|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
v64 Färjestad
Grattis till alla som vann idag, efter lite vila börjar pluggande till imor. Spik Mouron Rouge..och kanske Democrat...
nu kör vi
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Democrat borde vara spets å slut
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
avd1.
Spets och kanske slut!? SPIK nr 2.... Ninepoints.... avd2. Yankeefromkentucky kan vara något extra.... Han kommer nog inte till spets men har visat styrka och fart som räcker och blir över, Sitter i andra spår och ger sig sällan häst mot häst. Passa även Magnus Fonrouqe Zon som verkar ha en fin inställning till sitt jobb. avd3. Mouron Rouge är rejäl och trots vila tror jag Björn löser detta, spikar! avd4. Draget är Bono Boko som startar från springen, kan hamna vettigt till direkt..City of Peace ä är stark och rejäl, tål att tugga i spåren. avd5.Supermede är mycket kvick ut om det inte blir toktryck så bör det vara god chans! Vill dock varna för Embrace'em som har visat fint kunnande, blir bortglömd! Passas! avd6. El Sueco debuterar i ny regi, senast lät man mycket uppåt på honom och trodde på segerchans, nu svalnar motståndet borde vara bra chans! Jag passar på att lyfta fram yttligare 2 drag nämligen Rica Neo och Noble Night som båda är fartfyllda, den sistnämde är ganska ny i Johans stall och skall passas kanske har han hittat 1 växel till? Avd Ordinarie Reserver 1 2 2 2 8 3 2 4 7 12 5 6 9 6 1 3 4 5 8 12 48 rader * 1 * 1,00 kr = 48,00 kr Kvitto xxxx |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
V64-2
Inte åker Hockey till Färjestad för att se "Sola i Karlsta'". Spik på andrafavoriten 6 Jetspirit. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Mouron Rouge har jag ingen koll på alls. Är den verkligen motiverad jättefavorit. Ser inte ut att ha visat speciellt mycket hittills. Iof sig inte de andra heller. Ett riktigt skitlopp skulle jag kalla det. Kanske är så där klar men känns inte så klar som % säger på förhand ialla fall.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
El Sueco har öppnat som ett spjut på slutet. Skulle han svara en liten bit så tror jag inte Democrat är en sådan hjälte på något tung bana. Vinner troligen och kanske måste spika men lite sugen att gardera.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Den ser jäkligt fin ut, men är lite entaktad.
Finns alltid en risk någon blåser förbi, och till 65% ska den bara garderas. Citat:
|
|
|
|
#10 |
|
El Sueco tar spets med garanti OM bfro
|
|
|
|
#11 |
|
Nöjer mig med en V4:a idag.
1) Spik 2 2) 1,6,7,8,9,12 3) 5,6,9,10 4) 3,4 |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
slänger in en liten lapp till dagens v64a...
9 (bra häst som får loppet här) 1 2 6 8 2 5 7 9 9 (den eller 12an...) 5 10 (favoriten ute på fel distans och stannar i tid) 3 4 5 (heltäckt, där jag tror att Democrat får svar om spets av ES vilket bäddar för...) |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
V64-1: Lärlingslopp och ston. Ingen som ensam höjer sig över de andra. Det kan sluta lite hur som helst, och man får nog rita staket där. 4 Donna Leone vann senast efter att ha fräschats upp, knappast sämre med lopp i kroppen. Relativt bortglömd.
V64-2: Yankeefromkentucky tror jag är en bra spik i denna omgång. V64-3: Mouron Rouge är jättefavorit, Björn Goop tränar och kör, hemmabana. Just nu ligger 2/3 av alla insatser på den. Det är för mycket. Legoholm Zon, Kalcedon och Glen Close är inte sämre hästar (däremot är det sämre kuskar). V64-4: Långlopp med tillägg. Kan Gateruds Galon sno åt sig spetsen och hålla den? Kommer Bono Boko att laddas mot täten, och hur är det med formen efter två månaders vila? City of Peace kommer med två raka, och även om det var i enkel omgivning så finns det ju form där. Man får nog strecka på en del. V64-5: Supermede tycker jag har en bra chans, och med endast runt 30% av insatserna är det en spelvärd spik. V64-6: Democrat har hoppat de två senaste, och i tre av de senaste fem. Något som stör? El Sueco har inte vunnit i år och förra årets tre segrar var inte särskilt meriterande. Kan kanske mått bra av lite miljöombyte, men jag vill se resultat innan den streckas. Global Offshore vann senast, och får mitt tips.
