Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-11-14, 12:42   #16
 
JANNE48s avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 448
Sharp$: 2064
Standard

1an vinner säkert men man måste prova
Registrerat spel

Datum: Fredag 2014-11-14
Bana: Solvalla, omg. 83
Lopp: 4
Spelform: Tvilling

Hästar: 3, 4, 8
U-hästar:

Vadet gäller startnummer

3 x 100,00 kr Totalt: 300,00 kr

Kvittonummer: CD4E 3542 9F2C 9545
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

__________________________________________________ __________________
Om man gör som man alltid har gjort så kommer resultatet alltid att bli det samma
JANNE48 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-14, 12:49   #17
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 816
Sharp$: 37789
Standard

Nu återstår att se om jag valt rätt tredje spik. Tog Eriks häst istället för Örjans på läge, travsäkerhet och att det är en valack mot ett sto. Hoppas det blir rätt och att Erik håller runt om. Surt annars.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-14, 12:51   #18
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
1) 2,3,4,11
2) 1,2,3,6,7,9
3) Spik 6
4) Spik 1
5) SPik 3
6) 8,10,11,13,14,15
Tyvärr, Shooter. Nu vill jag du får fel, då du bara spikar favoriterna och jag lirat annat.

Borde det inte varit omstart i loppet som nyss gick? Eriks häst rumplar till och Örjans galopperar därför hejdlöst bakom. Fast det är klart: Han tillhörde ju inte favoriterna och då är det ju ointressant att blåsa omstart, eller hur?
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-14, 12:52   #19
 
Gidde_Palemas avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 780
Sharp$: 2383
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Det känns som om den sprang så gott den kunde ändå, tycker du inte?

(Lopp 12 nr 12 Morgana Bi... Där har du en vinnare till imorgon.)
Ja så bra den kunde ja, men det är ju inte det som är meningen med jänkarvagn...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Voltstart (+1)
Gidde_Palema är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-14, 12:53   #20
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 141
Sharp$: 689
Standard

Självklart kan man inte jämföra Tino med Untersteiner men han måste väl ändå kunna ställa mer krav på en lärling som har tur att få köra fina hästar till Roger Wallman. Han gör ju ingenting för att VINNA loppet med ett lojt försök mitt på upploppet. Är övertygad om att han vinner loppet om han är med i sista kurvan men där tappar han loppet mot en frenetisk jobbande kusk på vinnarhästen. Det finns två alternativ till "torsken"

1. Han är säker på att vinna loppet och agerar inte i tid för att vinna
2. Har ingen känsla eller flexibilitet i sin körning utan agerar bara "as usual" fast loppet gick (1,13,5 500m, 1,14,5 1000m). Tyvärr tror jag på alt.2 i hans fall och jag kommer stå över streck på den herren framöver så får han vinna sina (lätträknade) lopp framöver
Allinlover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-14, 12:54   #21
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 816
Sharp$: 37789
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Tyvärr, Shooter. Nu vill jag du får fel, då du bara spikar favoriterna och jag lirat annat.

Borde det inte varit omstart i loppet som nyss gick? Eriks häst rumplar till och Örjans galopperar därför hejdlöst bakom. Fast det är klart: Han tillhörde ju inte favoriterna och då är det ju ointressant att blåsa omstart, eller hur?
Man måste hitta spikar. Om de är favoriter eller inte avgör inte mina val, utan om jag tror de vinner. Sedan ska man ha lite flyt med att det skräller i rätt lopp också och hittills har det gått bra. Tror det här står mellan Örjans knappa favorit och min spik.

Jag förstår dock inte vad du menar med att du spelar annat då du har spikat favoriten i nästa lopp.

Senast redigerad av Shooter den 2014-11-14 klockan 12:56.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-14, 12:56   #22
 
Gidde_Palemas avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 780
Sharp$: 2383
Standard

Men ska hålla koll på Morgana Bi imorgon då, kanske kan vara en så kallad räddningsplanka. Kommer ju vara på plats imorgon också då Hade tvilling i förra med Zelda Zonk mot Freja Sund och Eden Duo, irriterande att den inte kunde hinna fram till andrapriset Eden.. Över 16 ggr, såg väldigt fin ut i både värmning och provstart.
Gidde_Palema är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-14, 13:03   #23
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 287
Sharp$: 1604
Standard

Nu kör vi Tarzan!!
Liljendahl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-14, 13:05   #24
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Man måste hitta spikar. Om de är favoriter eller inte avgör inte mina val, utan om jag tror de vinner. Sedan ska man ha lite flyt med att det skräller i rätt lopp också och hittills har det gått bra. Tror det här står mellan Örjans knappa favorit och min spik.

Jag förstår dock inte vad du menar med att du spelar annat då du har spikat favoriten i nästa lopp.
Jo, jag ser nu att Örjan faktiskt gått förbi och blivit favvis.

