Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-11-28, 13:48   #1
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

V5 Bergsåker ikväll


Riktigt spelvänliga tävlingar på Bergsåker med en V5;a som bör ge en slant tillbaka vid fullträff.

V5;1
Det kom in 3000 vinnare (?) på 12 Liberty Face nu på eftermiddagen. Står i 1.20. Tja, vad ska man säga.. Duktig senast vid seger, finns dock motbud-
1 Helge Zonett lär vara åtgärdad och flyger då till spets och kanske lika bra som vid segern på dannero S&S alltså. 6 Crusioux blir bara bättre och 9 Crooked åkte dit på linjen i Östersund, kanonläge nu. När ska det lossna för 7 Finest Scotch? Lär träna bra, men långskott nu. kanske lyxkryss. Lovade släppa 3 Stronger efter senaste blöta insatsen i Östersund, men får nu en sista chans. 1-3-6-7-9-12 på systemet

V5;2
Fungerar 4 Cali Maks så OK, men vem vet? 2 Moddbrun var ju kanonbra innan uppehållet, men sägs träna starkt nu och man har förväntningar på denna höst och vinter häst. 3 Kremelina Best är förvisso en ickevinnare, men har sällan mött så här dåligt motstånd. 2-3-4 på systemet

V5;3
Spårtrappa och lärlings/ungdomslopp luktar helgardering. Men jag vill gå kort här och sedan jag kollat i lopparkivet fastnade jag direkt för 7 Dneco´s Nero kilab som Robert Dunder kör åt Anna N. Dunder har sitt bästa år nånsin och har blivit en erkänd chaufför från att ha varit en medelmåtta. Chansspikas alltså. Övriga som jag först bockade för var 1 Miniskirt Minne 10 Fire Fighter 14 Damu Cherry och 15 In a Box för att nämna några-

V5;4
Börje spikar Berghs 9 Prima Eagle. Hyfsad pålle. Men efter att ha kollat igenom arkivet så bestämde jag att dubbla systemet med 5 Lindsey Vonn. Visserligen andrahandare men verkar ha bra vinnarskalle.Gjort habila insatser på slutet och kanske förbättrad också? 14 Dream in euro med Uffe givetvis farlig och kanske även 1 Lookh Moonlight med vasse Ingvar Nyberg

V5;5
Först funderade jag på att spika 1 Todays Shotgun. Men inte kul att ha ett 5;e handare att hålla i handen om man skulle råka vara med till sista avd.
Andra häst för mig är 11 saved from above och fyller man på som kommer följande med 5 Elit Sund, 6 Global Millionaire, 7 Staro Fendi, 8 Cherie Sund, 10 Krypton Eye, 13 Limping Shrimp och 15 Rafael Blågul. 9 hästar på systemet får räcka

systemet 324 rader kan givetvis komma att ändras vid ev strykningar eller annan superinfo. Känns bra grund att stå på i alla fall. Lycka till
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hammering (+3), oinkk (+5)
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-28, 18:45   #2
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Jag satte tvillingen på ditt tjat om Stronger.
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-28, 22:39   #3
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Jag satte tvillingen på ditt tjat om Stronger.
Grattis. Me Too! Vilket lopp hästen gjorde efter startgaloppen. Äntligen fick gamlingen visa vad han kan. Blir ju en och annan start till i december innan han lägger av
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-28, 22:47   #4
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Grattis. Me Too! Vilket lopp hästen gjorde efter startgaloppen. Äntligen fick gamlingen visa vad han kan. Blir ju en och annan start till i december innan han lägger av
Tyvärr tog jag inte med Långben på skrällen. Jag hade garderat stort på V4 och första ggn upp för Ove. Att jag aldrig lär mig. Det blev en klassisk Långbenare och så satt jag där med skägget i brevlådan. Så dåligt och egentligen bara en följd av att jag inte följer det jag sitter med vetskap om. Samma sak sker ett antal ggr varje år, så nån slump är det inte. Killen vet hur man driver iväg en häst!
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td