|
|
|
|
|
#14 |
|
Rätt kul att läsa Mikaels chanser angående Supermede. Distansen är inte det bästa men han kan vinna från spets om han inte blir för het. Avd kan den bli annat om man laddar från spår 6 auto
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Global Offshore säger Magnus inte är vässad. Får nog svårt. Sista bör stå mellan El Sueco och Democrat. Tredje bud tycker jag att Noble Night är.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
En liten v4 och så fokus på dd-loppen, där skrällarna i dd1 känns som 7 och 12.
Banan idag vital issue - blir det tungt så undrar man verkligen hur det blir för tänkta spetshästar... Democrats senaste lopp bör studeras närmare... Datum: Söndag 2014-11-23 Bana: Färjestad, omg. 34 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar 1 2, 5 2 8 Womanizer N.O.* 3 5, 6, 7, 9, 10, 11, 12 4 3, 4, 5 Vadet gäller startnummer 42 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 84,00 kr
|
|
|
|
#18 |
|
Gjorde en redan nu för jag skall iväg.
V6 Avd 1) 1,2,3,6,9,11 Avd 2) 1,5,6,8 Avd 3) 2,5,7,9 Avd 4) 9 Avd 5) 6 Avd 6) 4 God tur allihopa |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
SS idag
http://piclair.com/019wz
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
democrat och el sueco - båda ute i för hårda sällskap de två senaste.
democrat har galopperat båda starterna och såg inte ut ens vara gåvillig (ofräsch?) el sueco mött för hårt motstånd och helt enkelt frånåkt båda starter - dock snabb ut och felfri. De möttes 1/11. Idag klar fördel el sueco med tanke på spår och demokrats två senaste. Banan ej heller fördel för den sistnämnde. Avvaktar mer kusk/tränarinfo
|
|
|
|
#22 |
|
COMMANDER CROWE, vilken travhäst! När jag såg debuten för den hästen på plats så insåg jag direkt att trav kan nog inte bli så mycket bättre att ta del av? En "aha-upplevelse" inför start och enda ggn jag lirat en lax till bottenodds. Till bra bankränta njuter man ju gärna under tiden...
Vilken insats som "pensionär" i natt och vilken (oslagbart?) bildskön individ! Bättre var det en Åbergskväll för nåt år sen och en Elitloppsdag samma år... Färjestad: Banan är nog svår idag. Avdelning V tänker jag såhär om. Skriket 5 Fossens Tosse är ju inget säkert kort och på dagens bana och med min tipshistorik på galopplystna är väl utgången given? 10 Stepping For Money har ju namnet på plats och är en rejäl och långt klivande häst. Även denne har haft problem med rytmiken i flertalet starter, frågetecken således. Micke J jagar seger 2000 ifrån spets med 6 Supermede? Där stannar jag med risk för ett rejält magplask... För övrigt: 11 Twins Divigaflinga, i avdelning I, maler ju på i alla väder och den streckar jag alltid, åker med. Om ni lirar V65 idag på Jarlsberg så vinner Sonar Brodde montén hur enkelt som helst!
Senast redigerad av Voltstart den 2014-11-23 klockan 14:20. Anledning: Grattis till Micke J:2000:e segern redan i lopp 1! |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Enbart v4 idag
2,5 12 5,7,10 4,12 x 5 system |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Spelvärdet idag ligger på att fälla Mouron Rouge.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Max Not Sand lopp 8 (dd-1, V64-5, V4-3): Enormt streckvärde om man ser vilka spel den fått hos Unibet sedan dom släppte oddsen. Den är nu nere i långt under 10 ggr där.
2 procent på V64 3 procent på V4 just nu. Lycka till. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
scunnert (+5) |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Baroness Boko känns lågt streckad. Borde vara favorit med tanke på 2 senaste mkt bra lopp.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
25 ggr noble knight bet 365, med denna bana kan vad som helst hända och med två stora favoriter som kanske kör mot varandra kommer formstarke Johan flygandes på upploppet...
