|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V86 Solvalla/Åby 10/12
Kikade lite snabbt på V86. På onsdag tror jag det blir STOR utdelning! Över 500k. men vad fan vet jag, jag är bara en fattig bond dräng
|
|
|
|
#2 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Vem vet.
Det finns en risk att det är värt 150kr efter 3 lopp, men ju större de är, desto tyngre faller de.
|
|
|
#3 |
|
Tidigt skede, men som det ser ut just nu iaf lutar lite att spika i Avd 1, 2 & 3.
|
|
|
|
#4 |
|
Frozen borde vara en straffspark
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Guest
|
Bästa spikarna på V86:
Chapeau fick inte vinna förra gången. Och Ivar Sånna, vilken häst detta är och ingen Poochai med den här gången. |
|
|
|
#8 |
|
Första tanken: Bon Frecia, Frozen, Bullyoung och Ivar Sånna. Men jag har inte börjat läsa på så värst ännu. Har stått över spel sedan i lördags och laddar för i morgon.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Nu kör vi gubbar, hämta in cash på galopp på lunchen och flerbonga, kör nu boys töm ATG
|
|
|
|
#11 |
|
Se upp med vädret på Åby imorgon....
|
|
|
|
#12 |
|
Reijos jänkare i andra är stenklar!!
|
|
|
|
#13 | |
|
Citat:
Hästen svepte förbi och försvann på mersmakande vis senast. Jag tror på repris. Min andra tanke var 8 Ruby Trap i avd VI. Det här kan Stefan "leka" hem. Den tredje tanken var att i avd III, så lät det till och med som att Kolgjinistallet har ställt in stridsyxan. 7 Frozen spikas med glädje då det är 8 lopp att lösa! Denna vecka vill jag utnyttja att det inte ska tävlas. Känns bra runt 3 spikar på V86, där den ene kanske inte blir favorit? Kvar att finna skrällen då alltså: Jag vill se 3 For Pleasure As i ledningen barfota runt om...(Avd I) 8 Monique Bråten var ju mycket bra vid flera vinster. Står helt rätt inne i loppet och bör väl då duga bra här trots dåligt läge? (Avd VII) Ajdå, ser nu att den e andrahandare... ...nä,usch! Den enda som ger hopp om skrällfeeling på riktigt, som jag kommer på, är 11 Lucky Sec (3%). Då är vi åter i första avdelningen...
|
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|