Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-12-06, 00:04   #106
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 402
Sharp$: 592
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
V75-4

Ska man spika 1
Eller strecka 1,5,6,7
Har 3 vinstchans
Någon jag glömt

Nu är jag villrådig.
Det är helgarderat med 1,5,6,7
spikpaddy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-06, 00:16   #107
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

5 spik!
alla femton
1.3.4.6.7
5 spik!
2.8.13.15
2spik!
1.4.8

eller detta....

5 spik!
alla femton
1.3.4.6.7
5 spik!
15 spik !
2 spik!
alla tolv

900 rader / 3 pers

i valet o kvalet
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-06, 06:45   #108
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lätt snöfall under natten och just nu -3 grader på Bergsåker.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
benny28hbg (+1)
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-06, 08:27   #109
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Lite pålästa tankar.

Avd 1: Coldtown är stor favorit, och jag tycker inte att han är för stor. Har startat tre gånger tidigare över kort distans, och vunnit alla. Står bra inne i klassen, har bra startspår. Det här kan vara omgångens bästa spik.

Avd 2: Kallblodslopp som är jämnt streckat. De tre mest streckade har just nu alla 15,xx% och fyran och femman ståtar med 12,xx%, det är otroligt sällan det är så jämnt. Nordsjö Douglas tror jag får svårt att stå emot de duktiga som kommer bakifrån, och Stamping som skall runda hela fältet, och senast vann lopp i Februari känns inte heller så het. 9, 12, 13 & 14 tror jag räcker långt, 2 & 4 som reserver.

Avd 3: Nahar är väldigt hårt streckad, och ser man inga motbud så gör man kanske klokast i att göra en fleris istället. Jag har ett rysarbud här i form av Trustworthy Ås som är en hedershäst. 0,6% jämfört med drygt 75% på Nahar tycker jag är rätt fina odds.

Avd 4: Lägsta klassen, och lite förvånande har Beautyson blivit favorit. Jag tror Dialog In skulle bli favorit med sitt staket, men han är just nu fjärdehandare. Bra spelvärde på den tycker jag. Global Perfection skall man se upp med också. Fin häst som är lite bortglömd då tränaren inte är så känd. Men med Ulf Ohlsson i vagnen så skall den definitivt räknas.

Avd 5: Lärlingsloppet har Zelda Zonk som favorit, men knepigt spår gör att det kanske lönar sig att kika lite mer. Obi Degato, Geisha Sund och kanske Beverly Boulevard kan vara värda att titta på.

Avd 6: Checco Boko kan mycket väl vara andra spiken idag. Instängd med mycket kvar senast, och får man ut det idag så blir segern lätt.

Avd 7: Financial Dust är favorit, och det är väl inte fel, men han är för stor. Willmore Trot, Adams Pace och Define'em får på så sätt ett hyggligt spelvärde. Xanthis Cornelis har jag jagat på rikstoton förr utan framgång, men tycker att den har kvalitet som borde räcka till. Får bli miljonstrecket.
__________________
Alternativet till utveckling är förr eller senare avveckling.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-06, 08:32   #110
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

Raz Mackenzie kan han inte nå ledningen i avd 1? för i den positionen slår ingen honom.

Checco boko vinner väl detta från dödens, Namale kronos är för vek för att vinna i denna klassen på 2140? jag är dessutom inne på att Checco får ledningen..

finns det någon möjlighet att orlando gel får ledningen i sista avd? sonata ås är den enda som utmanar, pedersetar sig ut och tar över omgående kanske?
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-06, 08:40   #111
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 405
Sharp$: 970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
Raz Mackenzie kan han inte nå ledningen i avd 1? för i den positionen slår ingen honom.

Checco boko vinner väl detta från dödens, Namale kronos är för vek för att vinna i denna klassen på 2140? jag är dessutom inne på att Checco får ledningen..

finns det någon möjlighet att orlando gel får ledningen i sista avd? sonata ås är den enda som utmanar, pedersetar sig ut och tar över omgående kanske?
Raz har en liten chans att spetsa men jag är tveksam. Kan vinna ändå.
Jag är helt inne på din linje vad gäller Checco Boko.
Orlando Gel kan inte hålla spets. Skall tas försiktigt i starten för att gå felfritt och hoppas hitta en lucka för att ta sig ut i andra spår. Kan absolut vinna!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
alle (+2)
Dodo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-06, 08:44   #112
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 405
Sharp$: 970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spikpaddy Visa inlägg
Det är helgarderat med 1,5,6,7
Byt ut 6 mot 8 och du är helt rätt på det
Dodo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-06, 09:00   #113
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 402
Sharp$: 592
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dodo Visa inlägg
Byt ut 6 mot 8 och du är helt rätt på det
Ja sant! Dialog in kommer inte finnas med på min lapp iaf.
spikpaddy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-06, 09:11   #114
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 331
Sharp$: 3020
Standard

3
2,4
1,5
3
8
1,2,4
8

spelar de x10
karpafan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-06, 09:42   #115
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Lite pålästa tankar.