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Citat:
Det är ju bara att köra på i spets och hoppas att det räcker mot begränsade hästar. Kan vara en genväg att spika där i ett svårt lopp annars.
|
||
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Citat:
Ja exakt. Känns som lurig omgång i övrigt , banan kan nog ställa till det för en del hästar. |
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Mycket skrik på Nearly Nine Feet idag. Kanske rätt, men jag har garderat.
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
6*9
2*6*8 2*5*6*9 1*6*7*8*9*12 5*6 4 Lycka till |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Så här blev det
1) 4,6,9 2) 6 infektion senast glöm - Hockey är trött men masar sig hit för att vinna 3) 2 4) 1,6,7,8,12 5) 4,5,6,9,10 6) 3,4 Kostar 150:-. Lycka till! |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Registrerat spel
Datum: Söndag 2014-11-23 Bana: Färjestad Spelform: V64, omg. 220 Avd Ordinarie hästar 1 9 So Cute Indika 2 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 11, 12 3 2 Mouron Rouge 4 1, 6, 8, 9, 12 5 5 Fossens Tosse 6 3, 4 Vadet gäller startnummer 100 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 100,00 kr |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Twins! Hedershäst
![]() Tror att Svanstedt upp var ett plus dessutom. Ligger i vagnen och på den sulkymodellen tror jag det gör lite grand. Finns ingenting bättre än när ständiga följehästar sitter där. Skalle av rätt sort på den kusen.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Såg nu att jag hade med 2:an avd 2 men den kom inte med på bongen
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Alltså lägga pengar på detta skit då det finns sådana idioter till kuskar som P Nilsson, vad fan ska dåren ut i dödens för istället för att sitta kvar i rygg ledaren? Jaha var hästen 45 %? Haha nej den var spelad till 4.1 %...
![]() ![]() :gun_ba ndana:
|
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
Började bra
![]() Registrerat spel Datum: Söndag 2014-11-23 Bana: Färjestad Spelform: V64, omg. 220 Avd Ordinarie hästar 1 11 Twins Divigaflinga 2 1, 4, 6, 10 3 6 Mellby Ciceron 4 7, 8, 10, 11, 15 5 6, 10 6 12 Rica Neo Vadet gäller startnummer 40 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 40,00 kr Kvittonummer: ABC8 E49D ****9141 |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Testar en V4:
2 1,6,8,9,12 4,5,6,7,9,10,12 3,4,8 |
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#51 |
|
Varför jobbar inte Micke över målrakan? Bara för att stallkamrat leder? Skittrist!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gyllaren (+5) |
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
va fan tävlar inte micke för? hade ju lätt knäckt nr 2 om han gungat lite som han brukar... Lack man blir!
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Hade Hallon Tooma , hade Melby Ciseron .
gäller att ha psyke men nån dag borde allt klaffa. |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Nu kommer första skrällen, Black Jack B tror jag passar utmärkt på denna bana. Upp 1 a ggn lätta Calle Lindblom. Spara speeden och svepa fältet som den gjorde på Örebro till 220 ggr degen..
|
|
|
|
|
|
|
#57 | |
|
Citat:
Trots att mitt spiktips vann
|
||
|
|
|
|
|
#58 |
|
Har för mig att det var Petter med liggstil i jollen den ggn. Calle kör med den föråldrade stilen, eller alternativa om du så vill. Bara en tanke.
|
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Den svepningen kommer man ju ihåg. intresant med calle upp. Lirat plats
|
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#61 | |
|
Citat:
Det är väl f-n inte så lätt att sitta å gunga som förr när man är över 50 bast!! Menar - Micke har ju varit med i många år så han gör rätt i att spara gunget till frugan! Hur f-n skall det annars bli ??
|
|
|
|
|
#62 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Å nu kör vi på womanizer - kvinnojägare - passar mig bra
|
|
|
|
#64 | |
|
Citat:
Tror tyvärr han förbrukar den energin över upploppet i dd:1. Får hoppas frun har många intressen utöver trav... Lill-Unte sågar banan rätt friskt och Goop säger att hans styrning i DD:1 inte fick grepp senast...liksom idag? |
||
|
|
|
|
|
#65 |
|
Öppet lopp, men den hade jag såklart inte.
