Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-11-10, 21:15   #61
 
Gidde_Palemas avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 780
Sharp$: 2383
Standard

Fick in 100 st V6:or idag
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
thelir (+5)
Gidde_Palema är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-10, 21:28   #62
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Gidde...grattis om det nu är så, men faktiskt bättre att du håller in detta...finns alldeles för många mytomaner i denna bransch, för att man ska bli betrodd med system som kommer i efterhand
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-10, 21:39   #63
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 94
Sharp$: 875
Standard

Hur stort var systemet Gidde?
uLFStR491 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-10, 21:48   #64
 
Gidde_Palemas avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 780
Sharp$: 2383
Standard

Gjorde flera olika system, flerbongar allihop med spik Bellfaks, On Track Piraya och Traveling Man. Största systemet som gick in var på 108 rader och minsta på 54 rader.
Gidde_Palema är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-10, 21:50   #65
 
Gidde_Palemas avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 780
Sharp$: 2383
Standard

Förlåt, minsta var på 27 rader.
Gidde_Palema är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-10, 22:16   #66
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 94
Sharp$: 875
Standard

Glömde ju gratta dig! snyggt spelat!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gidde_Palema (+5)
uLFStR491 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-11, 06:43   #67
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3840
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gidde_Palema Visa inlägg
Fick in 100 st V6:or idag
he he jag hade kännsla igår grattis,,, du bjuder på nån spik till Boden v64 ikväll he he
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-11, 06:52   #68
 
Majors avatar
 
Reg.datum: apr 2014
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 605
Sharp$: 437
Standard

Åter igen Gidde så bidrar du inte med mer än Tjooho ho jag satte 100 system! Det skapar endast irritation och speciellt i efterhand igen.
Major är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-11, 08:56   #69
 
Gidde_Palemas avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 780
Sharp$: 2383
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Major Visa inlägg
Åter igen Gidde så bidrar du inte med mer än Tjooho ho jag satte 100 system! Det skapar endast irritation och speciellt i efterhand igen.
Var på plats på Färjestad och hade inte tid att delta i diskussionerna innan loppen. Satt där från kl 16:00 för att se alla värmningar osv.
Gidde_Palema är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-11, 09:19   #70
 
Majors avatar
 
Reg.datum: apr 2014
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 605
Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gidde_Palema Visa inlägg
Var på plats på Färjestad och hade inte tid att delta i diskussionerna innan loppen. Satt där från kl 16:00 för att se alla värmningar osv.
Du behöver inte förklara dig om vad du gjorde igår på em,kvällen osv Tråden är till för att dela med sig av tankar o idéer och om du var på plats hade du ett gyllene tillfälle att dela med dig.
Major är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-11, 09:37   #71
 
Gidde_Palemas avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 780
Sharp$: 2383
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Major Visa inlägg
Du behöver inte förklara dig om vad du gjorde igår på em,kvällen osv Tråden är till för att dela med sig av tankar o idéer och om du var på plats hade du ett gyllene tillfälle att dela med dig.
Jag hade inte tid att sitta med telefonen och hänga med här i forumet och skriva allt jag trodde på. Var inga speciella idèer direkt, spikade Bellfaks, On Track Piraya och Traveling Man, det borde de flesta kunna räkna ut att alla de tre hade toppchans.
Gidde_Palema är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-11, 09:46   #72
 
Majors avatar
 
Reg.datum: apr 2014
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 605
Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gidde_Palema Visa inlägg
Jag hade inte tid att sitta med telefonen och hänga med här i forumet och skriva allt jag trodde på. Var inga speciella idèer direkt, spikade Bellfaks, On Track Piraya och Traveling Man, det borde de flesta kunna räkna ut att alla de tre hade toppchans.
Tydligen tillräckligt bra för att göra 100 system V6? Sånt uppskattas att kunna ta del av.
Men du har all tid i världen att försvara dina inlägg?

Blir du innerst inne glad av att posta i efterhand? Eller glömmer du bort dig? För det är samma åter kommande skrivande. Som sagt det gör mer skada än nytta.
Major är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-11, 10:18   #73
 
Gidde_Palemas avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 780
Sharp$: 2383
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Major Visa inlägg
Tydligen tillräckligt bra för att göra 100 system V6? Sånt uppskattas att kunna ta del av.
Men du har all tid i världen att försvara dina inlägg?

Blir du innerst inne glad av att posta i efterhand? Eller glömmer du bort dig? För det är samma åter kommande skrivande. Som sagt det gör mer skada än nytta.
Jag ville bara lägga all tid på att lista ut vilka hästar som skulle vinna loppen igår eftersom det var därför jag var på plats. Tycker fler borde lägga sin tid på det istället för att hålla på med en massa annat som tar tid. Visst kan man skriva vad man tror och så, men tycker många lägger ner för mycket tid på forumet, använd all tid till att analysera loppen istället.

Nej, jag blir inte glad av det, men jag blir glad av att vinna mycket pengar. Hade gärna delat med mig av att jag trodde att tre stora favoriter skulle vinna, men la allt krut på V6-loppen istället.

Har delat med mig av vad jag tror flera dagar den senaste tiden, förstår inte varför det är så allvarligt att jag inte gjorde det just igår, borde väl få skriva att det gick bra ändå.

Senast redigerad av Gidde_Palema den 2014-11-11 klockan 10:20.
Gidde_Palema är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-11, 10:28   #74
 
Majors avatar
 
Reg.datum: apr 2014
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 605
Sharp$: 437
Standard

Klart att du ska lägga upp/ut att det går in, men du gör det i fel tråd..
Istället för att skapa irritation i tråden med efterhandare, tänk på dina inlägg, då kommer du att skapa ett bättre varumärke om dig själv.
Major är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-11, 10:31   #75
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 867
Sharp$: 3626
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Major Visa inlägg
Klart att du ska lägga upp/ut att det går in, men du gör det i fel tråd..
Istället för att skapa irritation i tråden med efterhandare, tänk på dina inlägg, då kommer du att skapa ett bättre varumärke om dig själv.
Helt rätt av dig Major!

Efterhandare samt egna hyllningar mm görs bäst i denna tråden: https://www.sharps.se/forums/offtopic...gdunkartraden/
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+5), Olsson43 (+10)
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td