Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-11-13, 08:05   #1
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3839
Standard

v64 Åby


Ska vi spika Örbäckens Cruella ??? eller Dernier Viking ???

nu kör vi
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-13, 11:47   #2
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 391
Sharp$: 13248
Standard

Spik ikväll Super Streamline & He's A Diffacolt
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-13, 13:13   #3
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

Så här blir det...


avd1. 7 Sponsor
avd2. 7 Peter Bagge
avd3. 5-6
avd4. 5-9-13
avd5. 1-5
avd6. 3-5-6-8
= 50 kr


avd1. 2-6-7-8
avd2. 7-10
avd3. 5-6
avd4. 5-9-13
avd5. 5
avd6. 3
V6..= 50 kr

Senast redigerad av Klanke den 2014-11-13 klockan 16:20.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-13, 16:14   #4
 
Kyodais avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Himmelsfrid
Inlägg: 1 404
Sharp$: 5178
Standard

enda spel med burkplockarpengar

dd 1 mot 3-6
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-13, 16:19   #5
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

Lite tunt med snack här ikväll, hade planer på att vara på plats ikväll men blev inte så!

Avd1)
Om 6 Örbäckens Cruella skulle få spets så är det den troliga vinnaren, vi alla minns hur bra hon var i vintras vid tex vinsten då varulv plockade hem storvinsten på v7. Men jag tror inte att formen är lika bra än även om det kanske närmar sig, är ett spik förslag. Att notera är att hon blev lite för het senast, ett halvvarv längre ikväll, och att hon inte mötte sådär jätte tufft.
2 Nabab di poggio är riktigt stark och gick bra i en av de bästa bronsfinalerna någonsin för 3 starter sen, men hur ska han vinna? från dödens?
7 sponsor har jag varit lite besviken på, och idag blir han väl högerytter? ryggen på Örbäckens Cruella lär han inte få och kanske får syna dödens.

Avd2)
10 Super Streamline är en häst jag verkligen gillar, har sett den vid de 2 första starterna hos lövgren. Jag har trott han skulle rusa genom klasserna, men han har inte riktigt hållit ihop. Det känns som en riktigt kapabel glasbit. Om han funkar så är han nog helt enkelt bara bäst.
7 Peter Bagger låter det bra på från tränaren och b´Björn upp är alltid intressant, kanske kan vara ledaren i loppet? Dock har hans tidigare framträdanden i Sverige inte varit något att jubla över och han måste verkligen höja sig för att så en sådan fin häst som Super Streamline. Men han gick en 15-tid som 3a över 3000 meter (danskt v75-lopp??) för 3 starter sen och det är inte så dåligT!
3 Sensei om han kan han kan närma sig fjolårs formen men framförallt 8 choosen one som mött mycket bättre den senaste tiden.

Avd3)
Vidöppet lopp som jag inte riktigt kan få någon klarhet, 3 Radetzky Lobell känns som bästa hästen men han har inte startat på 1,5 år. Känns verkligen svårbedömd.
5 vann efter perfekt lopp senast, ledning eller rygg ledaren och kan vinna på OS.
6 Rosnay var också bra senast då hon vann överlägset men behandlad efteråt.
Känns som man måste heltäcka detta lopp, får gräva vidare!

Avd4)
13 Dernier Viking är överlägset bästa hästen, vann en v75 final med 1,5 varv i tredje spår. Men har nu varit borta ett tag och det låter inte som det är stenklart precis, bakspår på tilläggtex. Barfota idag vilket är jätte viktigt, men jag är ändå inte helt övertygad.
9 Lady Montechristo tycker jag har gjort det riktigt bra i regi Fleming Jensen, jag tror hästen går framåt ytterligare med det andra loppet i kroppen. Rolig första häst men man lär väl stå med kuken i frysboxen när Dernier viking vinner med hela upploppet.
12 top model borde få vinna snart, har verkligen samlat ihop och presterat riktigt bra!
5 Elvira Diablo gjorde det bra efter halsoperation senast och känns roligast på start.
Claes låter lite nedåt på 1 kalla bob, annars är hon bra också.

