|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#61 |
|
10 grader+ idag några mil norr om Bergsåker. Milda nätter börjar lukta barfota på lördag....
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#63 | |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Hängande från spår 8 på kort. Det är det jag menar. Klart den är bra, men allt är till dess nackdel.
GP var grym senast, kommer den förbi Beautyson vinner den. Allt kan hända, jag har haft fel förr. Men jag kommer aldrig byta fot, det jag tycker står jag för. Edit: Men om det blir en otroligt hård öppning mellan 1 och 3 gynnas Robban. Citat:
AndyMart (+10) Senast redigerad av putte64 den 2014-12-04 klockan 14:20. |
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Långskott men rolig,,var o gjorde värmningarna på gävle, DÅ såg Feseth Nils kalas fin ut,,o var den som lyste mest, satt sedan fast med rubbet i det lopp Rino Dox vann o även Stamping var med i.
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Det börjar dra ihop sig. Finns två spikförslag, givetvis Nahar och/eller Checco Boko. Perfekt A häst i Beautyson (Bergh spikar) och tänkbara A hästar Financial Dust och Coldtown (den senare är ju riktigt snabb vid bilstart!) Ingen blixt mn tillräckligt för att kunna köra sig till spets om det behövs. Det kommer att bli + grader framöver på Bergsåker, UTOM mellan 03-05 natten mot lördag då det smäller till med en halv grad kallt....ajg har inte blivit övertygad (än) av andras spikförslag här på sajten.
Såg loppet som Rolex vann Amazon Am bara trea och dessutom slagen av Tellmeabout larry, som faktiskt gjorde ett fenomenalt lopp efter snygg styrning an Håkan. Börjar nästa hålla med om att det kan var lördagens skräll? Jimmy h är OK som kusk dessutom. Senast redigerad av SO den 2014-12-04 klockan 20:03. |
|
|
|
|
|
|
#66 | |
V75Citat:
Såg just Gävleloppet och Jan-Ove fick ju luckan ca 100 kvar invändigt men fastnade i rygg på Lärkan med en del krafter kvar (segerkrafter kanske?) Trodde Feseth nils var slut, men det verkar inte så. 2%-are. Eldfaksen satt okså fast i samma lopp OBS, Kul att du hamnat här också. Många TP-are har flyttat över hit. Alltför tunn soppa på TP numera. Gnällpunkten är rätta namnet. 18 skribenter har klagat sedan i somras! Välkomna hit, hehe |
||
|
|
|
|
|
#67 |
|
AVD 3: Nahar 1 vinst från bricka 1 under hela kariären då på 3100 meter chansa bort..
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Får se om spelformen är på gång igen, känns som det iallafall.
Nahar, lär få backa sig ut och sedan runda. Traveling Man körs till spets men borde väl bli uppäten sista 500? Jävligt sugen att gardera. Innerspår är väl det sämsta för Nahar, kan man få be om en galopp modell större. Rino Dox 5% är lite glömd denna gången också, kan vinna igen. Orlando Gel måste väl vara klar om felfri? Helvetes jävlar så den gick senast efter galopp. Cheeko Boko vinner sällan på resande fot, finns finna djur som rensar bra här. Överspelad!!! Lärlingsloppet innehåller också några bra skrällar. 8:an är bra, men ett pissläge, ett sto och förmodligen många som vill segerdefilera, lär bli ett kul lopp att se. Lite inne på Tricky Track. Lär bli en del Bergh och Nurmos på lördag. |
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Spar mina pengar tills åby om ett par veckor så får bli småsystem med egna tankar tills dess
3 rätt starka favoriter enligt mig som borde ha bra chans felfria, får hoppas det ger en tusenlapp iaf om dom vinner Registrerat spel Datum: Lördag 2014-12-06 Bana: Bergsåker Spelform: V75, omg. 64 Avd Ordinarie hästar 1 3 Coldtown 2 5, 12 3 1 Nahar 4 1, 6, 8 5 4, 8, 12, 13, 14, 15 6 2 Checco Boko 7 5, 8 Vadet gäller startnummer 72 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 36,00 kr |
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
1 2, 5, 11
2 1, 2, 6, 9, 11, 12, 13, 14 3 1 Nahar 4 5, 7 5 8 Zelda Zonk* 6 1, 2, 3, 9, 10 7 2, 4, 8, 11 Tankar och idéer. Tänker inte gå emot Nahar igen! Men det är väl då han fäller sig själv.
|
|
|
|
#73 |
|
Det är ju jackpott och denna vecka blir spikarna:
Avd III: 1 Nahar...kommentar överflödig? Avd V: 8 Zelda Zonk...Det enda scenariot som skrämmer är att Obi D skulle klara svara ut. I övrigt ser jag ingen invändigt som vill bråka och då känns det som en toppchans. Oavsett vilket lär hästen hamna i främre träffen direkt och är högaktuell. Föll med flaggen i topp även vid förlusten i Stig H:s regi... Dragen i omgången är spelvärdet på RAZ och att Orlando Gels spurt biter... ![]() Nån riktigt bra skrällidé saknas för mig denna vecka. Kommentar Putte64? Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
softpojk (+5) |
|
|
|
|
|
|
#74 | |
|
Citat:
|
|
|
|
|
#75 | |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Zelda har varit väldigt bra, och är den troliga vinnaren, men om det blir dödens hela vägen kan även den få problem.
Om man inte spikar henne måste man gardera stort för att vara säker på att överleva. Får se hur jag gör... Citat:
|
|
|
|
|
|