Nä, det var ingen kritik mer än att du spikade 2 favoriter igår på lunch och 3 stycken nu. Den ene hamnade visst nån % under till slut.

Jag spikar favoriter ibland jag med, självklart. Idag var mina spikar Erik i första som visade sig vara näst mest streckad och Örjan då som blev mest spelad.

Snyggt lirat var andemeningen i min kommentar, men att jag måste hålla på en annan. En liten gliring för att du tippat fegt 5 spikar i rad ingick förstås det med.

Igår spikade jag en till 2% i V64:5 med en amatör i sulkyn. Den har gått bra till slut, men nu satt kusken och sov. Långsökt tro den skulle vinna kanske, men den hade nyligen spurtat förbi en av de betrodda, så den får chans som streck nån gång till. Därmed inte sagt som spik.

Nu åker vi!
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-14, 13:07   #25
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 816
Sharp$: 37789
Standard

Äh fan! Som vanligt när man väljer mellan två hästar så väljer man fel.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-14, 13:08   #26
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 816
Sharp$: 37789
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Jo, jag ser nu att Örjan faktiskt gått förbi och blivit favvis.

Nä, det var ingen kritik mer än att du spikade 2 favoriter igår på lunch och 3 stycken nu. Den ene hamnade visst nån % under till slut.

Jag spikar favoriter ibland jag med, självklart. Idag var mina spikar Erik i första som visade sig vara näst mest streckad och Örjan då som blev mest spelad.

Snyggt lirat var andemeningen i min kommentar, men att jag måste hålla på en annan. En liten gliring för att du tippat fegt 5 spikar i rad ingick förstås det med.

Igår spikade jag en till 2% i V64:5 med en amatör i sulkyn. Den har gått bra till slut, men nu satt kusken och sov. Långsökt tro den skulle vinna kanske, men den hade nyligen spurtat förbi en av de betrodda, så den får chans som streck nån gång till. Därmed inte sagt som spik.

Nu åker vi!
Det är lugnt! Nu ska jag göra mig klar då jag ska dra om ett par timmar. Lycka till!
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-14, 13:16   #27
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gidde_Palema Visa inlägg
Men ska hålla koll på Morgana Bi imorgon då, kanske kan vara en så kallad räddningsplanka. Kommer ju vara på plats imorgon också då Hade tvilling i förra med Zelda Zonk mot Freja Sund och Eden Duo, irriterande att den inte kunde hinna fram till andrapriset Eden.. Över 16 ggr, såg väldigt fin ut i både värmning och provstart.
Förstod väl det. Därför tipset. Tilläggas ska att 3 Oh Godness, i samma lopp, var urläcker senast. Det var så att jag reagerade. Morgana åkte dock in i min bok senast och har inga segrar i raden. Den ska jag ta på uthållighet och missar den första ggn blir väl oddset bättre vid senare tillfällen?

Dagens V3. Goop blir spik i sista. Har du nån värmning i de 2 första att bju på?

Ivanovs nr 10 i andra såg bra ut i liven...

...men det kan väl inte gå, eller?

Senast redigerad av Voltstart den 2014-11-14 klockan 13:17.
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-14, 13:21   #28
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 287
Sharp$: 1604
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Förstod väl det. Därför tipset. Tilläggas ska att 3 Oh Godness, i samma lopp, var urläcker senast. Det var så att jag reagerade. Morgana åkte dock in i min bok senast och har inga segrar i raden. Den ska jag ta på uthållighet och missar den första ggn blir väl oddset bättre vid senare tillfällen?

Dagens V3. Goop blir spik i sista. Har du nån värmning i de 2 första att bju på?

Ivanovs nr 10 i andra såg bra ut i liven...

...men det kan väl inte gå, eller?
Spets o slut oh godness imorn till 4ggr smeten
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Voltstart (+1)
Liljendahl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-14, 13:57   #29
 
Gidde_Palemas avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 780
Sharp$: 2383
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Förstod väl det. Därför tipset. Tilläggas ska att 3 Oh Godness, i samma lopp, var urläcker senast. Det var så att jag reagerade. Morgana åkte dock in i min bok senast och har inga segrar i raden. Den ska jag ta på uthållighet och missar den första ggn blir väl oddset bättre vid senare tillfällen?

Dagens V3. Goop blir spik i sista. Har du nån värmning i de 2 första att bju på?

Ivanovs nr 10 i andra såg bra ut i liven...

...men det kan väl inte gå, eller?
Har 2,3,5,6,9,10 i nästa på V3 och 4,12,14 i sista. Har inte sett ngn speciell värmning.
Gidde_Palema är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-14, 13:59   #30
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 141
Sharp$: 689
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gidde_Palema Visa inlägg
Har 2,3,5,6,9,10 i nästa på V3 och 4,12,14 i sista. Har inte sett ngn speciell värmning.
Håller tummarna
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gidde_Palema (+5)
Allinlover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td