på att växa in i guld! För lite streckad från detta läge!
6 Chelsea Boko (8%) - Lyriska omdömen inför var start. Toppvärmningar staplas på varandra och med och hugger men inte riktigt färdig än? Behöver nog fler lopp i guld för att härdas. Riskerar ännu ett tungt lopp! 8% är dock helt ok!
8 On Track Piraten (36%) - KUNGEN i svenskt trav! Motiverad favorit! Läget dock uselt men blir inte förvånad om O.T.P sitter i spets efter 500... Spikbud!
9 Digital Ink (13%) - Klar andrahäst! Finst smygläge! Om O.T.P får jobbig resa är Inken högaktuell i nuvarande form!
10 Nahar (7%) - Viktig balansinfo! Mycket speedig och Bergh kan ju ställa iordning så oddset blir bra... Får inte glömmas!
12 Going For Gold Zaz (1%) - Oerhört starkt vinna i guld efter lång vila! En KANON! Redo vinna final från bricka 12? Ja, inte omöjligt... HYPERINTRESSANT till 1%!
Alltid bra tankar och intressanta analyser!! Bra att du lyser upp tillvaron på forumet. Keep up the good work!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
doob (+5)
Kjelle78 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-14, 11:01   #53
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Alvena Take It: 35%
Define'em: 1%
Define'em var helt överlägsen senast de möttes, och hade vunnit med lucka.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
doob (+5)
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-14, 11:05   #54
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 816
Sharp$: 37789
Standard

Systemet inlämnat redan i går kväll då jag ska iväg idag.

1) 3,5,6,8
2) Spik 9
3) Spik 8
4) 2,3,7,8,10,12
5) 3,4,6,8,13
6) 3,4,9,10,11,12
7) Spik 8
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-14, 13:32   #55
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Morgondagens roliga spikar:
3 avd 1 och 3 avd 6
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-14, 16:22   #56
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7863
Standard

Precis kommit hem och börjat grotta ner mig. Tyvärr måste jag vara nykter i dag. Ska köra bil i natt. Bedrövligt men vad gör man inte för sina ungar ibland.

I första finns det några roliga formkort. Narold Vox streckar jag ju alltid så den är given. Hade vilat lite kort inför senast men tuffade lite drygt sista varvet i tredjespår. Höll strålande. Tomorrowland reparerade en gunga på ett imponerande sätt senast. Måste med. Tror iaf att Time Machine är den i loppet med högst grundkapacitet men verkar inte stabil i psyket. Såg bra ut i värmningen men var bedrövligt dålig och fick t o m ett kortare startförbud efter senaste starten. Jennifer bakom Food lär ju betyda full gas så länge lampan lyser. Jag tror att den slocknar innan linjen. Joker Stursk lär svara ett tag. Kommer nog att strecka många. Möjligen alla men 3,6,11 i första hand.
Andra skrev jag redan i början av veckan att jag tror på Veijo. Ingenting har fått mig att ändra mig. Ser ut att bli Shiraz i spets och Montdore i dödens. Borde stå mellan 9-10 och då tar jag ställning för Veijo men 49% är för tok för mycket. Kanske måste gardera men på VM blir det spik.
3dje är ju såklart ett riktigt kanonlopp. Tror att Veijo har en kanonchans igen. Helstängt på 5 om inte annat. 5,8,9,11,12
Jag gillar verkligen Silver Annie fast det borde vara en lus. Ser ut som en liten ponny men kan verkligen flytta på sig och ger henne tipsnicken. Långresa och lång distans gör ju att det inte är så smart att spika men kanske måste göra det. Finns oändligt med bra motbud i loppet men kan vara så att Rolex bara är bäst också men visst luktar det vingel lång väg. Hade nästan viljan att sätta Veijo som etta här också men 3 raka Veijo på V75 låter inte speciellt troligt så jag sänker ner favoriten en bit på min ranking.

Skrev i början av veckan att jag tyckte det var dags för Alvena men som favorit igen så mmm. Fan svider. Finns många roliga i loppet och om det vankas köras i spets så blir man lite orolig. Tror hästen går mycket bättre med ryggresa. Mycket öppet bakom.

6e är också en lysande final. 11% på en häst som lekte med Maharajah måste jag bara ha som etta. Visserligen inte en Marre med någon form alls men endå respekt. Bear Dancer kan dock bli svårfångad från ledningen. Var ju inte direkt usel senast från dödens. Loppets klart bästa häst är utan tvekan sauveur.

Sista loppet är inte heller lätt att bena ut. Finns många segerkandidater. On Track hade väl vart given spik från nästan alla spår men man slår inte de bästa hur lätt som helst från spår 8. Känns öppet det här också.
Det gäller att ta ställning i vissa lopp. Tycker det är riktigt bra finaler och tycker det även ser spelvänligt ut. Borde finnas chans för ganska stora pengar. Lycka till.

Senast redigerad av draken den 2014-11-14 klockan 16:26.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-14, 18:33   #57
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 294
Sharp$: 128
Standard

Hej alla travvänner.
Här kommer ett fint system till imorgon.
1) 3.5.6
2) 4.6.7.9
3) spik 5
4) spik 10
5) alla
6) 3.10
7) 2.8.9
Lycka till
Mvh Chompipe
chompipe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-14, 19:00   #58
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Anderstorp
Inlägg: 540
Sharp$: 5124
Standard

Doob!!!
Ju mer jag läser och funderar, desto mer växer More Than Enough fram som en klaring, Lugn start och komma ner i 3-4 Ytter, sedan hur jag än vrider och vänder så blir det nog en djävla körning, och vem gottar sig om inte Juel och Jansson, tror det blir samma tvilling som sist på Jägersro säkert 40 ggr.
__________________
Lita på ditt första intryck, krydda med lite sharpsexpertis... Succé
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kocken14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-14, 19:30   #59
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 76
Sharp$: 2642


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spiken: Bear Dancer.
Spets och slut, borde ha god chans att ta hem detta.

Skrällarna:
V75-2 Augustus. F 2%
Gick i mål helt okörd senast, instängd bakom Roto.

V75-4 Adams Pace 3%
En outsider. Ville tror på bra chans. Kollektivet verkar inte göra det.

V75-5 Define' Em 1%
Kapabel häst, slog Alvena Take It senast. 1% är galet.

V75-5 Todays Butterfly 0%
En häst som kan blixtra till i sin ljusa stunder. Med tur kan det gå, 0% chans är väldigt fel.
roaben är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-14, 19:56   #60
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 760
Sharp$: 2638
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg

3 Crusioux (3%) - Att kusken vinner final på Solvalla är lika troligt som att Cathrine Zeta Jones knackar på min dörr och vill ligga ikväll men jag är optimist och lever på hoppet... Miljondrag i toppform! Passas vid gardering!
hahahaha tack för ett gott skratt
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
doob (+25)
heddari är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td