|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
v4 måndag 24e
Ordinarie Reserver
V4-1 4 V4-2 3 V4-3 7 V4-4 13 1 rad x 50 x 2,00 kr = 100,00 kr vad tror ni... stenqvist har bästa hästen! Punkt! RAK LD: 3-7 * 100 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Jag var inne på Send in the clowns.. Super Photogenic har ju inte startat på fyra månader..
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ger mig inte på Tore som står på tur och om jag får odds över 7ggr så blir det spel.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Jag tog 5.5 hos UB på Clownen direkt jag! må bäste tippare vinna
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Lurigt hur det blir kört? Anders säger ju att han inte missar ledningen men samtidigt är klart bäst i ryggar.. Och om han släpper så är det väl tore som är snabbast fram då han oxå är ruskigt snabb... Så troligast är väl att ngn av dom 2 sitter i tät.... Björns har ju inte visat ngn startsnabbhet än iaf...
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Super photogenic har allt emot sig
Borta länge pga problem, skor runtom, kusk som inye tror på den Men det här är en topphäst med starka v75 meriter 4% kommer vi aldrig få se igen, jag garderar...
|
|
|
#9 |
|
ark went in har normalt en vettig uppgift men ger inga pengar på LD, varför inte nr 10 Ocean Kronos!?
fick ju en del spår senast, mötte då Speed D och Frozen inga sådana djur med här. man brukar säga 7 meter per spår och kurva...10-2,5 * 50 Senast redigerad av Klanke den 2014-11-24 klockan 11:30. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Mitt spel på lunchen idag är en kombination på Bet365. Att både Ark Went In och Zivertson ska ta en plats till 1,75 ggr i odds. Lycka till alla!
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Citat:
Vem ska om möjligt utmana Goop i V4-avslutningen? Jag vill hitta ett motbud då läget e trist värre. Har du inget att komma med blir det spik. Fin travare! Söderkvist e för mig kusken för dagen: 2 Bror Raider har 2 dödensvinster att falla tillbaka på. Kusken nu flera meter bättre... 10 Ocean Kronos måste väl få lucka på upploppet snart igen, perfekt spår och förmodligen i toppform. Forssell-duo på V5 med väldigt tilltalande grundkapacitet styrs också av Stefan. Framförallt den första har ju helt säckat ihop efter en inledning som lovade långt över vad den möter idag alla dagar i veckan...
Senast redigerad av Voltstart den 2014-11-24 klockan 11:59. Anledning: Forssell e rätt stavat! |
||
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Citat:
Platsraket är den enkla vägen att inte råka ut för missöden! God tur!Lopp 8: 2 Effi Marconi rusade undan fint vid senaste vinsten. Har du några bra streck i övrigt där till mig så gör det gott för min systemuppbyggnad...
|
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
vem tar spets i tredje?
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Så här har jag räknat.
Radieskillnad mellan ekipage =1.8 m omkrets = 2piRadie Skillnad = 2*pi*1,8 = 11,3 m för ett varv Men det beror förstås på hur nära varandra ekipagen är...
|
|
| Ämnesverktyg | |
|
|