Avd5)
Blue motion tycker jag kanske är en av de bättre hästarna i fältet och är verkligen bortglömd ikväll, var riktigt usel i den senaste starten men såg fin ut i kvalet och jag förväntar mig en bra insats. Synd på läget. tyvärr inte hittat någon intervju med conny.
1 Andover Prince med lopp i kroppen och den troliga ledaren borde vara favorit och han kan leda loppet länge! Första hästen.
5 He's a Diffacolt har varit bra i 2 starter mot blandat motstånd. Men jag tycker ändå det är fel favorit, han kan absolut vinna!
7 och 9 är också bra hästar som man inte borde glömma!

Avd6)
Rätt öppet lopp!
3 Stud Muffin kanske är ledaren i loppet och kan då rinna undan men känns som han möter tuffare ikväll!
6 sobel jocke har varit ute mot mycket tuffare hästar men vart hamnar han? inte borta!
8 Michelangelo Ås hade varit intressant med ett bättre läge, kanske kan nå spets ändå men lär kosta?
Goopens 5 Island Thee verklar vara under utveckling och var riktigt bra näst senast. Jag har inte riktigt koll på startsnabbheten här?
Finns många intressanta bakom, en som jag verkligen gillar är 12 empress brodda som verkligen är en fin häst och som jag tror kommer bli riktigt, riktigt bra. men jag tror kanske inte riktigt hon är mogen att vinna ikväll men 1% lockar!

System
6
10
ALLA
9,13,5,12
1,8,5,9,7
3,6,5,8,12


För dyrt... Får jobba vidare!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
jocklon (+1)
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-13, 16:20   #6
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Kvällens spikar blir följande...

Avd.1)
6 Örbäckens Cruella - 57%: Kör sig till spets och drar musten ur övriga! S.O.S.

Avd.3)
8 Melvin L.A. - 12%: Formkortet i gänget! ENORM spurt från kön och utmanade favoriten 5 Lovesong som fått resa i rygg ledaren och kom med en trudelutt på open stretch! Om MINSTA klaff är den här STENKLAR! Hoppas den kan slinka ner men kan även vinna från tuff resa fram till dödens! OMGÅNGENS DRAG!

Avd.6)
3 Stud Muffin - 43%: Startsnabb, mest kapabel och formstark! Spets och slut!


Spikar två givna och en liten kantboll! Går kort i andra på 7, 8, 10 och hoppas Goop med norrbaggen kan slå till från spets alternativt att Persson drar i högertömmen i tid med Chosen One och går före storfavoriten (för den kör väl framåt omgående?).
Tar fyra häst i femte där jag hoppas att Lugauer har matat kanonen Blue Motion med rakethö till 2% och sedan helgarderar jag fjärde och hoppas på SMÄLL!

Självklart går jag enbart för sex med spik på två stora favoriter!
Finns potential för 10-20 lax! Blir inte mer ikväll!

Registrerat spel

Datum: Torsdag 2014-11-13
Bana: Åby
Spelform: V64, omg. 213

V6 - endast vinst vid 6 rätt

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 6 Örbäckens Cruella (8)
2 7, 8, 10 (3)
3 8 Melwin L.A. (5)
4 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 12, 13, 14, 15 (13)
5 1, 2, 5, 8 (9)
6 3 Stud Muffin (5)

Vadet gäller startnummer

168 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 168,00 kr

Kvittonummer: XXXX XXXX XXXX XXXX
__________________
Twitter: @sharpsdoob
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+5)

Senast redigerad av doob den 2014-11-13 klockan 16:28.
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-13, 16:25   #7
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Avd.3)
8 Melvin L.A. - 12%: Formkortet i gänget! ENORM spurt från kön och utmanade favoriten 5 Lovesong som fått resa i rygg ledaren och kom med en trudelutt på open stretch! Om MINSTA klaff är den här STENKLAR! Hoppas den kan slinka ner men kan även vinna från tuff resa fram till dödens! OMGÅNGENS DRAG!
https://www.travsport.se/licensinneh...38730/kuskstat

visserligen är hans kollegor i loppet inte några stjärnor men kan bli svårt med spåret!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-13, 16:28   #8
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 30
Sharp$: 882
Standard