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Här jobbas det för fullt. Skepp och hoj, Micke! Såg svettigt ut!
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Kenneh Haugstad är obegripligt dålig. Tror Walmann gjort bort sig rejält här.
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Tvillingen satt i lopp 7 dock bara 5kronors men står fast vid att tvilling och trio är bra spel.
Jag som småspelare har aldrig i helvete med en 75 oddsare på mina små system. Par hundringar upp i vart fall
|
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Ibland så helgarderar jag vissa lopp. Gjorde det på Harstad, dock inte på V4.
|
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
fan att man inte gick in hårdare på max not sand..
scunnert (+5) |
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Han är oengagerad. Sitter och sover och släpper onödiga längder och ger en onödig rygg till den som vann. sorglig.
|
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
5 gånger på Atg. 25 gånger på Bet365
|
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
DD-Oddset på 4-3 halverades sista minuterna
|
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
alla mina idéer har gått åt skogen idag.. spelade 4 - 8,12 på ddn! endast 10kr insats dock.
|
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Funderar på att spela v på Global Offshore men har inte tillgång till sista min ute info och värmningar... Någon med info?
|
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Tråkigt att oddsen har halverats nu i efter hand 4 mot 12 gav över 300ggr nu 140ggr..
vad händer med atg..??
|
|
|
|
|
|
|
#85 | |
|
Citat:
![]() ![]()
|
||
|
|
|
|
|
#86 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
"-Inte vässad till MAX..." Hur bra ska den inte vara då den är det?
Voltstart (+5) |
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Någon med V3 tips?
5379kr in på dubbeln. |
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#91 |
|
Tack Olle!
Snyggt till 25 ggr på den.
|
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Kör ett tvillinglir:
1 Limoncelli må vara kuskförsvagad , men hästen har bästa spåret och har i mina ögon varit en mycket trevlig bekantskap.(Punka just nu ser jag som oddshöjande!) Utgång!4 Arik har varit riktigt fin och bra, fast tiderna bara sådär ju. 8 Inception vill ju bli tvåa. 10 Varenne Avenue e en rejäl glänsare som dock inte satte en fot rätt senast...bästa hästen?
Senast redigerad av Voltstart den 2014-11-23 klockan 17:46. Anledning: ...som sagt kuskförsvagad, typ. |
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
Jo, hej och hå, den tror vi på... *not*
Lopp 6: Mikael J Andersson hörd angående körningen av Mellby Ciceron på upploppet: "Hästen var ej helt körbar". Förklaringen godkänd. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+5) |
|
|
|
|
|
|
#96 | |
|
Citat:
Alla som kan det minsta om trav såg, att Mellby Ciceron var den överlägset bästa hästen - och vinner klart om de inblandade hade velat. Men domarna kan ju inte döma annorlunda. Fälla sin egen stjärna Björn Goop. De riktiga torskarna är de spelare, som gått in på Mellby. Men ingen talar för dem! Helges citat ovan är klockrent exempel på hur rättslösa spelarna är. |
||
|
|
|
|
|
#97 |
|
Härligt. Stack själv och tränade vid 3 tiden och missade loppen.
Helge (+5) |
|
|
|
|
|
|
#98 | |
|
Citat:
Spelare runt om i landet försöker seriöst fälla favoriter. Då försöker kuskarna inte ens när det doftar, nä förresten, stinker seger lång väg...unket! Nått ansvar gentemot spelarna har väl kuskarna också, inte bara ägarna. Nä, usch! Hoppas få slippa se det där nått mer...
Helge (+5) |
||
|
|
|
|
|
#99 |
|
Händer ganska ofta att loppen är uppgjorda och vissa får inte vinna.
|
|
|
|
|
|
|
#100 | |
|
Citat:
Utan att döma Björn/Micke i det här fallet då, det skulle ju kunna vara precis som Micke säger att hästen inte var helt körbar. Kusken känner och ser mer av detta än vad man gör från sidan. Men nog såg det misstänkt ut. Och att han landade precis under 100kkr-gränsen i och med en andraplats stärker väl de misstankarna lite. Återstår att se hur lämpligt nästa lopp ligger för den här kusen...
|
|
|
|
|