|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#76 |
|
Den så kallade irritationen kommer till största delen från din sida i det här fallet. Jag har som sagt skrivit vad jag trott flera dagar den senaste tiden och tycker att jag har rätt att dela med mig att det gått bra för mig utan att ha varit med och diskuterat omgången innan. Sen om du är av en annan uppfattning så är det så.
|
|
|
|
|
|
|
#77 | |
|
Citat:
Jag för min talan, följer regler o lagar, betalar skatt vårdar mitt varumärke. Samt försöker hjälpa dig i att bli en bättre skribent på Sharps, det har inget att göra med antalet inlägg mest inkänade sharps eller pengar! Utan sunt förnuft. Man kommer längre på det. |
||
|
|
|
|
|
#78 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#79 |
|
Nu har du något att tänka på så att du kan komma längre.
|
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
Mytoman? Ser inte vad du har för anledning att anklaga mig för att vara det? Är du en läkare som diagnostiserar via internet?
Senast redigerad av Gidde_Palema den 2014-11-11 klockan 15:13. |
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Undra om alla hade varit betet sig likadant om man posta förluster
i efterhand
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gidde_Palema (+5) Senast redigerad av Oblix den 2014-11-11 klockan 16:56. |
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Jag hade gärna sett alla Giddes förlustbongar för de lär vara en skaplig räcka med väldigt mycket pengar satsade.Tycker det roligaste är att han inte kommer ihåg hur stora system han lämnar in.. Men kul att han bidrar idag till Boden men vinner såklart inte en krona då
. Skoja bara. Lycka till idag Gidde. Själv står jag över. Tror dock att det kan bli rätt hög utdelning.
|
|
|
|
|
|
|
|