Bra idéer som vanligt doob! Tack för bra analys
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
doob (+5)
Kjelle78 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-13, 16:29   #9
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
https://www.travsport.se/licensinneh...38730/kuskstat

visserligen är hans kollegor i loppet inte några stjärnor men kan bli svårt med spåret!
Den här vinner Leif "Loket" Olsson med.... Överlägsen! Bara den slipper hänga i tredjespår hela loppet! Räcker med första 600 och resten i dödens!

PS. Kolla senaste starten i lopparkivet...
__________________
Twitter: @sharpsdoob
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-13, 16:30   #10
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3839
Standard

tack doob, jätte snällt..
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-13, 16:31   #11
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3839
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
Lite tunt med snack här ikväll, hade planer på att vara på plats ikväll men blev inte så!

Avd1)
Om 6 Örbäckens Cruella skulle få spets så är det den troliga vinnaren, vi alla minns hur bra hon var i vintras vid tex vinsten då varulv plockade hem storvinsten på v7. Men jag tror inte att formen är lika bra än även om det kanske närmar sig, är ett spik förslag. Att notera är att hon blev lite för het senast, ett halvvarv längre ikväll, och att hon inte mötte sådär jätte tufft.
2 Nabab di poggio är riktigt stark och gick bra i en av de bästa bronsfinalerna någonsin för 3 starter sen, men hur ska han vinna? från dödens?
7 sponsor har jag varit lite besviken på, och idag blir han väl högerytter? ryggen på Örbäckens Cruella lär han inte få och kanske får syna dödens.

Avd2)
10 Super Streamline är en häst jag verkligen gillar, har sett den vid de 2 första starterna hos lövgren. Jag har trott han skulle rusa genom klasserna, men han har inte riktigt hållit ihop. Det känns som en riktigt kapabel glasbit. Om han funkar så är han nog helt enkelt bara bäst.
7 Peter Bagger låter det bra på från tränaren och b´Björn upp är alltid intressant, kanske kan vara ledaren i loppet? Dock har hans tidigare framträdanden i Sverige inte varit något att jubla över och han måste verkligen höja sig för att så en sådan fin häst som Super Streamline. Men han gick en 15-tid som 3a över 3000 meter (danskt v75-lopp??) för 3 starter sen och det är inte så dåligT!
3 Sensei om han kan han kan närma sig fjolårs formen men framförallt 8 choosen one som mött mycket bättre den senaste tiden.

Avd3)
Vidöppet lopp som jag inte riktigt kan få någon klarhet, 3 Radetzky Lobell känns som bästa hästen men han har inte startat på 1,5 år. Känns verkligen svårbedömd.
5 vann efter perfekt lopp senast, ledning eller rygg ledaren och kan vinna på OS.
6 Rosnay var också bra senast då hon vann överlägset men behandlad efteråt.
Känns som man måste heltäcka detta lopp, får gräva vidare!

Avd4)
13 Dernier Viking är överlägset bästa hästen, vann en v75 final med 1,5 varv i tredje spår. Men har nu varit borta ett tag och det låter inte som det är stenklart precis, bakspår på tilläggtex. Barfota idag vilket är jätte viktigt, men jag är ändå inte helt övertygad.
9 Lady Montechristo tycker jag har gjort det riktigt bra i regi Fleming Jensen, jag tror hästen går framåt ytterligare med det andra loppet i kroppen. Rolig första häst men man lär väl stå med kuken i frysboxen när Dernier viking vinner med hela upploppet.
12 top model borde få vinna snart, har verkligen samlat ihop och presterat riktigt bra!
5 Elvira Diablo gjorde det bra efter halsoperation senast och känns roligast på start.
Claes låter lite nedåt på 1 kalla bob, annars är hon bra också.

