|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#61 | |
|
Citat:
6:an och 8:an i andra bör vara ett bra lås. Isa Sånna i sista som favorit känns som ett skämt! 1,4,8 e ju lite skräll i... Norrbaggarna i 4:e räcker! ![]() Du får stå för dragen i avd 3, AndyMart! |
||
|
|
|
|
|
#62 |
|
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
börjar hårt i karlstad så får vi se vart det landar
spiken i andra är rolig, mött betydligt bättre hästar på slutet & såg fin ut som fastlåst semast Registrerat spel Datum: Måndag 2014-11-17 Bana: Färjestad, omg. 33 Spelform: V5 Avd Ordinarie hästar 1 7 Rolex Bigi 2 6 Super Photo Bood 3 2, 3, 4, 5, 6, 7 4 2, 8 5 1, 3, 4, 7, 9 Vadet gäller startnummer 60 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 60,00 kr Kvittonummer: 0BA4 D4CB 1384 9145 |
|
|
|
|
|
#63 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#64 | |
|
Citat:
Het idag Linderoth! Synd man spikade Michael i första, får hoppas andraspiken Raz torskar så man inte behöver gräma sig idag. Och Sivan var klar tills jag hörde infon från Jessica. Dock körde hon ganska offensivt och även för dagen med bästa hästen. Men det räckte inte.
|
|
|
|
|
#65 |
|
Kunde inte låta bli idag
fick bli en liten chans DD 9-3,8 20kr
|
|
|
|
|
|
|
#66 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#67 |
|
Rolex Bigi var mycket fin idag men mötte iof sig inte mycket heller. Fick glänsa
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Kanske t om ger 7 kr på 4 or idag. Bedrövligt att de ska ta så mycket av potten
|
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Miss på Bodbäcksiv men kvar på V4, spikade Flowstarter.
Vinner Raz, sitter med många i sista. Testar 8-4,9 på DD
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+5) |
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Har du sett en mer klockren analys någon gång ?
|
|
|
#71 |
|
Roger har snackat ner sig till favorit på DD. Nej då går vi på Robban och stekhete Linderoth som sitter i ledning/rygg ledaren!
|
|
|
|
#72 |
|
RAZ!
Jo tack, Putte. Bra stöd. Själv analyserade jag till och med fram bästa hästen och vinnaren... Toppform just nu på att sätta analyser! Trippa har ju lekt med dessa förr!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+5) |
|
|
|
|
|
|
#73 | |
|
Citat:
Känner jag dig rätt gick du ifrån Sivan som spik på all negativ info... |
||
|
|
|
|
|
#74 |
|
Bra grabbar. Jag glömde som vanligt att kryssa i v6 men gör inget i dag. Skäms inte om jag skulle få 5. Hanna för DD
|
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
snygg mannen, jätte bra analys idag, själv åkte på silvan, men har börjat redan plugga till imor v64 eskil. har du börjat kolla?
|
|
|
|
|
|
|
|