Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-11-26, 21:21   #121
 
Gidde_Palemas avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 780
Sharp$: 2383
Standard

Hade vunnit väldigt mycket pengar med Paparazzi M. i sista, tyvärr var han inte på topp, banan kanske "sög" för mycket.. Men vi får la ta nya tag.
Gidde_Palema är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-26, 21:22   #122
 
Gidde_Palemas avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 780
Sharp$: 2383
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kyodai Visa inlägg
Så var det där med vinnarodds... 35.00 gav Narold Vox på bet365

tjoff!! och tack...

firas med tiroler

https://www.youtube.com/watch?v=CpmDAu_47OE
Grattis!
Gidde_Palema är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-26, 21:32   #123
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 349
Sharp$: 1394
Standard

Undrar om Stig H. lämnade in sitt spelförslag som han lämnade i Sportbladet. 8 rätt om jag inte såg fel 2160 rader eller 540 kr kostade systemet.
znipstern är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-26, 21:37   #124
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3839
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gidde_Palema Visa inlägg
Hade vunnit väldigt mycket pengar med Paparazzi M. i sista, tyvärr var han inte på topp, banan kanske "sög" för mycket.. Men vi får la ta nya tag.
du tar dem imor på v64 har kännsla
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gidde_Palema (+1)
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-26, 21:42   #125
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 859
Sharp$: 3457
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Man kanske borde sluta stirra sig blind på jackpottar och inse att värdet ligger i V5 och andra ram-spel som V5. Rank 1-2-2-2-5 och över 9k i utdelning. Nu lyckades jag bränna ändå trots att ha haft Primo Valentino som enda spik (hur gav den 3ggr, stod ju spets i programmet?), men nog verkar det vara en bra spelform. Eller är min känsla där fel?
SÅ SANT SÅ SANT!!

Missar V86 på att jag spikar Chapeau, den tar jag. För jag tyckte värdet låg på Chapeau.

Men att jag sen kollar Liverpool och helt missar inlämning av V65 som ger 31 TUSEN

4 förstarankade, en tredje och en fjärde. Hade ju inte missat om jag så velat.

På det en sen kvittering av Bulgarerna så är inte humöret på topp i soffan just nu
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-26, 22:04   #126
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lillis Visa inlägg
SÅ SANT SÅ SANT!!

Missar V86 på att jag spikar Chapeau, den tar jag. För jag tyckte värdet låg på Chapeau.

Men att jag sen kollar Liverpool och helt missar inlämning av V65 som ger 31 TUSEN

4 förstarankade, en tredje och en fjärde. Hade ju inte missat om jag så velat.

På det en sen kvittering av Bulgarerna så är inte humöret på topp i soffan just nu
Jag är inte ute efter att mucka gräl med dig (även om vi har olika uppfattningar om Veijo som kusk). Men har du missat 100 tusen på V86 idag genom att spika Chapeau mot Nahar? Det är väl ändå inte möjligt!!!!!!!
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-26, 22:59   #127
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

STIG H:

http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle19925319.ab
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-27, 01:48   #128
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Kul att jämföra min info med Shooters allmänna om Global Revenge, och dissning av Olle
Kan inte låta bli att fnissa.

Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-27, 02:30   #129
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Rejäl lättning på den idag, sånt som inte syns i någon jäkla barfotalista alls.



Däremot inga rycktussar, hästen såld inför den här starten och vågar inte chansa om något går fel.
Där var den
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
smak (+7)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-27, 09:28   #130
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 816
Sharp$: 37789
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Kul att jämföra min info med Shooters allmänna om Global Revenge, och dissning av Olle
Kan inte låta bli att fnissa.

Vad snackar du nu om? Olle skrev att det ryktades om barfota och jag la in ett uttalande om att det var lättning samt barfota bak som stallet själva skrev gällde, precis det som stod i informationen du la ut efter mig. Så vad är det för skitsnack om att dissa Olle? Var det inte du som skulle hålla dig borta från mig?
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-27, 14:00   #131
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 859
Sharp$: 3457
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Jag är inte ute efter att mucka gräl med dig (även om vi har olika uppfattningar om Veijo som kusk). Men har du missat 100 tusen på V86 idag genom att spika Chapeau mot Nahar? Det är väl ändå inte möjligt!!!!!!!
Absolut möjligt, varför skulle det inte vara det. Sen att det va idiotiskt med facit i hand det är jag första att hålla med om. Men hade vi facit hade ingen av oss skrivit här utan tillbringat tiden på en öde ö utan mobiltäckning.

Jag läste Chapeau i ledning, hoppades att han skulle få sitta så pass länge att Erik skulle köra där. Nahar med skor, ev brodd, V75 på hemmaplan om 10 dagar, Bergh med spelskulder laddar på Chapeau.

Stöddig spik som skulle ge mig storkovan
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Stekel (+10)
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-27, 22:39   #132
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lillis Visa inlägg
Absolut möjligt, varför skulle det inte vara det. Sen att det va idiotiskt med facit i hand det är jag första att hålla med om. Men hade vi facit hade ingen av oss skrivit här utan tillbringat tiden på en öde ö utan mobiltäckning.

Jag läste Chapeau i ledning, hoppades att han skulle få sitta så pass länge att Erik skulle köra där. Nahar med skor, ev brodd, V75 på hemmaplan om 10 dagar, Bergh med spelskulder laddar på Chapeau.

Stöddig spik som skulle ge mig storkovan
All heder till dig som står för och försvarar värderingen sakligt även med facit! Speciellt som du inte verkar knäckt över resultatet, spår stora framgångar för dig på spelet vad det lider! Om det nu inte går riktigt bra redan alltså
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-28, 17:20   #133
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 859
Sharp$: 3457
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
All heder till dig som står för och försvarar värderingen sakligt även med facit! Speciellt som du inte verkar knäckt över resultatet, spår stora framgångar för dig på spelet vad det lider! Om det nu inte går riktigt bra redan alltså
Det sjuka är att jag skulle göra samma spel igen, förstår verkligen inte folk som tyckte Nahar såg så fin ut.

Jag tyckte han såg ut som en kråka upploppet ner och hade Chapeau fått luckan så undrar jag inte om han spurtat förbi. Synd att Linderoth kom upp i dödens så tidigt.

Men man gör väl samma bedömning imorgon på NBC mot Solvato
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+5)
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-28, 17:45   #134
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2210
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lillis Visa inlägg
Det sjuka är att jag skulle göra samma spel igen, förstår verkligen inte folk som tyckte Nahar såg så fin ut.

Jag tyckte han såg ut som en kråka upploppet ner och hade Chapeau fått luckan så undrar jag inte om han spurtat förbi. Synd att Linderoth kom upp i dödens så tidigt.

Men man gör väl samma bedömning imorgon på NBC mot Solvato
Då är du på rätt väg. Det är först när man kan stå för sina spel, oavsett utfall, som man kan närma sig fulländning som spelare.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td