Avd5)
Blue motion tycker jag kanske är en av de bättre hästarna i fältet och är verkligen bortglömd ikväll, var riktigt usel i den senaste starten men såg fin ut i kvalet och jag förväntar mig en bra insats. Synd på läget. tyvärr inte hittat någon intervju med conny.
1 Andover Prince med lopp i kroppen och den troliga ledaren borde vara favorit och han kan leda loppet länge! Första hästen.
5 He's a Diffacolt har varit bra i 2 starter mot blandat motstånd. Men jag tycker ändå det är fel favorit, han kan absolut vinna!
7 och 9 är också bra hästar som man inte borde glömma!

Avd6)
Rätt öppet lopp!
3 Stud Muffin kanske är ledaren i loppet och kan då rinna undan men känns som han möter tuffare ikväll!
6 sobel jocke har varit ute mot mycket tuffare hästar men vart hamnar han? inte borta!
8 Michelangelo Ås hade varit intressant med ett bättre läge, kanske kan nå spets ändå men lär kosta?
Goopens 5 Island Thee verklar vara under utveckling och var riktigt bra näst senast. Jag har inte riktigt koll på startsnabbheten här?
Finns många intressanta bakom, en som jag verkligen gillar är 12 empress brodda som verkligen är en fin häst och som jag tror kommer bli riktigt, riktigt bra. men jag tror kanske inte riktigt hon är mogen att vinna ikväll men 1% lockar!

System
6
10
ALLA
9,13,5,12
1,8,5,9,7
3,6,5,8,12


För dyrt... Får jobba vidare!
tack alle också
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-13, 16:32   #12
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
tack doob, jätte snällt..
Så lite så! Är du "Loket"??
__________________
Twitter: @sharpsdoob
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-13, 16:33   #13
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7863
Standard

I dag Gidde har du läge att klippa på med en fleris. Ser ut att bli pissenkelt men å andra sidan är det ju då man försöker hitta spelvärden och fälla vilket ofta visar sig vara idioti i efterhand. Hugget som stucket om man ska satsa på laxar på en fleris eller fällning. Själv har jag inte bestämt än om jag spela överhuvud taget. Får titta lite mer om det går att hitta något rimligt alternativ.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-13, 16:35   #14
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37736
Standard

Risk att det blir flerbong idag, men jag vill ha lite roligare än så.

1) Spik 6 Örbäckens Cruella - S&S!
2) 3,7,10
3) 1,3,5,6,8,9,12
4) Spik 9 Lady Montechristo - Veijos är en tuffing, men jag går emot och hoppas att den slår på en gunga.
5) Spik 1 Andover Prince - Tar spets och förhoppningsvis klarar inte Goopens pålle att ta ner den från dödens.
6) 3,5,6,8,10
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-13, 16:41   #15
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Jag är helt inne på Stud Muffin i sista men OM någon kommer gardera så skulle då inte jag strecka 8 Micheangelo Ås från det läget! Untersteiner får ursäkta men den hästen är också jävligt kall ikväll från bricka sex...

Klar andrahäst är Goop med nr.5 Island Three även om jag behandlar allt Goop kör med stor försiktighet numera då jag tycker han har tappat känslan totalt nu i höst (vad nu det beror på?). Därbakom är dom mest intressanta strecken 1 Zaragoza,9 Drive Launcher och 4 Eddie!

Zaragoza får smygläge på innern, är rätt kapabel och ikväll barfota runt om! 1% är ett skämt! Eddie är rätt kapabel och har fyra årssegrar, låt vara på småbanor men har för mig att Horpestad håller den här rätt högt! Läge, lopp i kroppen och endast 2%! Drive Launcher kan också smyga på innern och komma på OS! Totalt bortglömd! Också 1%!

Där har ni mina vrålsmällar för den som tänker gardera!
__________________
Twitter: @sharpsdoob
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td