Avd 1: Coldtown är stor favorit, och jag tycker inte att han är för stor. Har startat tre gånger tidigare över kort distans, och vunnit alla. Står bra inne i klassen, har bra startspår. Det här kan vara omgångens bästa spik.

Avd 2: Kallblodslopp som är jämnt streckat. De tre mest streckade har just nu alla 15,xx% och fyran och femman ståtar med 12,xx%, det är otroligt sällan det är så jämnt. Nordsjö Douglas tror jag får svårt att stå emot de duktiga som kommer bakifrån, och Stamping som skall runda hela fältet, och senast vann lopp i Februari känns inte heller så het. 9, 12, 13 & 14 tror jag räcker långt, 2 & 4 som reserver.

Avd 3: Nahar är väldigt hårt streckad, och ser man inga motbud så gör man kanske klokast i att göra en fleris istället. Jag har ett rysarbud här i form av Trustworthy Ås som är en hedershäst. 0,6% jämfört med drygt 75% på Nahar tycker jag är rätt fina odds.

Avd 4: Lägsta klassen, och lite förvånande har Beautyson blivit favorit. Jag tror Dialog In skulle bli favorit med sitt staket, men han är just nu fjärdehandare. Bra spelvärde på den tycker jag. Global Perfection skall man se upp med också. Fin häst som är lite bortglömd då tränaren inte är så känd. Men med Ulf Ohlsson i vagnen så skall den definitivt räknas.

Avd 5: Lärlingsloppet har Zelda Zonk som favorit, men knepigt spår gör att det kanske lönar sig att kika lite mer. Obi Degato, Geisha Sund och kanske Beverly Boulevard kan vara värda att titta på.

Avd 6: Checco Boko kan mycket väl vara andra spiken idag. Instängd med mycket kvar senast, och får man ut det idag så blir segern lätt.

Avd 7: Financial Dust är favorit, och det är väl inte fel, men han är för stor. Willmore Trot, Adams Pace och Define'em får på så sätt ett hyggligt spelvärde. Xanthis Cornelis har jag jagat på rikstoton förr utan framgång, men tycker att den har kvalitet som borde räcka till. Får bli miljonstrecket.
Ingen tränarseger för Nurmos på Bergsåker i över två år......
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-06, 09:50   #116
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spalato Visa inlägg
Ingen tränarseger för Nurmos på Bergsåker i över två år......
Då är det väl dags att jämna till den statistiken lite. Att Nurmos är sämre på bortaplan är en myt. Så här ser det ut i år:

Segerprocent Solvalla: 18,1%
Segerprocent andra banor: 21,8%

2013 såg det ut så här:
Segerprocent Solvalla: 22,9%
Segerprocent andra banor: 24,9%

2012 såg det ut så här:
Segerprocent Solvalla: 17,1%
Segerprocent andra banor: 22,2%
__________________
Alternativet till utveckling är förr eller senare avveckling.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1), Major (+5)
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-06, 10:01   #117
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 335
Sharp$: 1531
Standard

För er som älskar statistik: Greenstar har två starter från spår 12 på V75, en seger och en tredjeplats. Räcker naturligtvis inte idag, men lite kul ststistik iaf.

Fint väder på Bergsåker nu, solen skiner och runt nollan.
Greenstar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-06, 10:23   #118
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 149
Sharp$: 1681
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Då är det väl dags att jämna till den statistiken lite. Att Nurmos är sämre på bortaplan är en myt. Så här ser det ut i år:

Segerprocent Solvalla: 18,1%
Segerprocent andra banor: 21,8%

2013 såg det ut så här:
Segerprocent Solvalla: 22,9%
Segerprocent andra banor: 24,9%

2012 såg det ut så här:
Segerprocent Solvalla: 17,1%
Segerprocent andra banor: 22,2%
Intressant statistik, ngn som vet hur det ser ut för Nurmostränat v75 på Valla jämfört V75 på "orten"?
Skuumberg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-06, 10:25   #119
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 351
Sharp$: 2404
Standard

Live-TV från Bergsåker: http://www.op.se/sport/trav/live-tv-...5-pa-bergsaker
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+5), Trinity (+5)
MattiasB75 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-06, 10:31   #120
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Skuumberg Visa inlägg
Intressant statistik, ngn som vet hur det ser ut för Nurmostränat v75 på Valla jämfört V75 på "orten"?
Det blir ganska litet underlag när man bryter ned det så.

I år är V75 på hemmaplan att föredra för Nurmos, 2013 och 2012 presterade de bättre på bortaplan. Men som sagt, litet underlag ger ingen bra statistisk säkerhet.
__________________
Alternativet till utveckling är förr eller senare avveckling.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Skuumberg (+10)
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td