Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-11-14, 21:18   #61
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kocken14 Visa inlägg
Doob!!!
Ju mer jag läser och funderar, desto mer växer More Than Enough fram som en klaring, Lugn start och komma ner i 3-4 Ytter, sedan hur jag än vrider och vänder så blir det nog en djävla körning, och vem gottar sig om inte Juel och Jansson, tror det blir samma tvilling som sist på Jägersro säkert 40 ggr.
Sannnolikt blir det väl inte samma körning som sist då westholm o de andra nu lärt sig att det inte lönar sig att köra mot food money. Förra loppet med food money kan man glömma. fick sig en rejäl tryckare i början o var nära en olycka i sista sväng. Många plus på den nu. Kusk,distans,barfota bak. narold vox gick dock ett fruktansvärt lopp sist o an bli farlig om den hittar dödens, men med normalt tempo på loppet bör food money plocka hem detta enligt mig då jag tror formen är bibehållen
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-14, 21:37   #62
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 140
Sharp$: 1138
Standard

Come on brudar o killar

kör in mitt system och håller tummarna. Lycka till alla som lirar i morgon, ses i dimman peace

Registrerat spel

Datum: Lördag 2014-11-15
Bana: Solvalla, omg. 84
Spelform: V5

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 12 Call Me Keeper (11)
2 7 Queer Fish (10)
3 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 (11)
4 5, 9, 10, 11, 12 (4)
5 1, 4, 8, 9, 10 (7)

Vadet gäller startnummer

375 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 375,00 kr

Kvittonummer: 232E B180 13AC 1141
abandofhope är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-14, 22:05   #63
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 1 050
Sharp$: 1645
Standard

Hittar inte rätt forum,men betway är ett bondfångarbolag
drakdead är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-14, 22:09   #64
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Hiss och diss:

V75-1: Food Money med Jennifer Tillman som favorit? Det måste synas. Jämnt spelat i loppet, jag ser spelvärde i Namale Kronos från ett bra spår.

V75-2: Lover Face är en bra häst, men favorit i en final med 50%? SYN på den. Roto skall inte glömmas bort.

V75-3: Charrua Forlan är hästen som inte får till det i de större sammanhangen, att den är favorit känns tufft, trots att den har form. Air Frame är inte en sämre häst i grunden, men har dunkel form. 2,5% känns dock spelvärt.

V75-4: Veijo är betrodd i nästan alla lopp, här till och med favorit med Dencos Nela Kilab. Jag tror inte Veijo sätter mer än högst en av sina chanser. Spelvärdet ser jag i Adams Pace som är ganska bortglömd.

V75-5: Man kan inte skylla Alvena Take It för att vinna ihjäl sig, och som favorit är det bara att schasa bort, trots Untersteiners magi. Se upp för Untersteiner Jr som kör Caddie Girl.

V75-6: 85% av strecken ligger på en kvartet som jag inte riktigt tror på. Däremot har jag hittat Remember My Name som kommer vara grunden för miljonutdelning.

V75-7: Claes Boko har två gånger varit regelrätt slagen av On Track Piraten i senaste starterna, men det är ingalunda så att han blivit helt utklassad. Med tanke på att Claes Boko vara har 1/15 så mycket streck som OTP så tycker jag det finns spelvärde där. Nahar såg också fin ut senast och skall passas.
__________________
Alternativet till utveckling är förr eller senare avveckling.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-14, 22:19   #65
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Jag drog mina spikidéer i V64-fliken i torsdags. Dock saknar jag väsentliga kommentarer på mina idéer:

"Dernier krossar motståndarna snyggt, idag torsdag.(Satte trion förresten!)

På lördag gör Lover Face likadant: Spik! Funderar på att ta "kalsonggreppet" med Silver Annie på speed i 4:e. Vad säger du om det Putte64
?"


Faktum är att ju fler ggr jag ser om avslutningen på Silver Annie, desto mer övertygad blir jag på hur jag ska lira...
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-14, 22:24   #66
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Håkan K Persson (som jag är buksvåger med) har dubbelvässat Remember My Name och blåser ur den totalt imorgon då det är sista starten innan vila vad det nu ska betyda?
__________________
Twitter: @sharpsdoob
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
peozz (+5)
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-14, 22:28   #67
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Jag drog mina spikidéer i V64-fliken i torsdags. Dock saknar jag väsentliga kommentarer på mina idéer:

"Dernier krossar motståndarna snyggt, idag torsdag.(Satte trion förresten!)

På lördag gör Lover Face likadant: Spik! Funderar på att ta "kalsonggreppet" med Silver Annie på speed i 4:e. Vad säger du om det Putte64
?"


