Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-11-21, 22:16   #61
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Det luriga är att man inte vet om den tar spets eller inte.
På det han visat hittills tar han den inte, men då har han heller inte laddat fullt.
Men frågar är varför, hade han trott sig kunna ta spets hade han garanterat laddat i tidigare lopp.

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Om Björn kör spikar jag - som jag hävdat sedan jag öppnade denna tråd - 1 Underpaid Hanover i V75-1. Han skall gå med skor. Det ger honom grepp från start. Ägaren är norrman och hästen är preparerad för att denne ska få stå i vinnarcirkeln imorgon.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-21, 22:20   #62
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Det är 0% chans att Goop släpper om han tar spets.
Han har ju vunnit med den på 10.5 från spets, och vinner aldrig om han släpper.
När började Goop ge upp i förväg ?

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Min andra spik blir sannolikt i V75-6 nr 6 Västerbo Fantast. Han var oerhört bra i Eskilstuna. Det finns ingen konkurrent, som går neråt 12 här. Slår Tumble Dust från dödens - men jag tror Björn är förnuftig nog och släpper Västerbo, när Erik frågar.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sirlarsson (+20), peozz (+5)
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-21, 22:30   #63
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Det är rätt intressant att höra norrmännens Vass eller kass de dissar alla Underpaid och hävdar att det blir 2 eller evt 3 som tar spets. 3:an ska tydligen va en racer från start. Samtidigt är spår 1 oerhört gynnat på kort distans just på Bjerke, tror att det kan gå undan från start. Erik A har en kanonbra rygg oavsett...hmm, ja, jag vet ju inte statusen på Eriks rygg, men 9 Air Gunner kan komma bra till från start! Spik eller många!
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-21, 22:33   #64
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Det luriga är att man inte vet om den tar spets eller inte.
På det han visat hittills tar han den inte, men då har han heller inte laddat fullt.
Men frågar är varför, hade han trott sig kunna ta spets hade han garanterat laddat i tidigare lopp.
Om han spetsar VET vi imorgon kl 14.30. Tror du att någon annan snor ledningen. Björn tror inte, att nr 2 gör det. Du är en auktoritet på spetskörning. Vad tror du?
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-21, 22:35   #65
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Det är 0% chans att Goop släpper om han tar spets.
Han har ju vunnit med den på 10.5 från spets, och vinner aldrig om han släpper.
När började Goop ge upp i förväg ?
Ja inget av det han säger i Björnkollen tyder ju på att han kommer släppa heller så. Eriks enda chans att vinna är att ta ner från dödens eller lyckas ta sig före till spets. Kan inte vara mer än runt 15% sannolikhet. Mer sannolikt att de kör så hårt att någon annan kommer in i matchen, för Goop lägger sig inte på rygg för Erik i första taget när hans enda chans att vinna är att svara. Inte förrän det börjar hagla där fan bor ungefär...

Omgångens mest spikvärda favorit!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-21, 22:47   #66
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Ja inget av det han säger i Björnkollen tyder ju på att han kommer släppa heller så. Eriks enda chans att vinna är att ta ner från dödens eller lyckas ta sig före till spets. Kan inte vara mer än runt 15% sannolikhet. Mer sannolikt att de kör så hårt att någon annan kommer in i matchen, för Goop lägger sig inte på rygg för Erik i första taget när hans enda chans att vinna är att svara. Inte förrän det börjar hagla där fan bor ungefär...

Omgångens mest spikvärda favorit!
Vem är favorit? Båda är streckade på 39 % i den svenska poolen.
Jag anser, att Västerbo är klart bättre häst än Tumble. Erik är bättre kusk än Björn. Men jag respekterar, att andra har motsatt uppfattning.
Kommer sannolikt att spika Västerbo.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-21, 22:50   #67
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Citat i sammandrag ang KLM i avd 1. Tränaren säger att det är 99% chans att KLM tar spets, att man förmodligen kommer att köra bf om banan tillåter det, det har han inte gjort de två senaste starterna. Dessutom så har hästen gått bra utan körspö de senaste starterna. Samma tränare på 4 Hamilton As i avd 5, han har inte gått bra i spets och det bör kusken förhålla sig till och han är lite osäker på formen. Låter alltså inte som laddning för att köra i spets på 4 Hamilton As, möjligtvis spets släpp i så fall.
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!

Senast redigerad av hugotheboss den 2014-11-21 klockan 23:05.
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-21, 22:53   #68
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Barfota på 2 Aqua Challenge är det tänkt tydligen! - Det er meningen at Aqua Challenger skal delta barbeint på lørdag, hvilket jeg håper vil gi ytterligere effekt. Som sagt går hesten opp en divisjon, men jeg er optimist og spent på forhånd.
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-21, 22:55   #69
 
Gidde_Palemas avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 780
Sharp$: 2383
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
Citat i sammandrag ang KLM i avd 1. Tränaren säger att det är 99% chans att KLM tar spets, att man förmodligen kommer att köra bf om banan tillåter det, det har han inte gjort de två senaste starterna. Dessutom så har hästen gått bra utan körspö de senaste starterna. Samma tränare på 4 Hamilton As i avd 5, han har inte gått bra i spets och det bör kusken förhålla sig till och han är lite osäker på formen. Låter alltså inte som laddning för att köra i spets på 4 Hamilton As, möjligtvis spets släpp i så fall.
Regel ett, lyssna aldrig på tränaren när det gäller spetsstrider eller segerchans.
Gidde_Palema är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-21, 22:57   #70
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gidde_Palema Visa inlägg
Regel ett, lyssna aldrig på tränaren när det gäller spetsstrider eller segerchans.
Nä, jag vet, det intressanta är orden barfota!
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-21, 23:01   #71
 
Gidde_Palemas avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 780
Sharp$: 2383
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
Nä, jag vet, det intressanta är orden barfota!
Ja det är bättre info.
Gidde_Palema är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-21, 23:03   #72
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Det är 0% chans att Goop släpper om han tar spets.
Han har ju vunnit med den på 10.5 från spets, och vinner aldrig om han släpper.
När började Goop ge upp i förväg ?
I samma lopp va Juul 3:a med Tycoon Conway Hall på 10,6 (7:an avd 6) kanske en kul tvilling 5/7?
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-21, 23:04   #73
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 227
Sharp$: 1690
Standard

Bestform!


Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
avd1.
Goinig for gold zaz ska tungas ner, man väntar en bra prestation, har 6 av 9 segrar i ledningen, 1,5 på bestform!

Lycka till....
Tack för att du nämnde Bestform; var ett tag sedan man grottade där. Nu har jag listan...
scunnert är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-21, 23:06   #74
 
Kyodais avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Himmelsfrid
Inlägg: 1 404
Sharp$: 5178
Standard

DD-loppen är intressanta. Nördstuderat dessa två lopp med ren asperger-frenesi.

Ändar i både 5-6 dd1 mot norbaggarna 10-11 i dd2
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-21, 23:11   #75
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

V75-7
Ska man spika 5 Going For Gold Zaz? Spurtade bra i årsdebuten på Örebro från skitspår i överpacat lopp. Glöm förra loppet. Nurmos övertygad om vinst nu. Björn Goop ser den som lillspik. Men för mig känns den inte som en gedigen spik.
Frode Hamre håller 11 Winnmecredit högt. Måstestreck.
3 Fascination ser formstark ut. Jag streckar.
Får nog inte råd att ta med 2 och 10.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td