Faktum är att ju fler ggr jag ser om avslutningen på Silver Annie, desto mer övertygad blir jag på hur jag ska lira...
Jag tror det är helt fel distans på silver annie som dessutom möter hårdare hästar. Såg ju slagen ut i sista kurvan sist tills Erik ryckte tussarna. Örjan kommer nog leta rygg, men jag tror inte ens det räcker med maxklaff faktiskt
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Voltstart (+1)
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-14, 22:30   #68
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

V75-1
Har ni inte sett, att det är kuskbyte på 7 More Than Enough från Jeppe till Kenneth Haugstad. Hästen är understreckad till bara 4 %.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-14, 22:33   #69
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

[QUOTE=mackpeter;384092]V75-1
Har ni inte sett, att det är kuskbyte på 7 More Than Enough från Jeppe till Kenneth Haugstad. Hästen är understreckad till bara 4 %.[/QUOT

Kuskminus i min mening. kenneth har aldrig kört den innan o dessutom har jag svårt för kenneth som kusk, klassen sämre än jeppe. får han ett liknande lopp som sist är han dock med på linjen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Emeffeff (+5)
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-14, 22:36   #70
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
Jag tror det är helt fel distans på silver annie som dessutom möter hårdare hästar. Såg ju slagen ut i sista kurvan sist tills Erik ryckte tussarna. Örjan kommer nog leta rygg, men jag tror inte ens det räcker med maxklaff faktiskt
Uppskattar din tipskommentar. För min egen del känner jag att det råder tveksamhet om det verkligen är distansminus att tala om. Tränaren sade att Erik inte hade den känslan.

När jag kollar samtliga starter för Erik så svarar hästen hur ärligt som helst när Erik manar på utan att visa nåt trötthetstecken alls. Hästen bara springer på. Jag skulle vilja påstå att han lämnar motståndarna förutom den gången han flyyyyyyyyyyger förbi. Vilken BÖSSA!

Min uppmaning till samtliga är att ha med den hästen! Får se vad Putte64 säger...
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-14, 22:40   #71
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Jag drog mina spikidéer i V64-fliken i torsdags. Dock saknar jag väsentliga kommentarer på mina idéer:

"Dernier krossar motståndarna snyggt, idag torsdag.(Satte trion förresten!)

På lördag gör Lover Face likadant: Spik! Funderar på att ta "kalsonggreppet" med Silver Annie på speed i 4:e. Vad säger du om det Putte64
?"


Faktum är att ju fler ggr jag ser om avslutningen på Silver Annie, desto mer övertygad blir jag på hur jag ska lira...
Silver Annie om det varit 1640, nu tror jag det blir för långt för henne, men varför ska du lyssna mej...jag spikar ju mot Lovers Face
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Voltstart (+1)
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-14, 22:44   #72
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

1) 3 5 6 7 11
2) 9 10
3) 8
4) 2 3 4 7 10 12
5) 3 4 5 6
6) 3 4 5 10
7) 9 12

Såhär blir dagens soppa! Egen tidig analys blandat med lite sen info och magkänsla!
Får väl ångra On Track Piraten bittert imorgon men hellre 1% (20 meter bättre imorgon enl Nurmos) än 56% när degen skall fördelas!
__________________
Twitter: @sharpsdoob
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-14, 22:47   #73
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 141
Sharp$: 689
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Jag drog mina spikidéer i V64-fliken i torsdags. Dock saknar jag väsentliga kommentarer på mina idéer:

"Dernier krossar motståndarna snyggt, idag torsdag.(Satte trion förresten!)

På lördag gör Lover Face likadant: Spik! Funderar på att ta "kalsonggreppet" med Silver Annie på speed i 4:e. Vad säger du om det Putte64
?"


Faktum är att ju fler ggr jag ser om avslutningen på Silver Annie, desto mer övertygad blir jag på hur jag ska lira...
Inne på samma linje som många att Silver Annie är bäst på kort. Tror Bart M.M bara vinner sågkanon ut senast
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Voltstart (+1)
Allinlover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-14, 22:48   #74
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Uppskattar din tipskommentar. För min egen del känner jag att det råder tveksamhet om det verkligen är distansminus att tala om. Tränaren sade att Erik inte hade den känslan.

När jag kollar samtliga starter för Erik så svarar hästen hur ärligt som helst när Erik manar på utan att visa nåt trötthetstecken alls. Hästen bara springer på. Jag skulle vilja påstå att han lämnar motståndarna förutom den gången han flyyyyyyyyyyger förbi. Vilken BÖSSA!

Min uppmaning till samtliga är att ha med den hästen! Får se vad Putte64 säger...
sist räckte det inte med påmaning. svarade bara på tussarna. Jag tror det kan gå undan i början här då det finns en del kvicka som vill ha veijos rygg. Svante jämför rolex med sina andra toppar i årskullen, klart bästa hästen här och han fäller allt tills slut. det blir min spik
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Voltstart (+1)
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-14, 22:52   #75
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
1) 3 5 6 7 11
2) 9 10
3) 8
4) 2 3 4 7 10 12
5) 3 4 5 6
6) 3 4 5 10
7) 9 12

Såhär blir dagens soppa! Egen tidig analys blandat med lite sen info och magkänsla!
Får väl ångra On Track Piraten bittert imorgon men hellre 1% (20 meter bättre imorgon enl Nurmos) än 56% när degen skall fördelas!
loppet going for gold vann sist var bland de sämre guldivisioner jag sett. Att han ska ha chans här i andra starten känns minst sagt galet. Chelsea boko däremotå väg uppåt i form med viss spetschans blir farlig
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td